ارز دیجیتال Sanshu Inu چیست؟ میم کوین یا شت کوین؟!

زمان مطالعه: 6 دقیقه

مقدمه

بعد از موفقیت دوج کوین، چندین کوین دیگر با الهام از دوج کوین وارد بازار ارزهای دیجیتال شدند. ارز دیجیتال سانشو اینو (Sanshu Inu) یکی از جدیدترین این کوین‌ها است. این نوع ارزهای دیجیتال در دسته میم کوین‌ها قرار می‌گیرند؛ برخی نیز آنها را شت کوین می‌دانند. اما با سرمایه‌گذاری روی این ارزهای دیجیتال، برخی سود‌های کلانی به دست آورده‌اند. برای آشنایی بیشتر با این ارز دیجیتال و توکن SANSHU با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا بفهمیم آیا این ارز دیجیتال پتانسیل خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد یا نه.

ارز دیجیتال Sanshu Inu چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

ارز دیجیتال سانشو اینو جزء دسته میم کوین‌ها است. البته این ارز دیجیتال در روز اول 100 درصد از LP‌ها و 100 درصد از کیف پول توسعه‌دهندگان (dev wallet) خود را سوزاند و به این طریق خود را مقداری از جامعه میم کوین‌‌ها جدا کرد.

ارز دیجیتال Sanshu Inu چیست؟ میم کوین یا شت کوین؟!

منظور از Lp توکن‌های Liquid provider است. این توکن‌ها متعلق به تیمی ‌است که مقدار نقدینگی اولیه برای ارز دیجیتال مورد نظر را فراهم می‌کنند. کیف پول توسعه‌دهندگان نیز دارای توکن‌هایی است که در اختیار تیم توسعه قرار دارد. تیم ارز دیجیتال Sanshu Inu با سوزاندن این توکن‌ها در واقع تسلط و اختیار خود را روی توکن‌ها از بین برده است. به عبارت دیگر تمام توکن‌ها در اختیار کاربران است و این مسئله میزان غیرمتمرکز بودن ارز دیجیتال Sanshu Inu را افزایش می‌دهد.

اعضای تیم ارز دیجیتال Sanshu Inu عنوان می‌کنند:

ما این پروژه را با نقدینگی خودمان راه‌ انداختیم و یک حد تراکنش هم برای جلوگیری از خرید‌های بزرگ تعریف کردیم تا توزیع توکن به منصفانه‌ترین حالت ممکن باشد. تیم سانشو در حال تلاش است که جامعه ارز دیجیتال سانشو روز به روز گسترش یابد تا محیطی دوستانه و شاد در جامعه‌مان ایجاد کند.

ویژگی ‌های ارز دیجیتال Sanshu Inu

خاصیت کنترل عرضه

ارز دیجیتال Sanshu Inu یک ارز دیجیتال با عرضه کنترل شده است؛ یعنی مکانیزم‌هایی را برای توکن سوزی طراحی کرده است تا تعداد توکن آن بیش از اندازه زیاد نشود. مکانیزم کنترل عرضه سانشو اینو به‌ صورت توکن سوزی و توزیع مجدد است. یک درصد از هر تراکنش سوزانده می‌شود و یک درصد هم به عنوان پاداش به سرمایه‌گذاران تعلق می‌گیرد.

توزیع منصفانه

تیم ارز دیجیتال Sanshu Inu هیچ توکنی در اختیار ندارد، به همین دلیل احتمال دستکاری و وجود نهنگ‌ها بسیار کم است. تمام توکن‌ها در اختیار جامعه ارز دیجیتال است.

مدیریت انعطاف پذیر

تیم این ارز دیجیتال در وایت پیپر خود گفته است که نقشه راه مستقیم، درازمدت و خوشمزه دارد. آنها مدعی شده‌اند که برای دستیابی به این اهداف انعطاف‌پذیر هستند و با پیشنهاد‌های جامعه بلاکچین خود سازگار می‌شوند.

توکن ERC-20

ارز دیجیتال Sanshu Inu دارای استاندارد توکن‌های ERC-20 است و روی شبکه اتریوم تعریف شده است. این رمزارز در فصل دوم سال 2021 در صرافی یونی سواپ لیست شد.

برای آشنایی بیشتر با این ارز دیجیتال می‌توانید به وبسایت رسمی سانشو اینو مراجعه کنید.

نمودار قیمت ارز دیجیتال سانشو اینو

این ارز دیجیتال در یازدهم ماه می سال 2021 با قیمت 0.000000004 دلار وارد بازار ارزهای دیجیتال شد. روند قیمتی آن فقط در 8 ساعت اول عرضه‌اش به بازار صعودی بود و پس از آن در یک روند نزولی قیمت قرار گرفت. قیمت ارز دیجیتال سانشو اینو نوسانات زیادی را مشاهده کرد اما روند کلی قیمت تا ماه جولای همچنان نزولی بود. در تصویر زیر می‌توانید نمودار قیمت ارز دیجیتال سانشو اینو را از ابتدا مشاهده کنید.

ارز دیجیتال Sanshu Inu چیست؟ میم کوین یا شت کوین؟!

ارز دیجیتال سانشو را از کجا بخریم؟

این ارز دیجیتال هنوز در صرافی بایننس لیست نشده است اما می‌توانید آن را از صرافی‌هایی مثل یونی سواپ، LBank ،BKEX و Hotbit خریداری کنید. ما در ادامه روش خرید از صرافی یونی سواپ را توضیح می‌دهیم.

توکن SANSHU روی شبکه اصلی اتریوم قرار دارد. آدرس توکن سانشو 0xc73c167e7a4ba109e4052f70d5466d0c312a344d است. دقت کنید که توکن دیگری با قرارداد هوشمند دیگر خریداری نکنید. بعضی از قراردادهای هوشمند تقلبی با آدرس‌های مشابه وجود دارد. برای خرید این توکن‌ها باید اتریوم کافی در کیف پول خود داشته باشید تا بتوانید کارمزد تراکنش‌ها را پرداخت کنید.

  • برای خرید ارز دیجیتال سانشو اینو شما باید پول خود را در یکی از صرافی‌های ایرانی به تتر یا هر ارز دیجیتال مهم دیگر مثل بیت کوین، اتریوم و بایننس کوین تبدیل کنید.
  • در مرحله بعد به یک آدرس کیف پول که به صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ متصل شود نیاز دارید. می‌توانید از کیف پول متامسک استفاده کنید.
  • سپس باید اتریوم خود را از کیف پول موجود به کیف پول متامسک انتقال دهید.
  • در مرحله بعد کیف پول متامسک را به صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ متصل کنید و توکن مبادله SANSHU را خریداری کنید.
  • حالا شما می‌توانید اتریوم خود را با ارز دیجیتال سانشو اینو مبادله کنید.

تعداد صرافی‌هایی که در آنها حجم معاملات روزانه مناسب باشد و تعداد کاربران گسترده‌ای داشته باشند، محدود است. وقتی تعداد کاربران یک صرافی بیشتر باشد، می‌توانید نسبت به نقدشوندگی ارز دیجیتال خود اطمینان بیشتری داشته باشید.

ارز دیجیتال Sanshu Inu چیست؟ میم کوین یا شت کوین؟!

کیف پول های ارز دیجیتال Sanshu Inu

از آنجا که این ارز دیجیتال روی شبکه اتریوم قرار دارد و توکن آن یک توکن ERC-20 است، تمام کیف پول‌های اتریوم از این توکن پشتیبانی می‌کنند. دو تا از کیف پول‌های محبوب و معتبر که می‌توانید برای نگهداری این ارز دیجیتال استفاده کنید، کیف پول متامسک و کیف پول تراست والت است.

سخن پایانی

در این مقاله ارز دیجیتال سانشو اینو (Sanshu Inu) را معرفی کردیم. این رمزارز در واقع دنباله‌رو دوج کوین است و در دسته میم کوین‌ها به حساب می‌آید. سرمایه‌گذاری روی این نوع رمزارز‌ها ریسک زیادی دارد. برخی از این ارز‌های دیجیتال حتی ممکن است به قیمت صفر برسند و از بازار ارزهای دیجیتال حذف شوند. به همین دلیل هنگام خرید این نوع رمزارز‌ها بسیار دقت کنید و اگر هم می‌خواهید این ریسک را بپذیرید، مقدار بسیار کمی‌ از سرمایه خود را به این نوع رمزارز‌ها اختصاص دهید تا اگر سرمایه شما از بین رفت ناراحت نباشید.

تیم ارز دیجیتال سانشو اینو برای جلب اعتماد افراد تمام توکن‌های متعلق به خود و تیم توسعه را سوزانده است. با این کار میزان توزیع‌شدگی توکن خود را افزایش داده است تا کاربران نگران دستکاری‌های تیم نباشند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

بنظرم سانشو، شیبا و دوجِ بعدی هست و همین یکی ۲ماه به ماه میرسه. وایت پیپرش معرکه‌س اینطور ک خوندم

#sanshuinu #sanshu_inu_coin #sanshu_inu #sanshuarmy #sanshu_army #sanshu_token