برایان بیشاپ (Bryan Bishop) کیست؟ بیوگرافی این مشاور نرم افزاری معروف

زمان مطالعه: 2 دقیقه
محل تولد آمریکا، آستین
محل اقامت آمریکا، آستین
دسته بندی توسعه دهندگان
علت شهرت بنیانگذار لجر ایکس – توسعه دهنده هسته بیت کوین – افزایش امنیت کیف پول‌های بیت کوین
شبکه‌های اجتماعی

من فکر می‌کنم که بیت کوین با دارایی‌ها و ذخیره‌هایی که دارد تا حد زیادی می‌تواند جلوی هک صرافی‌ها و کیف پول‌ها را بگیرد.

بیوگرافی برایان بیشاپ (Bryan Bishop)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

برایان بیشاپ (Bryan Bishop) یکی از توسعه دهندگان هسته بیت کوین است که از سال 2014 تا 2018 در لجر ایکس (LedgerX) کار می‌کرد. برایان بیشاپ و مکس بری (Max Berry)، دانشمند سابق آزمایشگاه در یک شرکت بیوتکنولوژی، با یکدیگر همکار بودند و اکنون شرکتی را با هدف تولید نوزادان طراح‌شده و مهندسی ژنتیک انسان ایجاد کرده‌اند. برایان بیشاپ از خود به عنوان یک فرا انسان یاد می‌کند و معتقد است که فناوری می‌تواند انسان را از راه‌های دیگری بهبود ببخشد. در سال 2016، این شخص راهی برای ایجاد تأخیر در معاملات بیت کوین پیدا کرد که نام آن را the Vault گذاشت.

عملکرد برایان بیشاپ

در اوایل سال 2019 برایان بیشاپ راه‌اندازی فناوری بیوتکنولوژی خود را اعلام کرد که روی نوزادان طراحی‌شده انجام می‌شود و ژن‌ها روی آنها قرار داده می‌شوند. طی تحقیقات انجام‌شده توسط مایکل فولکسون (Michael Folkson) در مجله بیت کوین، نوشته‌های برایان بیشاپ به بیش از 1.5 میلیون کلمه در سال می‌رسد. پیشنهاد این شخص برای سیستم امنیتی بیت کوین والت (Bitcoin Vault) بدون نیاز به تغییر در کدهای موجود، نوآوری بسیار خوبی در امنیت بیت کوین است.

مطمئناً جزئیات بیشتری در مورد استارتاپ بیولوژیک transhumanist برایان بیشاپ گفته می‌شود، اما جالب است بدانید که در حال حاضر یک زن و شوهر یکی از نوزادها را پیش‌خرید کرده‌اند. در حوزه بیت کوین، اگر برایان بیشاپ و سایر مشارکت‌کنندگان در سیستم امنیتی در این سال کار خود را کامل کنند، می‌توانیم شاهد به وجود آمدن استانداردهای جدیدی در ارتقا امنیت کوین‌های بیت کوین توسط کاربران قابل‌اعتماد باشیم.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments