ارز دیجیتال کیشو اینو Kishu Inu چیست؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

مقدمه

ارز دیجیتال Kishu Inu برادر کوچک‌تر دوج کوین (DOGE) و بهترین دوست هوکایدو اینو (HOKK) است. ما از برادر بزرگ‌تر، یعنی دوج کوین، خواستیم که کمی روی اقتصادی توکنی (Tokenomic) کار کند تا DOGE را به توکنی با عرضه کنترل شده تبدیل کند، ولی این غیرممکن بود. با توجه به این موضوع، توکن KISHU متولد شد! ارز دیجیتال کیشو اینو یک توکن با عرضه کاملاً کنترل شده است که با هر تراکنش پیاپی بر قیمتش افزوده می‌شود. مکانیسم‌های کاهش عرضه توکن KISHU شامل یک سیستم تولید و توزیع مجدد می‌شود. 1 درصد از هر تراکنش سوزانده می‌شود و 1 درصد دیگر به هولدرهای این توکن پاداش داده می‌شود.

نقشه راه توکن KISHU

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

نقشه راه ارز دیجیتال Kishu Inu که البته به آن MOONMAP گفته می‌شود، شامل دو فاز است که هر کدام از آنها مراحل مختلفی دارد. در ادامه، فازها و مراحل طی‌شده قبل از راه‌اندازی این توکن را خواهیم دید:

ارز دیجیتال Kishu Inu چیست؟

فاز اول

  • رسیدن 1000 هولدر
  • راه‌اندازی وبسایت رسمی
  • همکاری با HOKK
  • ورود به وبسایت CoinGecko
  • 2000 عضو TG
  • جذب سرمایه برای بازاریابی اجتماعی
  • راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی
  • ورود به وبسایت CoinMarketCap
  • رسیدن به 5000 هولدر

فاز دوم:

  • 5000 عضو TG
  • ورود به صرافی CEX
  • رسیدن به 10,000 هولدر
  • همکاری با Ecosystem
  • رسیدن به 10,000 عضو TG
  • Farming DApp
  • رسیدن به 20,000 هولدر
  • خلق NFT با پاداش – نقشه راه
  • رابط کاربری (Dog Park)

بازاریابی اجتماعی و صندوق توسعه

ارز دیجیتال کیشو اینو به صورت منصفانه راه‌اندازی شد و تیم توسعه‌دهنده هیچ توکنی را برای خود نگه نداشتند. به عبارت دیگر، خالقان توکن KISHU باید آن را از بازار آزاد می‌خریدند. صندوق بازاریابی اجتماعی برای اعضای جامعه دارندگان این توکن است تا برای رشد و توسعه Kishu Inu مشارکت داشته باشند! توکن KISHU به سرعت در حال رشد است و برای حفظ این سرعت رشد، از جامعه خود می‌خواهد تا به یاری‌اش بشتابند.

سرمایه‌ای که از مشارکت جامعه دارندگان این توکن به دست آمده، صرف بازاریابی و توسعه پروژه می‌شود که از جمله آنها می‌توان به دعوت اینفلوئنسرها، سلبریتی‌ها، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغ در وبسایت coingecko و dextools.io و توسعه وب و اپلیکیشن غیر متمرکز (DApp) برای حمایت از ابتکار عمل جامعه اشاره کرد.

ارز دیجیتال Kishu Inu چیست؟

تیم توسعه توکن KISHU در بیانیه خود از مشارکت‌کنندگان تشکر کرده و آدرسی را داده که حامیان KISHU بتوانند به آن توکن KISHU، اتریوم و بایننس کوین (BNB) واریز کنند.

نحوه خرید توکن Kishu Inu

امن‌ترین مکان برای خرید ارز دیجیتال کیشو اینو، Uniswap یا 1inch است. همزمان با رشد جامعه دارندگان، خالقان این توکن قصد دارند صرافی CEX را مجاب به عرضه KISHU کنند، ولی تا آن زمان باید این توکن را در صرافی غیر متمرکز Uniswap پیدا کنیم.

توکن KISHU در حال حاضر در بلاکچین اتریوم قرار گرفته و آدرس آن هم بدین شکل است:

0xA2b4C0Af19cC16a6CfAcCe81F192B024d625817D

مراقب باشید که با قرارداد هوشمندی به جز این، توکن دیگری را خریداری نکنید. به شدت توصیه می‌کنیم که در طول مدت عرضه، هوشیار و مراقبت سرمایه خود باشید و اجازه ندهید که هیجان امنیت شما را به خطر بیندازد.

مطمئن شوید که برای پرداخت کارمزد، به اندازه کافی اتریوم در کیف پول خود دارید. برای خرید ارز دیجیتال Kishu Inu در ابتدا باید رمزارزهای اصلی بازار مثل بیت کوین، اتریوم، تتر، بایننس کوین و … را خریداری کنید. برای این کار صرافی‌های معتبر ایرانی را توصیه می‌کنیم؛ چراکه که واریز ریال را هم می‌پذیرند.

ارز دیجیتال Kishu Inu چیست؟

ابتدا در یک صرافی معتبر ثبت نام و فرآیند احراز هویت را طی کنید و سپس یکی از ارزهای دیجیتال اصلی را خریداری کنید. پس از آن از این راهنمای گام به گام خرید Kishu Inu استفاده کنید:

قدم اول: نصب والت Metamask برای مرورگر Google Chrome

به وبسایت metamask.io بروید و افزونه این کیف پول برای مرورگر Google Chrome را دانلود و نصب کنید. برای ایجاد والت خود از راهنمای ارائه‌شده در وبسایت استفاده کنید.

قدم دوم: ارسال اتریوم به Metamask

بعد از ایجاد کیف پول متامسک و آماده‌سازی آن، برای واریز اتریوم والت را باز کنید و آدرسی برای واریز ایجاد کنید.

قدم سوم: اتصال به Uniswap

حالا فقط کافی است که والت Metamask خود را به صرافی غیر متمرکز Uniswap متصل کنید و به مقدار مورد نظر خود توکن KISHU بخرید. آدرس قرارداد این توکن از این قرار است:

0xA2b4C0Af19cC16a6CfAcCe81F192B024d625817D

قدم چهارم: سواپ اتریوم با Kishu Inu

حالا می‌توانید ETH خود را با KISHU تعویض یا به اصطلاح سواپ کنید. افت معامله (Slippage) را بین 5 تا 7 درصد قرار دهید و به اندازه اتریوم خود، ارز دیجیتال Kishu Inu بخرید. می‌توانید مقدار اتریوم مورد نظر خود را وارد کنید تا تعداد توکن KISHU قابل خریداری با آن مقدار، محاسبه شود. حالا کافی است دکمه Swap را بزنید و معامله را نهایی کنید. حتماً گزینه “fast transaction speed” را در ولت Metamask فعال کنید.

قیمت ارز دیجیتال Kishu Inu

ارز دیجیتال کیشو اینو در آپریل 2021 به دنیای ارزهای دیجیتال قدم گذاشت و از همان ابتدا به یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای سال تبدیل شد. در اواسط ماه می، این توکن با رسیدن به قیمت 0.00000001757 دلار بالاترین قیمت خود را ثبت کرد. البته قیمت ارز دیجیتال Kishu Inu پس از آن سقوطی نسبتاً شدید را تجربه کرد و حالا هم به حوالی قیمت اولیه خود (0.00000000037 دلار) رسیده است.

ارز دیجیتال کیشو اینو

سخن پایانی

در کنار صرافی‌هایی که تاکنون معرفی شد، چند صرافی محبوب دیگر هم وجود دارد که حجم معاملات روزانه خوبی دارند و کاربران زیادی از آنها استفاده می‌کنند. از این رو، هر وقت که بخواهید می‌توانید ارز دیجیتال کیشو اینو خود را بفروشید و کارمزد کمی هم برای انتقال آن بپردازید. توصیه می‌کنیم که برای خرید توکن KISHU، در صرافی مورد نظر ثبت نام کنید؛ چراکه به محض لیست شدن این توکن، حجم معاملات بسیار زیاد خواهد شد و این یعنی شما فرصتی عالی برای معاملات سودآور خواهید داشت.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

7 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

پیت بوول خیلی قویتره هم سودش هم ولومش هم توکن سوزیش

سلام دوستان این ارز کیشو رو از صرافی بخرید و همونجا هم نگه دارید فقط همین زو بدونید هزینه انتقال این ارز به کیف خودتون معادل ۲۴۴دلار هزینه داره پس اصلا به صرفه نیست یه هزینه بدی بره تو کیف یه هزینه کنی برش داری از کیف دیگه چی میمونه برای خودت .
شبکه اتریوم متاسفانه هزینه های زیادی برای جابجایی ارز میگیره ای کاش رو شبکه ترون بود

این عکس نمودار مال چه سایتی هست

سلام برای سایت خودمون یعنی رمزارز نیوز هست.

سلام با کیف پول تراست والت میشه کیشو رو خرید؟؟؟

سلام تراست ولت از توکن kishu inu پشتیبانی میکنه

از خرداد۱۴۰۰ با کیشو همراه شدم. و بهش خیلی امیدوارم