امین گان سیرر (Emin Gun Sirer) کیست؟ بیوگرافی مدیرعامل شرکت AvaLabs

زمان مطالعه: 2 دقیقه
محل تولد ترکیه
محل اقامت آمریکا، ویلیامز بورگ
دسته بندی تحصیل – بنیانگذاران
محل تحصیل دانشگاه رابرت – دانشگاه پریستون – دانشگاه واشنگتن
علت شهرت بنیانگذار آوا لبز – مدرس – طرفدار ارزهای دیجیتال
شبکه‌های اجتماعی

این سال، قرار است سالی بشود که مردم به راه‌حل‌های بسیار کارآمدتر برای مسائل بلاکچین می‌رسند. من فقط امیدوارم که علم در این موارد غلبه داشته باشد؛ که این بحث‌‌ها نه بر اساس احساسات، نه به لطف طرفداران، بلکه بر اساس اصول صحیح و علمی پیش برود.

بیوگرافی امین گان سیرر

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

امین گان سیرر یک مهندس کامپیوتر است که در زمینه‌های امنیت شبکه، سیستم‌های نظیر به نظیر (P2P) و ارزهای دیجیتال در حال تحقیق، توسعه و آموزش است. او اولین ارز دیجیتال را بر اساس پروتکل اثبات کار (Proof of work) و سیستم کارما (Karma System) در سال 2003 طراحی کرد.

Emin Gun Sirer با یک شخص دیگر، به عنوان مدیر مشترک ایده‌های ارزهای دیجیتال و قراردادهای هوشمند در دانشگاه کرنل (Cornell University)، دوره‌های مختلف فنی را در این زمینه تدریس کرده است. امین گان سیرر در حال حاضر از تحصیل فاصله گرفته است و بر ساخت رمزارز آوا (Ava) متمرکز شده است.

عملکرد امین گان سیرر در سال 2019

در ماه می، آزمایشگاه‌های ساخت رمزارز آوا یک سرمایه 6 میلیون دلاری را جذب کردند که سرمایه‌گذاران بزرگ آن متا استیبل (MetaStable)، پلیچین (Polychain) و اندرسین هاروویتس (Andresseen Horowitz) بود. آنها نسخه آزمایشی شبکه آوا را چندی بعد راه‌اندازی کردند. در طول سال 2019، امین گان سیرر همچنان درباره موضوعات بحث‌برانگیز مانند روش‌های طراحی کار اثبات سهام و حملات 51 درصدی انتقاد می‌کرد.

انتظارات از امین گان سیرر در 2020

ما انتظار داریم که شبکه رمزارز آوا به مرحله بعدی از نسخه آزمایشی برود و به تولید مستقیم توکن برسد. همچنین انتظار داریم مشارکت‌ها و پروژه‌های استراتژیک بیشتری را از این شبکه ببینیم.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments