ایکان (Akon) کیست؟ بیوگرافی بنیانگذار Akoin و شبکه لایتنینگ ایکان

زمان مطالعه: 2 دقیقه
سن 47
محل تولد آمریکا، اس تی لوئیز
دسته بندی خیریه
علت شهرت نامزد جایزه گرمی – حمایت از خیریه و رمزارزها
شبکه‌های اجتماعی

من فکر می‌کنم که بلاکچین و رمزارز می‌تواند راه نجاتی برای آفریقا باشد؛ زیرا قدرت را به مردم برمی‌گرداند. تکنولوژی رمزارزها و بلاکچین‌ پیشنهادات متفاوتی را ارائه می‌دهند که می‌تواند مردم را از دولت جدا و آنها را مستقل کند.

بیوگرافی ایکان (Akon)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

ایکان (Akon) اوایل كودكی خود را در سنگال گذراند و همین امر کمی بر خلاقیت و طرز فکر او تأثیر گذاشت. ایکان یکی از نامزدهای جایزه گرمی و یک خیّر موفق است. ایده لایتنینگ او باعث شده که برق 15 شهر در کشور آفریقا تأمین شود. این شخص در حال حاضر یکی از طرفداران اصلی ارزهای دیجیتالی است و قصد دارد رمزارز خود را با نام ایکوین (Akoin) راه‌اندازی کند که برای تأمین منابع مالی یک شهر رمزارزی جدید در آفریقا استفاده می‌شود.

عملکرد ایکان

در سال 2019، ایکان برنامه‌های خود را برای ارز دیجیتال Akoin و همچنین مشارکت با دولت سنگال برای ساخت شهری تأسیس‌شده با اقتصاد مبتنی بر بلاکچین، به نام ایکان سیتی (Akon City)، اعلام کرد.

ایکان اعلام کرد که قرارداد و توافقات بین دولت سنگال و ایکان به طور رسمی انجام شده است تا ساخت شهر رمزارزی Akon شروع شود. در این زمان، تیمی که وظیفه ساخت رمزارز ایکوین را دارد، همزمان ساخت یک سیستم اقتصادی را نیز برای شهر رمزارزی بر عهده دارد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments