صرافی اتراکس (eterex) – بررسی قیمت و امکانات

صرافی اتراکس

  • تعداد ارز: 320
  • حداکثر کارمزد: 0
  • کیف پول اختصاصی: دارد
  • اپلیکیشن: دارد
  • قدمت صرافی: 4 سال
  • زمان احراز هویت: در لحظه

معرفی صرافی اترکس و بررسی قیمت‌ها

تقریباً همه کاربران دنیای رمزارزها می‌دانند که بدون حضور صرافی‌های رمزارزی امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال با ریسک کمتر وجود ندارد. صرافی اترکس (Eterex) نیز یکی از صرافی‌های ایرانی است که در این زمینه فعالیت می‌کند. در ادامه بیشتر با این صرافی آشنا می‌شویم.

اترکس چیست؟

اترکس (eterex) یک صرافی ارز دیجیتال است که کوشش خود را صرف دستیابی آسان‌تر کاربران ایرانی به ارزهای دیجیتال می‌کند. این صرافی یک صرافی «فروشگاهی» محسوب می‌شود که همین امر کار با آن را برای کاربران تازه‌کار آسان‌تر می‌کند. نام اتراکس از دو کلمه انگلیسی اترنیتی (Eternity) به معنای جاودانگی و اکسچنج (Exchange) به معنای صرافی گرفته شده است که به معنی خدمتگزاری همیشگی خانواده اتراکس به مشتریانش است.

صرافی اترکس در چه سالی تأسیس شده است؟

این مجموعه که یک مجموعه جوان محسوب می‌شود، فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرده است.

‌آدرس صرافی اترکس کجاست؟

این صرافی آدرس دفتر پشتیبانی خود را به شرح ذیل اعلام کرده است:

تهران، یوسف آباد، خیابان اسدآبادی، پلاک ۴۴۹

شماره تماس پشتیبانی این مجموعه نیز 02192002088 است. شما می‌توانید هر روز از ساعت 10 صبح الی 6 عصر با این مجموعه تماس بگیرید.

کارمزد اترکس چقدر است؟

کارمزد اترکس در محدوده نزدیک به صفر قرار می‌گیرد و این کارمزد از طرف مقصد پرداخت می‌گردد. این کارمزد تنها 0.001 درصد است که تقریباً صفر محسوب شود. اما این همه ماجرا نیست و کارمزدها را می‌توان به چند بخش تقسیم کرد:

کارمزد واریز و برداشت رمزارز

کارمزد واریز رمزارز به صرافی اترکس صفر است، اما کارمزد برداشت آن بر اساس ارز و نوع شبکه آن متفاوت است. بدیهی است که اترکس در تعیین میزان این کارمزد نقشی ندارد و از آن منتفع نیست.

کارمزد واریز و برداشت تومان

کارمزد برداشت تومان مربوط به شبکه بانکی و حداکثر 5000 تومان و حداقل 1000 تومان است. این مبلغ 0.02 درصد از مبلغ تسویه است.

بنابراین، می‌توان گفت کارمزد معاملات در این صرافی به طور از پیش تعیین‌شده معلوم نیست و تنها در زمان نهایی شدن معامله قابل محاسبه است.

با این ‌حال شما می‌توانید نرخ کارمزدها و سایر اطلاعات مربوط به آن را در صفحه زیر مشاهده کنید:

eterex.com/page/fee

مزایا و امکانات اترکس چیست؟

برای انتخاب یک صرافی رمزارزی مانند صرافی اترکس، باید مزایا و معایب مربوط به آن را مورد بررسی قرار داد. با هم برخی از مزایا و نواقص احتمالی این صرافی را مرور می‌کنیم:

بهره‌مندی از اپلیکیشن

این صرافی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS اقدام به طراحی اپلیکیشن نموده است. با این امکان شما می‌توانید بسیار راحت‌تر اقدام به خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال کنید.

احراز هویت دو عاملی

امنیت یک صرافی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید به آن توجه کرد. صرافی اترکس نیز این موضوع را سرلوحه کار خود قرار داده است و با ایجاد ویژگی‌های امنیتی متعدد ازجمله احراز هویت دوعاملی سعی در ایجاد آرامش خاطر برای کاربران نموده است.

احراز هویت اولیه سریع

با ثبت نام در صرافی اترکس می‌توانید در سریع‌ترین زمان مرحله اول احراز هویت را پشت سر بگذارید.

امکان درآمدزایی

شما می‌توانید با معرفی این صرافی به دوستان و رفقای خود، از جوایز تدارک دیده شده برای این موضوع بهره‌مند شوید.

پشتیبانی 24 ساعته

مهم نیست در چه زمانی از روز نیاز به راهنمایی و کمک تیم پشتیبانی دارید. تیم پشتیبانی این مجموعه در همه ساعات شبانه‌روز از طریق شیوه‌های مختلف، مثل تماس تلفنی و چت، در خدمت شما است.

معایب اترکس چیست؟

این صرافی مانند سایر رقبای خود معایبی نیز دارد که باید به آنها توجه کرد:

احراز هویت سنتی

در شرایطی که هر روز شیوه‌های جذاب و سریع‌تری برای احراز هویت ایجاد می‌شود، این صرافی همچنان تصویر دست‌نوشته را به عنوان یکی از مراحل احراز هویت در نظر گرفته است.

معاملات تک نرخی

در این صرافی معاملات تنها به صورت تبادل تومان با ارز یا ارز با ارز صورت می‌پذیرد. به تعبیر دیگر این صرافی یک بازار معاملاتی محسوب نمی‌شود و نرخ ارزهای دیجیتال تک نرخی است. این یکی از ایراداتی است که می‌تواند افراد حرفه‌ای را در انتخاب این صرافی مردد کند.

اخبار و اطلاعیه های صرافی اترکس را از کجا دنبال کنم؟

برای آگاهی از اخبار و اطلاعات و سایر اتفاقات جذاب و هیجان‌انگیز صرافی اترکس می‌توانید به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرامی این مجموعه مراجعه کنید:

تلگرام: t.me/eterexchange

اینستاگرام: instagram.com/eterexchange?utm_medium=copy_link

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام من تتر میتونم از شما تهیه کنم

یکی از بهترین ها. پشتیبانی سریع رابط کاربری ساده تعداد ارز زیاد کارمزد خیلی کم .هرچی بگم کم گفتم خودتون برید مقایسه کنید