صرافی ارزیپتو (arzypto) – بررسی قیمت و امکانات

صرافی ارزیپتو

  • تعداد ارز: 400
  • حداکثر کارمزد: 0.5 %
  • کیف پول اختصاصی: دارد
  • اپلیکیشن: دارد
  • قدمت صرافی: 5 سال
  • زمان احراز هویت: 1 ساعت

معرفی صرافی ارزیپتو و بررسی قیمت ها

در سال‌های اخیر و با ظهور ارزهای دیجیتال، دنیا به سوی پیشرفت در معاملات دیجیتال می‌رود. می‌توان گفت امروزه کسانی که درباره ارزهای دیجیتال چیزی نمی‌دانند یا کلماتی همچون بیت کوین یا تتر را هرگز نشنیده‌اند، بسیار کم هستند. ارزهای دیجیتال همانند پول کاغذی ارزشمند هستند و افراد بسیاری در این زمینه سرمایه‌گذاری می‌کنند و روزانه معاملات بسیاری در سرتاسر دنیا به صورت دیجیتالی بین افراد انجام می‌شود.

همزمان با مردم دنیا، ایرانیان نیز با دنیای ارز دیجیتال بیش از پیش آشنا شده‌اند و در این زمینه اطلاعات مهمی کسب می‌کنند؛ به طوری که صرافی‌های آنلاین بسیاری در حوزه خرید و فروش انواع ارزهای دیجتال به افراد خدمات ارائه می‌دهند. یکی از صرافی‌هایی که در این زمینه فعالیت دارد، صرافی ارزیپتو است که در ادامه اطلاعات مختصر و مفیدی را درباره این صرافی به شما همراهان رمزارز نیوز ارائه می‌کنیم.

ارزیپتو چیست؟

صرافی ارزیپتو (arzypto) همگام با جهانی شدن بلاکچین و حوزه ارزهای دیجیتال با راه‌اندازی پلتفرمی جهت انجام معاملات آسان، ایمن و بدون واسطه، همواره آماده ارائه خدمات به هموطنان بوده است. صرافی ارزیپتو بستری امن و مطمئن برای خرید و فروش و مبادلات ارزهای دیجیتال اعم از کریپتو، پرفکت مانی و پاییر است. ارزیپتو با فراهم آوردن امکان معامله بیش از ۴۰۰ رمز ارز، یکی از پلتفرم‌هایی است که بالاترین سطح تنوع رمزارزی را برای بی‌نیاز ساختن مشتریان از پلتفرم‌های خارجی فراهم آورده است.

سال تأسیس صرافی ارزیپتو

صرافی ارزیپتو در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز و در همان مراحل ابتدایی با ارائه اپلیکیشن برای کاربران خود، فرآیند معاملات را کاربردی‌تر و آسان‌تر کرد. در ادامه نیز با اضافه کردن الزامات مورد نیاز بازارهای معاملاتی همچون کیف پول داخلی، امکانات جدیدی را در عین فراهم کردن امنیت در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

ارتباط با ارزیپتو

کاربران می‌توانند جهت برقراری ارتباط با کارشناسان و تیم پشتیبانی ارزیپتو، همه روزه از ساعت 9 الی 24 با شماره تلفن 02191010232 تماس بگیرند یا از طریق ارسال تیکت و چت آنلاین مشکلات خود را مطرح کنند.

مقدار کارمزدهای ارزیپتو

کارمزد معاملات در صرافی ارزیپتو با توجه به نوع و مقدار ارز و برآورد مبلغ نهایی، متغیر است؛ به عبارتی فرآیند خرید یا فروش هر ارز دیجیتال، کارمزدهای متفاوتی دارد.

مزایای ارزیپتو

صرافی ارزیپتو از ابتدا تاکنون همواره در جهت ایجاد امکانات جدید فعال بوده است. برخی از مزایای صرافی arzypto به شرح زیر است:

دسترسی به نمودار تریدینگ ویو

شما می‌توانید در قسمت خرید و فروش سایت، مستقیماً به نمودار تحلیل ارزها دسترسی داشته باشید و نمودار لحظه‌ای هر ارز را مشاهده کنید.

بهره‌مندی از اپلیکیشن

صرافی ارزیپتو به منظور سهولت در انجام معاملات، اپلیکیشن خود را در نسخه اندروید در اختیار کاربران قرار داده است. اپلیکیشن صرافی ارزیپتو ویژگی‌هایی همچون: رابط کاربری آسان، امکان مشاهده نمودار تحلیل ارز، طراحی زیبا، امنیت و سرعت دارد.

پشتیبانی از احراز هویت 2 عاملی

هدف اول صرافی ارزیپتو فراهم کردن امنیت حساب کاربری برای دارایی کاربران است. در این راستا، ارزیپتو کد احراز هویت دوعاملی را در اختیار کاربران قرار داده است. با فعالسازی این گزینه در قسمت تنظیمات حساب کاربری، امنیت بیشتری برای شما ایجاد می‌شود.

کیف پول اختصاصی

در این صرافی برای رمزارزهای مهم و مورد علاقه کاربران، کیف پول اختصاصی ایجاد شده است که مدیریت، واریز و برداشت رمزارزها را آسان‌تر خواهد کرد.

امکان کسب درآمد از طریق معرفی کاربر

یکی از سیستم‌های کسب درآمد برای مشتریان، معرفی کاربر به این صرافی است که می‌توانند درصدی از معاملات آن کاربران جدید را به خود اختصاص دهند.

پشتیبانی 24 ساعته

شما می‌توانید از ساعت 9 الی 24 در صورت نیاز از طریق تماس، تیکت و چت آنلاین با تیم پشتیبانی صرافی در ارتباط باشید و سؤالات و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارید.

اخبار و اطلاعیه‌های صرافی ارزیپتو را از کجا دنبال کنم؟

برای آگاهی از اخبار و اطلاعیه‌های ارزیپتو می‌توانید به شبکه‌های اجتماعی این صرافی مراجعه کنید:

شبکه اینستاگرام:
instagram.com/arzypto_com

کانال تلگرام:
t.me/Arzypto

صفحه لینکدین:
linkedin.com/company/Arzypto

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments