آشنایی با متاورس Rocket Pond شیبا

زمان مطالعه: 5 دقیقه

شیبا اینو یکی از معدود ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم است که اگرچه در ابتدا به عنوان یک شوخی راه‌اندازی شد، اما اکنون به طور خستگی‌ناپذیری در تلاش است تا برچسب میم کوین بودن را از خود حذف کند و به عنوان یک پروژه فنی کارآمدتر با موارد استفاده در دنیای واقعی شناخته شود. برای دستیابی به این هدف، تیم شیبا اینو در حال توسعه و راه‌اندازی پروژه‌های کاربردی مختلفی است که از جمله آنها می‌توان به صرافی غیرمتمرکز شیباسواپ (ShibaSwap)، بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium) و همچنین، پلتفرم متاورسی آن، یعنی SHIB: The Metaverse، اشاره کرد. بر اساس اطلاعاتی که تیم شیبا اینو منتشر کرده، دنیای متاورس این پروژه شامل ۱۱ هاب یا قطب است که یکی از مهم‌ترین آنها، Rocket Pond نام دارد. برای آشنایی با متاورس Rocket Pond شیبا اینو، این هاب کلیدی متاورس شیبا اینو، با ما در ادامه همراه باشید.

متاورس Rocket Pond شیبا اینو چیست؟

همان‌طور که گفته شد، متاورس شیبا اینو ۱۱ هاب دارد که یکی از کلیدی‌ترین آنها، Rocket Pond است. این هاب اولین بار در سپتامبر سال ۲۰۲۲ رونمایی شد. در آن زمان، تیم توسعه‌دهنده متاورس شیبا اینو تنها یک طرح مفهومی اولیه و سیاه و سفید از این هاب منتشر کرده بود، اما این تیم اخیراً و در تاریخ ۷ ژوئن در توییتی اعلام کرد که تریلر موردانتظار متاورس Rocket Pond شیبا اینو را منتشر کرده است.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

آشنایی با متاورس Rocket Pond شیبابه گفتۀ تیم توسعه‌دهنده، متاورس راکت پوند شیبا اینو برای بیان داستان سفر و روایت شیبا طراحی شده است و در یک استراحتگاه کوهستانی دورافتاده اتفاق می‌افتد. در تریلر این هاب، شاهد یک دگرگونی هستیم که از یک منظره متروک و پساآخرالزمانی به یک فضای سبز پر جنب و جوش و پر از فعالیت تغییر می‌کند. این دگرگونی، به طرز ماهرانه‌ای جاه‌طلبی پشت پروژه متاورس شیبا اینو را نشان می‌دهد: گذار از فضایی بی‌ثمر و کم‌استفاده به یک جامعه پررونق و پر جنب و جوش.

تیم توسعه‌دهنده در مورد متاورس Rocket Pond شیبا اینو می‌گوید:

برای کشف اسرار پنهان در میان ویرانه‌های یک منطقه فضایی متروک آماده شوید و شاهد دگرگونی خیره‌کننده بقیه نقشه باشید. هیجان کایاک‌سواری را در میان آب‌های تند و سریع تجربه کنید، از غروب‌های شگفت‌انگیز لذت ببرید، با دوست پشمالوی خود در کوهستان کمپ بزنید و دهانه مرموز پر از مه را کشف کنید… ماجراجویی در شرف آغاز است. آیا آماده هستید؟

به این ترتیب، می‌توان گفت که متاورس Rocket Pond شیبا اینو حس یک استراحتگاه مخفی در داخل کوه‌ها و حال و هوای کمپینگ در طبیعت وحشی را که با عناصر لوکس/توریستی مدرن ترکیب شده، به ارمغان می‌آورد.

آشنایی با متاورس Rocket Pond شیبا

لازم به ذکر است که طراحی هاب راکت پوند شیبا اینو از چندین مکان دیدنی مانند دماغه کاناورال (Cape Canaveral) در ایالات متحده، بنای یادبود فاتحان فضا در روسیه، دریاچه تاهو (Lake Tahoe) در ایالات متحده، پارک ماجراجویی غارهای گلن‌وود (Glenwood Caverns) و دهکده بهشتی (Heavenly Village) در ایالات متحده، الهام گرفته شده است.

برای تقویت تجربه کاربری در هاب Rocket Pond، تیم شیبا اینو همچنین یک ابزار توسعه به نام Game Builder را راه‌اندازی کرده است. این ابزار فرصتی را برای کاربران فراهم می‌کند تا تجربه‌های گیم پلی سفارشی خود را با مدل‌های سه بعدی ایجاد کنند.

همچنین ببینید: صرافی شیبا سواپ چیست؟ آشنایی با صرافی غیر متمرکز Shibaswap

در کل، پلتفرم SHIB: The Metaverse و هاب Rocket Pond شیبا اینو تلاشی آشکار از سوی تیم توسعه‌دهنده آن برای تقویت تعامل و الهام بخشیدن به خلاقیت در جامعه خود است، اما موفقیت آن به پذیرش کاربران و مشارکت مداوم آنها بستگی دارد.

متاورس شیبا اینو چه زمانی راه‌اندازی می‌شود؟

در ماه آوریل ۲۰۲۳، تیم شیبا اینو اعلام کرد که تا پایان سال جاری میلادی، کاربران این فرصت را خواهند داشت تا به برخی از هاب‌های این دنیای خارق‌العاده دسترسی داشته باشند، پروژه‌های مختلفی را در آن بسازند، طراحی کنند، بازی کنند و در کل، در فعالیت‌های مختلف شرکت نمایند. البته تیم شیبا اینو خاطرنشان کرده که دسترسی به تمام بخش‌های متاورس آن ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۳ ممکن نشود؛ چون برخی از مناطق هنوز در حال توسعه هستند.

آشنایی با متاورس Rocket Pond شیبا

این تیم هنوز اعلام نکرده که کدام یک از هاب‌های متاورس شیبا اینو تا پایان سال جاری در دسترس خواهند بود.

همچنین ببینید: قیمت لحظه ای ارزهای متاورس (لیست کامل)

خلاصه مطلب

پروژه متاوس شیبا اینو و هاب‌های مختلف آن، به ویژه هاب Rocket Pond، نشان‌دهنده مسیر جدیدی برای این میم کوین محبوب هستند و نوید یک محیط متاورسی فراگیر را می‌دهند که در آن، کاربران می‌توانند به کاوش، بازی و حتی کسب درآمد از فعالیت‌های خود بپردازند.

همان‌طور که گفته شد، انتظار می‌رود که برخی از هاب‌های متاورس شیبا اینو تا پایان سال ۲۰۲۳ در دسترس کاربران قرار بگیرد. در این میان، انتظار می‌رود که متاورس Rocket Pond شیبا اینو با ترکیبی از ویژگی‌ها و محیط آرامش‌بخش، توجه علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کند.

در کل، پلتفرم SHIB: The Metaverse و هاب راکت پوند شیبا اینو یک پروژه امیدوارکننده هستند، اما باید دید که جامعه شیبا اینو و به طور کلی، علاقه‌مندان به متاورس چقدر از آن استقبال خواهند کرد. در واقع، مانند هر سرمایه‌گذاری جدید، مسیر موفقیت متاورس شیبا اینو هم به عوامل متعددی بستگی دارد و تنها زمان نشان خواهد داد که این برنامه‌های بلندپروازانه تا چه حد محقق می‌شوند. در نهایت، لازم به ذکر است که استقبال بالای کاربران از متاورس شیبا اینو، مطمئناً به افزایش ارزش توکن SHIB در بلندمدت هم کمک خواهد کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای شیبا اینو می‌توانید قیمت Shiba Inu و توکن SHIB و نمودار قیمت آن را مشاهده کنید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

شیبا اینو یک جواهر است و برای سرمایه گزاری بلند مدت بینظیر است و بازی متاورس ان انقلابی قطعا ایجاد خواهد کرد و زمین های ان به قیمت های غیر قابل تصور خواهد رسید و مکانی برای کسب درامد بالا در دنیای مجازی . این را به یادگار از من داشته باشید .

متاورس قطعا در سال های آینده میتونه پیشرفت های عجیبی رو باعث بشه