۴ نکته مهم برای ورود به ترید ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: 4 دقیقه

تا کنون افراد بسیاری در تریدینگ (معامله، تجارت) سرمایه‌گذاری کرده و موفق به افزایش ثروت و دارایی‌های خود شده‌اند. اصولاً افراد سرمایه‌گذاری‌های مالی می‌کنند تا در آینده یک زندگی آرام و مطمئن داشته باشند. وقتی که کار می‌کنید، باید بخشی از درآمد خود را ذخیره کنید تا هنگام پا به سن گذاشتن، بتوانید یک زندگی مجلل را تجربه کنید. زمانی که در آستانه‌ی پیری قرار می‌گیرید، ترید ، سرمایه‌گذاری و پس‌انداز کردن، به شدت سخت می‌شود. با افزایش سن، دیگر نمی‌توانید به اندازه‌ی سابق کوشش کنید. در کنار داشتن یک زندگی شاد، ترید یکی از منابع اصلی درآمد موازی در چنین زندگی‌هایی است. علاوه بر آن، ترید رمزارز ها یکی از پررونق‌ترین صنایع دنیاست.

لازم نیست که حتماً تجربه‌ی سرمایه‌گذاری در بیت کوین را داشته باشید. تنها لازمه برای تبدیل شدن به یک تریدر موفق، علاقه‌ی شما به موضوعات مالی و انواع مختلف ترید است.

از زمان تکامل انسان، ترید بخشی از زندگی روزانه بوده است. از دوران کهن تا کنون، انواع مختلفی از ترید پدیدار شده‌اند. فناوری بیت کوین یکی از نوآوری‌های جدید در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری و ترید است.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

جدای از این، انسان‌ها انواع مختلفی از سرمایه‌گذاری را هم ایجاد کرده‌اند: اوراق بدهی، بازار سهام، املاک، طلا و… . مورد آخر در بخش ترید غلبه دارد زیرا در مقایسه با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، مدت بیشتری در این صنعت حضور داشته است. با وجود اینکه بسیاری از افراد در حال حرکت به سمت رمزارز ها هستند، هنوز هم هستند کسانی که نقل مکان از الگوی سنتی ترید به سمت فناوری بیت کوین را بسیار چالش برانگیز می‌یابند.

در این مقاله قصد داریم تا برخی از دلایلی را که باعث می‌شوند خروج از ترید سنتی و حرکت به سمت بیت کوین و فناوری بلاک چین دشوار به نظر برسد، تشریح و رد کنیم.

ورود به ترید

1. در تاریکی نایستید

به عنوان یک تریدر شما باید سیستم‌ها و روش‌های مختلف افزایش ثروت و دارایی‌های خود را کاوش کنید. اگر تنها به یکی از شیوه‌های ترید بچسبید، تمرکز کردن بر روی هدف نهایی شما، بسیار سخت می‌شود. لازم است که به عنوان یک تریدر، انعطاف‌پذیر باشید.

[ایستادن در تاریکی] تمام فرصت‌های شما را تلف می‌کند و هرگز نمی‌توانید لذت یک تریدر واقعی بودن را تجربه کنید. در تاریکی ماندن یا بی‌توجه بودن به اشکال دیگر ترید، شما را در رقابت با دیگران عقب می‌اندازد.

2. با حرفه‌ای‌ها وقت بگذرانید

همین الآن هم تریدرهای زیادی در حوزه‌ی فناوری بلاک چین فعالیت می‌کنند که می‌توانند به شما کمک کنند تا این شیوه‌ی ترید را به طور کامل بیاموزید. همیشه می‌توانید برای برطرف کردن شک‌های خود با آن‌ها صحبت کنید و به آرامی سرمایه‌گذاری خود در بیت کوین را آغاز کنید. از آنجایی که احتمالاً شیوه‌های دیگر ترید را در گذشته آموخته‌اید، فهم این شیوه هم نباید چالش بزرگی باشد. همچنین می‌توانید به ویدئوها و وبسایت‌های این افراد مراجعه کنید که ممکن است حاوی تمام جزییاتی باشد که شما در خصوص ترید بیت کوین نیاز دارید. فقط توجه داشته باشید که به یک وبسایت مطمئن مراجعه کنید.

3. بر اساس شایعات عمل نکنید

وقتی یک شیوه‌ی جدید ترید پدیدار می‌شود، هزاران شایعه‌ی مختلف پیرامون آن شکل می‌گیرد. اگر شما یک تریدر باهوش باشید، با زیر و رو کردن جزییات، تنها به داده‌های حقیقی توجه خواهید کرد؛ به هیچ شخص و شایعه‌ای وابسته نخواهید بود و کاملاً توانایی تشخیص درست از غلط را خواهید داشت. فهم فکت‌های مربوط به بیت کوین و ترید آن، این فرایند را بسیار ساده‌تر خواهد کرد.

4. برای تحقیق کردن وقت بگذارید

راه‌های مختلفی برای تحقیق در مورد فناوری بیت کوین وجود دارد. هر زمان که قصد داشتید بیشتر در مورد این شیوه‌ی ترید اطلاعات کسب کنید، اینترنت پر است از هزاران مقاله که به کمک شما خواهند آمد. علاوه بر آن، سمینارها و ارائه‌های گوناگونی هم در این زمینه برگزار می‌شوند تا مردم را با فناوری بیت کوین آشنا کنند. با شرکت در این جلسات، کسب اطلاعات در مورد فناوری بیت کوین و سرمایه‌گذاری در رمزارز ها، برایتان بسیار آسان‌تر خواهد شد.

این 4 نکته برخی از راه‌هایی بودند که به کمک آن‌ها می‌توانید به سرعت، جزییات لازم در مورد رمزارز ها را آموخته و خود را از یک تریدر سنتی به یک تریدر پیشرفته و هماهنگ با سیستم‌های ترید تبدیل کنید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments