بارت استفنس (Bart Stephens) کیست؟ بیوگرافی یکی از بنیانگذاران بلاکچین کپیتال

زمان مطالعه: 2 دقیقه
محل تولد آمریکا
محل اقامت آمریکا سان فرانسیسکو
دسته بندی سرمایه گذاری
محل تحصیل دانشگاه پرینستون
علت شهرت بنیانگذار بلاکچین کپیتال
شبکه‌های اجتماعی

چیزی که شما باید به عنوان یک سرمایه‌گذار یا یک کارآفرین به چشم خود ببینید، این است که بهترین‌ها با برنامه‌ریزی به سمت جلو حرکت می‌کنند و می‌دانند که در مرحله بعد باید چه کاری را انجام بدهند؛ زیرا آنها با سرمایه اصلیشان ریسک‌ها را انجام می‌دهند و همیشه باید درست تصمیم بگیرند.

بیوگرافی بارت استفنس

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

بارت استفنس (Bart Stephens) یکی از بنیانگذاران و شرکای مدیریتی بلاکچین کپیتال (Blockchain Capital)، اولین و فعال‌ترین شرکت وی سی (VC) است که به صورت انحصاری در بخش فناوری بلاکچین سرمایه‌گذاری می‌کند. بارت استفنز 20 سال تجربه به عنوان یک کارآفرین عملیاتی و یک سرمایه دار خطرپذیر دارد. قبل از سرمایه‌گذاری در بلاکچین، او شریک مدیر و بنیانگذار استفنس انوستمنت منیجمنت (Stephens Investment Management) بود که یک صندوق سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر است. همچنین سابقه حرفه‌ای بارت استفنس شامل سمت‌های اجرایی در شرکت‌هایی مانند ای ترید فایننشال (E-Trade Financial Corporation )، اونکولوجی دات کام (Oncology.com) و اینوانهو کپیتال (Ivanhoe Capital) است.

عملکرد بارت استفنس

بلاکچین کپیتال سال 2021 را یک سال شلوغ و پرمشغله‌ای را برای سرمایه‌گذاری در بسیاری از استارت‌آپ‌های بلاکچین پیش‌بینی می‌کند؛ زیرا 25 میلیون دلار برای شرکت زیرساخت بلاکچین بیسون تریلز (Blockchain Bison Trails)، 40 میلیون دلار برای خدمات نگهداری و 4.2 میلیون دلار برای پلتفرم‌های مدیریت ریسک کریپتو تی آر ام (Crypto TRM Labs) اختصاص داده است. همچنین این شرکت یک نظرسنجی با محوریت نقاط جغرافیایی بیت کوین منتشر کرد که نشان می‌دهد 11 درصد از آمریکایی‌ها صاحب حداقل یک بیت کوین هستند.

ما از بارت استفنس و شرکایش انتظار داریم که به سرمایه‌گذاری در بلاکچین‌های انحصاری و پروژه‌های دیگر بپردازند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments