آندرس آنتونوپولوس (Andreas Antonopoulos) کیست؟ بیوگرافی گوینده Let’s Talk Bitcoin

زمان مطالعه: 3 دقیقه
سن 47
محل تولد یونان
محل اقامت انگلیس
دسته بندی رسانه
محل تحصیل دانشگاه لندن
علت شهرت حمایت و آموزش رمزارزها و بلاکچین‌ها
شبکه‌های اجتماعی

عدم وجود شمول مالی به معنی وجود باگ در سیستم مالی سنتی نیست. این شمول مرتبط با نظارت مالی و سیاست‌های واسط است.

بیوگرافی آندرس آنتونوپولوس

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

آندرس آنتونوپولوس (Andreas Antonpolous) یک متخصص بزرگ و مدافع ارزهای دیجیتالی و سیستم بلاکچین‌های عمومی است. آندرس آنتونوپولوس در دانشکده کامپیوتر و ارتباطات داده و سیستم‌های توزیعی در دانشگاه لندن تحصیل کرده است و تعداد زیادی مقاله و کتاب درباره ارزهای دیجیتال نوشته است.

در سال 2014 او کتاب بسیار معروف و عامه‌پسند «تسلط بر بیت کوین: باز کردن قفل ارزهای دیجیتال» را منتشر کرد. در همان سال آنتونوپولوس مدت کوتاهی به عنوان افسر ارشد امنیتی در Blockchain.info خدمت کرد. در سال 2018 او کتاب «استاد اتریوم: ساخت قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیر متمرکز» را منتشر کرد. او همچنین میزبان پادکست‌های معروف لتس تاک بیت کوین (Let’s Talk Bitcoin) است.

عملکرد آندرس آنتونوپولوس در سال 2019 و 2020

از آندرس آنتونوپولوس به عنوان یکی از تأثیرگذارترین رهبران در فضای بلاکچین، مرتباً خواسته می‌شود تا درباره پیشرفت‌های مختلف صنعت رمزارز اظهار نظر کند. این شخص در مصاحبه‌ای با کوین تلگراف در ماه ژوئن، در مورد اجتناب‌ناپذیری چرخه‌های رونق و رکود در بازارها که نقش اساسی در طراحی محصولات مالی دارند و تأثیرات اجتماعی آنها صحبت کرد.

در ماه اکتبر، هنگامی که گوگل دستیابی به موفقیت در محاسبات کوانتومی را اعلام کرد، آنتونوپولوس ترس از آسیب‌پذیری بلاکچین در چنین سیستم‌هایی را برطرف کرد و گفت که رایانه‌های کوانتومی محدود به حل یک دسته خاص از مشکلات هستند و هنوز قادر به شکستن رمز در سیستم‌های رمزنگاری‌شده و کلیدهای عمومی نیستند. در پایان سال، آنتونوپولوس این موضوع را فاش کرد که شرکت نرم افزارهای مالی اینویت (Inuit) او را از پذیرش پرداخت‌های کارت اعتباری در پیش‌فاکتورها منع کرده است و این کار به دلیل استفاده بیشتر و حمایت از رمزارزها بوده است.

انتظارات از آندرس آنتونوپولوس (Andreas Antonpolous) در آینده و 2021

در آگوست 2019، آندرس آنتونوپولوس کتاب جدید خود را با عنوان «تسلط بر شبکه لایتنینگ» معرفی کرد که توسط رنه پیکارد (Rene Pickhard) و مدیر ارشد فناوری آزمایشگاهای لایتنینگ (Lightning)، اولالوا اوسانتوکان (Olaoluwa Osuntokun) نوشته شده است. این کتاب شامل راه‌حل مقیاس بندی لایه دوم بیت کوین و همچنین نحوه ساخت برنامه‌هایی است که روی آن اجرا می‌شوند. این کتاب در حال حاضر یک نسخه منبع باز دارد و شما می‌توانید آن را در سایت GitHub بخوانید.

در طول سال 2021، ما انتظار داریم که آندرس آنتونوپولوس به گویندگی پادکست‌هایش ادامه دهد و افراد بیشتری را از خوبی‌های بلاکچین مطلع کند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments