زمان مطالعه: 6 دقیقه

ارز دیجیتال کریپتو دات کام کوین (Crypto.com Coin) چیست؟ معرفی توکن CRO

زمان مطالعه: 6 دقیقه

 

نام رمز ارز کریپتو کام
لوگو و نماد
Cronos
CRO
قیمت فعلی $ 0.12127
رتبه در بازار 32
ارزش کل بازار $ 3,231,983,597
تغییرات قیمت 1 روزه 2.89%

مقدمه

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

ارز دیجیتال کریپتو دات کام کوین (Crypto.com Coin) رمزارز منحصربه‌فرد استارت‌آپ و صرافی Crypto.com است. مشابه با سایر ارزهای دیجیتال، این رمزارز هم دارای ساختاری غیرمتمرکز و متن باز است. با توجه به افزایش محبوبیت و بهبود جایگاه توکن CRO در سایت کوین مارکت کپ، در این مطلب قصد داریم به معرفی این رمزارز و نحوه عملکرد و نحوه خرید ارز دیجیتال crypto.com coin بپردازیم. بنابراین اگر به دنبال اطلاعات کاملی در خصوص این ارز دیجیتال هستید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

ارز دیجیتال کریپتو دات کام کوین (CRO) چیست؟

کریپتو دات کام چِین (Crypto.com Chain) یکی از محصولات مجموعه Crypto.com است که برای سرعت بخشیدن به فرآیند پذیرش جهانی ارزهای رمزپایه به عنوان راهی جهت افزایش کنترل شخصی سرمایه، حفاظت از اطلاعات کاربر و محافظت از هویت کاربران طراحی شده است.

ارز دیجیتال کریپتو دات کام هم، یکی از محصولات مرتبط با همین زنجیره است. بلاکچین CRO در درجه اول یک بلاکچین است که به عنوان رسانه‌ای جهت پشتیبانی از برنامه پرداخت موبایل Crypto.com Pay عمل می‌کند. اما بر اساس آنچه که توسط این استارت آپ اعلام شده است، Crypto.com قصد دارد در آینده گسترۀ دسترسی به بستر CRO را افزایش دهد تا محصولات دیگر خود را نیز توسعه بخشد و پشتیبانی کند.

بنیانگذاران ارز دیجیتال crypto.com coin چه کسانی هستند؟

ارز دیجیتال کریپتو دات کام (CRO) به دست شرکت Crypto.com به عنوان بخشی از چشم‌انداز «قرار دادن رمزارز در هر کیف پول» توسعه داده شد. استارت آپ Crypto.com خود در ژوئن 2016 با عنوان “Monaco Technologies GmbH” به دست کریس مارسالک (Kris Marszalek)، رافائل ملو (Rafael Melo)، گری اور (Gary Or) و بابی باو (Bobby Bao) تأسیس شد.

what-is-decentraland

Kris Marszalek، دانش‌آموخته دانشگاه لهستانی Adam Mickiewicz، قبل از شروع پروژه Crypto.com، سه شرکت را تأسیس و ریاست آنها را بر عهده داشته است. این سه مجموعه عبارت‌اند از:

  • طراحی و تولید لوازم الکترونیکی مصرفی Starline Polska
  • اپلیکیشن مبتنی بر موقعیت جغرافیایی
  • YIYI و شرکت تجارت الکترونیکی BEECRAZY

Rafael Melo دارای مدرک لیسانس در رشته مهندسی از PUC-Rio است. Rafael در بیش از 15 سال فعالیت خود در امور مالی، با شرکت‌های بزرگ آسیا کار کرده و به تأمین اعتبار بیش از 50 میلیون AUD در بودجه برای وبسایت تجارت اجتماعی Ensogo کمک کرده است.

Gary Or لیسانس خود را در رشته مهندسی علوم کامپیوتر از دانشگاه هنگ کنگ دریافت کرد. وی مهندس نرم‌افزار با بیش از نه سال تجربه مهندسی فول استک است. قبل از تأسیس Crypto.com، گری به عنوان طراح پلتفرم در Ensogo کار می‌کرد و شرکت توسعه برنامه‌های تلفن همراه Foris را بنیانگذاری کرد.

Bobby Bao در دانشگاه ملبورن، دانشکده بازرگانی NYU Stern و کالج ویلیام و مری (William & Mary) تحصیل کرده است. قبل از کمک به راه‌اندازی صرافی Crypto.com، باو در بخش M&A بانک سرمایه‌گذاری رنسانس چین کار می‌کرد.

چه چیزی ارز دیجیتال کریپتو دات کام را نسبت به سایر ارزها منحصربه‌فرد می‌کند؟

ارز دیجیتال کریپتو دات کام کوین

  • عمده تمرکز بلاکچین CRO بر ارائه ابزارهای سودمند به کاربران به عنوان روش‌های مختلف پرداخت، ترید و خدمات مالی قرار گرفته است.
  • شما با خرید توکن CRO می‌توانید سرمایه‌تان را در Crypto.com ذخیره کنید. در این صورت، به عنوان یک نود عمل کرده‌اید و برای پردازش معاملات در شبکه هزینه دریافت خواهید کرد.
  • امکان پرداخت توکن CRO به عنوان کارمزد تراکنش‌ها، یکی دیگر از مواردی است که موجب تمایز ارز دیجیتال crypto.com coin از سایر رمزارزها شده است.
  • اگر کاربران از برنامه پرداخت Crypto.com Pay برای انتقال ارز و خرید کارت هدیه با توکن CRO استفاده کنند، به ترتیب 10 و 20 درصد از مبلغ کل پرداخت‌شده، به حسابشان باز خواهد گشت.
  • در صورتی که کاربران ارز دیجیتال کریپتو دات کام را در برنامه صرافی Crypto.com یا ویزا کارت Crypto.com ذخیره کنند، سالانه 10 الی 12 درصد سود حاصل از سرمایه‌گذاری دریافت خواهند کرد.

چه تعداد توکن CRO در گردش است؟

عرضه کل توکن CRO به 100 بیلیون محدود شده است. تمامی این توکن‌ها بعد از فعال شدن بلاکچین ایجاد شده‌اند و همین مسئله باعث شده که این رمزارز به یک ارز دیجیتال غیرقابل استخراج تبدیل شود. نکته جالب در خصوص ارز دیجیتال کرپیتو دات کام این است که صرافی Crypto.com به پیش‌فروش، فروش عمومی یا عرضه اولیه کوین (ICO) اعتماد نکرد و در عوض، توزیع ثانویه را روش اصلی برای توزیع این توکن‌ها در نظر گرفت.

در صفحه قیمت ارز دیجیتال کریپتو دات کام کوین (CRO) می‌توانید به صورت لحظه‌ای قیمت Crypto.com Coin را مشاهده کنید.

کل منابع توکن CRO برای پنج منظور مختلف تخصیص یافته است:

  • 30 درصد: مشوق توزیع و راه‌اندازی ثانویه (از 14 نوامبر 2018 و طی پنج سال به صورت روزانه به صورت دسته‌ای توزیع شد.)
  • 20 درصد: ذخیره سرمایه (تا 7 نوامبر 2022 غیر قابل ‌دسترس است.)
  • 20 درصد: مشوق‌های طولانی‌مدت شبکه (تا 7 نوامبر 2022 غیر قابل دسترس است.)
  • 20 درصد: کمک‌هزینه‌های اکوسیستم (تا زمان راه‌اندازی شبکه اصلی com غیر قابل دسترس است.)
  • 10 درصد: توسعه جامعه.

ارز دیجیتال crypto.com coin

امنیت ارز دیجیتال crypto.com coin چگونه است؟

توکن CRO بر اساس استاندارد ERC-20 در بلاکچین اتریوم (ETH) توسعه یافته است؛ به این معنی که شبکه آن توسط تابع Ethash ایمن شده است.

نحوه خرید ارز دیجیتال کریپتو دات کام کوین (CRO)

برای خرید ارز دیجیتال crypto.com coin محدودیت زیادی وجود ندارد و شما می‌توانید از طریق صرافی‌های زیر، برای خرید و سرمایه‌گذاری در این توکن اقدام کنید:

سخن پایانی

ارز دیجیتال کریپتو دات کام کوین یا توکن CRO به عنوان ابزاری جهت افزایش پذیرش ارزهای رمزپایه در مقیاس جهانی توسعه داده شده‌ است. به همین خاطر، این شرکت همواره در حال توسعه ابزارهایی است که به کاربران امکان می‌دهد بیشتر از رمزارزها استفاده کنند تا در نهایت کنترل آنها بر پول، اطلاعات و هویتشان افزایش یابد.

این مقاله صرفاً جنبه آموزشی دارد و به هیچ عنوان به معنی توصیه به سرمایه گذاری یا خرید و فروش این ارز دیجیتال نیست.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه‌ها بسته شده است.