ارز دیجیتال FEG Token چیست؟ رمزارزی با تیم ناشناس

زمان مطالعه: 11 دقیقه

مقدمه

ارز دیجیتال FEG Token اخیراً توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران حیطه رمزارزها را به خود جلب کرده است. علت این موضوع تا حد زیادی به رشد ۳۰۰۰ درصدی آن ظرف مدت زمانی کوتاه (در حد چند ماه) بازمی‌گردد. با این ‌حال، علی‌رغم این رشد بی‌سابقه، این رمزارز هنوز راه درازی در توسعه در پیش دارد. در حقیقت توکن FEG را می‌توان یک توکن دیفای (DeFi) آزمایشی با روند پیش‌رونده دانست که قادر است مسیر موفقیت‌های آینده را برای شما ترسیم نماید. در این مقاله می‌خواهیم در مورد ارز دیجیتال فگ توکن (FEG) نحوه خرید و فروش، تاریخچه و قیمت آن صحبت کنیم.

ارز دیجیتال فگ توکن چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

هدف اصلی از طراحی ارز دیجیتال FEG Token ایجاد یک شبکه مبادلاتی غیرمتمرکز بر پایه بلاکچین اتریوم و نیز زنجیره هوشمند بایننس (BSC) بوده است. اینکه در سال‌های آینده ارز فگ توکن به چه نقطه‌ای دست یابد را روند نوسانات بازار تعیین خواهد کرد. با این‌ حال انتظار می‌رود که مدل به‌کاررفته در توکن اف ای جی روی‌هم‌رفته مدلی موفقیت‌آمیز باشد.ارز دیجیتال FEG Token

توکن FEG یک توکن با قابلیت کنترل عرضه است که با میزان عرضه حداکثری ۱۰۰ کوادریلیون توکن در گردش مبادله می‌‌شود. در هر یک از تراکنش‌های این رمزارز، مالیاتی به میزان ۱ درصد در میان دارندگان توکن اف ای جی توزیع می‌گردد و ۱ درصد دیگر هم سوزانده می‌شود؛ به ‌این ‌ترتیب دارندگان انگیزه کافی برای ذخیره و کاستن از میزان عرضه این ارز دیجیتال را در طول زمان خواهند یافت. به دنبال کاهش عرضه، کمیابی توکن افزایش می‌یابد. این رابطه نسبی معکوس، بر طبق مدل عرضه و تقاضا بنا شده است. به‌ علاوه، محدودیتی از نظر تعداد توکن‌هایی که می‌توانند سوخته شوند وجود ندارد. بسیاری از پروژه‌های مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس نیز از اقتصاد توکنی مشابهی پیروی می‌کنند.

تاریخچه ارز دیجیتال FEG Token

تیم بنیان‌گذاران ارز فگ توکن از افرادی ناشناس تشکیل شده است و همین امر ممکن است برای برخی از سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها هشدارآمیز تلقی گردد. به ‌عبارت ‌دیگر، چون تیم پشت پرده این رمزارز هویت نامعلومی دارند، در صورتی ‌که به ناگاه این پلتفرم برچیده شود نیز کسی پاسخگو نخواهد بود.

این توکن، نخستین ‌بار در ماه فوریه سال ۲۰۲۱ در زنجیره هوشمند بایننس و اتریوم مورد مبادله قرار گرفت. با توجه ‌به اینکه حداکثر عرضه در گردش این رمزارز معادل ۱۰۰ کوادریلیون تخمین زده شده است، هر کوین FEG Token ارزش اندکی دارد و علی‌رغم رشد مداوم قیمت خود، هم‌اکنون با قیمتی معادل کسر کوچکی از یک دلار آمریکا به فروش می‌رسد.ارز دیجیتال FEG Token

از آغاز معرفی این ارز دیجیتال تاکنون، بسیاری از توکن‌های آن سوزانده شده‌اند. بر اساس اطلاعات وب‌سایت FEGtoken، تقریباً ۵۸ کوادریلیون توکن در شبکه اتریوم و ۵۶ کوادریلیون توکن در شبکه زنجیره هوشمند بایننس در طی فرآیند توکن سوزی از دور خارج شده‌اند. این موضوع موجب گردیده است که حداکثر عرضه ۴۲ کوادریلیون توکن در شبکه اتریوم و حدود ۴۴ کوادریلیون توکن در BSC باقی بماند.

برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت fegtoken.com مراجعه کنید.

اکوسیستم ارز دیجیتال FEG Token

ارز دیجیتال فگ توکن کاملاً غیرمتمرکز است. این یعنی توکن‌ها یک دارنده اصلی ندارند و هر تصمیمی که در قبال آنها اتخاذ شود، بر مبنای ترجیحات جامعه خواهد بود. از نظر نرخ توکن سوزی می‌توان گفت که هر تراکنش مشمول یک نرخ توکن سوزی ۱ درصدی گردیده است که عرضه توکن FEG را در طول زمان کاهش می‌دهد. پاداش توکن اف ای جی برای دارندگان آن اخذ مالیاتی ۱ درصدی است که موجب می‌شود افراد آماتور (به ‌اصطلاح Weak hands) خودبه‌خود متحمل جریمه گردند. ارز دیجیتال FEG Token بر آن است که از طریق عرضه محصولات نوآورانه خود که همگی در کمک به پایداری توکن FEG نقش دارند، بیش‌ازپیش جایگاه خود را در فضای ارزهای دیجیتال تثبیت نماید.

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال فگ توکن

توکن اف ای جی در لیست شماری از صرافی‌های رمزارز قرار دارد و برخلاف دیگر ارزهای دیجیتال اصلی، به طور مستقیم از طریق پول فیات قابل خریداری نیست. با این ‌حال، شما همچنان می‌توانید ابتدا با خرید بیت کوین، اتریوم یا تتر از هر یک از صرافی‌های بزرگ و سپس انتقال این توکن‌ها به صرافی به‌خصوصی که معاملات با FEG را انجام می‌دهد، به ‌راحتی این توکن‌ها را خریداری کنید. ما در این راهنما به شما جزئیات و گام‌های اصلی خرید ارز دیجیتال FEG Token را توضیح خواهیم داد.

در ابتدا نیاز است که توکن‌های یکی از رمزارزهای اصلی، معمولاً بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT) و … را خریداری کنید. شما می‌توانید از صرافی بایننس که یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های رمزارز و پذیرای سپرده‌های فیات شما در امر خرید کریپتوکارنسی است، استفاده کنید.ارز دیجیتال FEG Token

بایننس به ‌عنوان یک صرافی رمزارز بسیار محبوب، نخست کار خود را در کشور چین آغاز کرد و سپس شعب متعددش را به جزیره مالت در اتحادیه اروپا منتقل نمود. این جزیره با روی باز از تجارت رمزارزها استقبال کرده است. اما علت عمده محبوبیت بایننس به خدمات آن در زمینه مبادله یک رمزارز با رمزارز دیگر بازمی‌گردد. این صرافی نخستین‌ بار در سال ۲۰۱۷ و در تب‌وتاب بازار کریپتوکارنسی در آن زمان پا به صحنه گذاشت و از آن‌ پس موفق شد جایگاه نخست را از نظر تجارت ارزهای دیجیتال در جهان به خود اختصاص دهد.

پس از انتخاب صرافی نوبت به طی ‌کردن مراحل احراز هویت می‌رسد. در اینجا از شما خواسته می‌شود که یک متد پرداخت را به انتخاب خود برگزینید. شما می‌توانید از کارت‌های اعتباری، دبیت کارت‌ها یا حواله‌های بانکی برای خرید یکی از ارزهای دیجیتال اصلی استفاده کنید. مهم‌ترین توکن‌هایی که می‌توانید به سراغ آنها بروید بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و تتر (USDT) خواهند بود.

در مرحله بعد بایستی توکن‌های ارز دیجیتال خریداری شده خود را به یک صرافی آلت کوین انتقال دهید. از آنجایی ‌که ارز دیجیتال FEG Token خود یک آلت کوین به شمار می‌رود، باید آن را به یک صرافی با امکان مبادله توکن FEG منتقل نمایید. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی هر یک از این صرافی‌ها اقدام به ایجاد حساب کاربری در آنها نمایید.

سپس باید سپرده بیت کوین، اتریوم یا تتر خود را از بایننس به این صرافی‌ها منتقل کنید. نحوه انجام این کار بستگی به جفت ارزهای موجود در این صرافی‌ها دارد. پس از تأیید سپرده می‌توانید اقدام به خرید ارز دیجیتال فگ توکن نمایید. در ادامه به طور دقیق‌تر نحوه خریداری و ذخیره توکن‌های فگ توکن را شرح خواهیم داد.

ارز دیجیتال فگ توکن را از کجا بخریم و در کجا ذخیره کنیم؟

به ‌طور کلی دو راه عمده برای خریداری توکن FEG وجود دارد. شما برای این کار می‌توانید از هر یک از صرافی‌های غیرمتمرکز پنکیک سواپ روی زنجیره بایننس یا صرافی یونی سواپ در شبکه اتریوم استفاده کنید. این صرافی‌ها تا حد زیادی مشابه یکدیگر عمل می‌کنند و فقط نحوه دسترسی به پلتفرم‌های این دو با هم تفاوت دارد.ارز دیجیتال فگ توکن

اگر می‌خواهید از صرافی یونی سواپ روی شبکه اتریوم استفاده کنید، بایستی خود را برای پرداخت کارمزدهای سنگین برای تراکنش‌ها آماده کنید. از آنجایی ‌که اتریوم یک بلاکچین با گواهی اثبات کار است، کارمزد آن بسیار بیشتر از زنجیره هوشمند بایننس با گواهی استیک خواهد بود. برای خرید توکن اف ای جی در صرافی یونی سواپ، به توکن‌های اتر احتیاج خواهید داشت. شما می‌توانید توکن‌های اتریوم را در هر یک از صرافی‌هایی که از این رمزارز پشتیبانی می‌کنند خریداری کنید. محبوب‌ترین صرافی‌ها برای خرید اتریوم عبارت‌اند از: کوین بیس، جمینی (Gemini)، ایتورو (eToro) و کراکن.

اما اگر قصد دارید در هزینه کارمزد تراکنش‌ها صرفه‌جویی کنید، در این صورت زنجیره هوشمند بایننس انتخاب شما خواهد بود. برای خرید FEG در پنکیک سواپ، نیاز به توکن‌های BNB و یک کیف پول نرم‌افزاری با قابلیت اتصال به صرافی پنکیک سواپ خواهید داشت. بهترین کیف پولی که می‌توانید از آن برای شبکه اتریوم یا بایننس استفاده کنید، کیف پول متامسک (MetaMask) است. این کیف پول به صورت پیش‌فرض از شبکه اتریوم استفاده می‌کند؛ اما می‌توانید در قسمت تنظیمات شبکه امکان سازگاری با BSC را نیز به آن بیفزایید.

شما برای ذخیره توکن‌های ارز دیجیتال FEG Token حداقل نیاز به یک کیف پول نرم‌افزاری با امکان دسترسی به یونی سواپ یا پنکیک سواپ خواهید داشت. کیف پول‌های نرم‌افزاری متعددی برای دانلود وجود دارند که می‌توانید بنا به سلیقه خود از هر یک از آنها استفاده کنید. اما همان‌طور که گفتیم، بهترین کیف پول برای زنجیره هوشمند بایننس و اتریوم، متامسک است.

اما اگر می‌خواهید سرمایه‌های رمزارزی خود را با بیشترین درجه امنیت ممکن نگهداری کنید، باید به سراغ یک کیف پول سخت‌افزاری کریپتوکارنسی بروید. کیف پول‌های سخت‌افزاری به شکل دستگاه‌های فیزیکی به فروش می‌رسند و داده‌های مربوط به ارزهای دیجیتال شما را به صورت آفلاین ذخیره می‌کنند. این امر موجب می‌شود که هکرهای مجازی به‌ هیچ‌ عنوان نتوانند به رمزارزهای شما دستبرد بزنند.ارز دیجیتال فگ توکن

در ادامه به معرفی مختصر بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای توکن اف ای جی می‌پردازیم:

بهترین کیف پول سخت‌افزاری: لجر نانو اس (Ledger Nano S)

اگر می‌خواهید توکن‌های ارز دیجیتال FEG خود را در یک کیف پول سخت ‌افزاری ذخیره کنید، بایستی توکن FEG را روی شبکه اتریوم خریداری کنید. از آنجایی ‌که توکن‌های FEG روی شبکه اتریوم از نوع توکن‌های ERC-20 هستند، شما می‌توانید آنها را در هر کیف پولی که از اتریوم پشتیبانی می‌کند نگهداری نمایید. لجر قدیمی‌ترین برند کیف پول سخت‌ افزاری در بازار است و نوع نانو اس آن قابلیت پشتیبانی هم‌زمان از چندین رمزارز از قبیل بیت کوین، اتر، لایت‌کوین و XRP را دارد؛ بنابراین اگر به دنبال بهترین کیف پول سخت‌افزاری برای توکن‌های اف ای جی خود می‌گردید، ما به شما لجر نانو اس را پیشنهاد می‌کنیم.ارز دیجیتال فگ توکن

بهترین کیف پول نرم‌افزاری: متامسک

متامسک بهترین گزینه در میان کیف پول‌های نرم‌افزاری برای نگهداری ارز دیجیتال FEG Token شما است. شما می‌توانید به‌ راحتی با استفاده از یک افزونه که روی مرورگر گوگل کروم نصب می‌شود، به یونی سواپ و پنکیک سواپ متصل گردید. این کیف پول هم با شبکه اتریوم و هم با BSC سازگاری دارد؛ اگرچه بایستی پیش‌تر تنظیمات متامسک را روی شبکه BSC فعال کنید. در غیر این صورت پیش‌فرض نرم‌افزار روی اتریوم خواهد بود.

پس از آنکه کیف پول خود را به شبکه مورد نظر متصل کردید، می‌توانید خریدتان را انجام دهید. پنکیک سواپ اساساً با اقتباس از یونی سواپ ساخته شده است؛ به همین جهت عملکرد این پلتفرم‌ها بسیار شبیه هم است. با جست‌وجو برای FEGtoken می‌توانید استخر نقدینگی موردنظرتان را بیابید که به‌ واسطه آن توکن‌های اتر، BNB یا اف ای جی مبادله می‌شوند.

پیش از پردازش تراکنش‌ها، ابتدا بایستی این تراکنش‌ها را از سمت کیف پول خود مورد تأیید قرار دهید. درصورتی که از کیف پول متامسک استفاده می‌کنید، افزونه کروم مربوط به دریافت اجازه تراکنش خودبه‌خود ظاهر می‌شود و پس از تأیید آن، توکن‌های FEG ظرف مدت چند دقیقه به کیف پول شما واریز خواهند شد.

پیشینه قیمت ارز دیجیتال FEG Token و توکن اف ای جی

در ابتدای ماه فوریه سال ۲۰۲۱ و هم‌زمان با معرفی توکن اف ای جی در بازار، قیمت ارز دیجیتال FEG Token کمتر از ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲ دلار بود. اما این قیمت با روندی آهسته تا ماه می همین امسال افزایش یافت و در نهایت در ۱۲ ماه می به نخستین و چشمگیرترین پیک قیمت خود، معادل ۰/۰۰۰۰۰۰۰۳۷۹۳ دلار، دست ‌یافت. پس از آن قیمت فگ توکن رو به کاهش گذاشت و در بیست و سوم همان ماه قیمت FEG Token تا مبلغ ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۵۴۸۵ دلار سقوط کرد. از آن ‌پس نیز قیمت اف ای جی متحمل نوسانات شدید و متعدد گشت تا اینکه در ابتدای ماه آگوست ۲۰۲۱ به مقدار ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۴۴۰۷ رسید. برای بررسی بهتر روند تغییرات قیمت توکن FEG بهتر است نگاهی به نمودار قیمت این ارز دیجیتال بیندازید.توکن اف ای جی

در صفحه قیمت ارز دیجیتال FEG Token می‌توانید به صورت لحظه‌ای قیمت فگ توکن را مشاهده کنید.

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال FEG Token

آنچه توکن FEG در اینجا به ما ارائه می‌کند، در حقیقت یک مدل اقتصادی بسیار فریبنده است. این توکن از مدل کاهش عرضه تبعیت می‌کند و در آن سقفی برای تعداد توکن‌هایی که می‌توانند سوزانده شوند، وجود ندارد. با این‌ حال نمی‌توان با قطعیت دانست که FEG Token چه مزایایی را در مقایسه با دیگر پروتکل‌های دیفای مانند یونی سواپ، ۱ اینچ و پنکیک سواپ عرضه می‌کند. همچنین قیمت توکن FEG صرفاً بر مبنای حدس و گمان تعیین گردیده و بنابراین از دید فاندامنتال سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال FEG Token یک سرمایه‌گذاری ضعیف به ‌حساب می‌آید. با این‌ حال همچنان سرمایه‌گذاران حوزه رمزارز به آینده این توکن امیدوارند و بر این باورند که نوسانات بازار در کنار نوآوری‌های این پلتفرم می‌تواند تأثیر مثبتی بر قیمت این ارز دیجیتال در آینده بگذارد.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم اطلاعاتی کلی در مورد ارز دیجیتال FEG Token و نحوه خرید و فروش آن به شما ارائه دهیم. بدیهی است که این اطلاعات به ‌هیچ ‌عنوان جایگزین مشاوره مالی تخصصی نیست و نباید تحت این عنوان انگاشته شوند. در نهایت، تمامی مسئولیت سود و زیان ناشی از خرید و فروش رمزارزها و از آن جمله توکن FEG بر عهده صاحبان این توکن‌ها است و بنابراین ضروری است که همه افرادی که به بازار ارزهای دیجیتال قدم می‌گذارند، با پیش‌نیازها و اطلاعات لازم در مورد خطرات سرمایه‌گذاری آشنا گردند. مطالعه هر چه بیشتر در مورد این رمزارزها تنها راهی است که از طریق آن می‌توانید موفقیت خود را در بازار کریپتوکارنسی تضمین کنید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

8 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

خواهشا مطالب خود را بروز کنید در مورد فگ توکن

برنامه ها و اولین کیف پول نرم افزاری (گرافن) که جایزه گذاشتن برای هک کردنش و پروژه هایی نظیر اسمارت دیفای و غیره و غیره….به سایت مراجعه نمایید

از پروژه هایFEGبه راحتی وسطحی عبور نکنید

من بیشتر از صد هزار تومن ازش دارم
و یه موقعی یه رشد چندین برابری میکنه اینجوری که نمیمونه.

من از این ارز دیجیتال دارم سودش باور نکردنیه یعنی دقیقا مسیر قدیم بیت کویین رو داره پیش میبره با سیاست های جدید هر کی از این ارز داره بعدها متوجه ارزندگی این ارز میشه و زندگیش زیرو رو میشه

بله ارز خوبی هست.

به نظر شما ارز خوب و آینده داری هست؟اخه هیچ برنامه ای برای اینده نداره و پیشرفت قابل توجهی نداشت

درسته ، از نظر فاندامنتال چیزی برای ارائه نداره. ولی به عنوان یک شت کوین به نظر خوب میاد

البته این فقط نظر شخصی بنده هست و من اطلاعات جامعی مثل شما ندارم اما به شخصه فکر نمیکنم با این وایت پیپر شت کوین باشه