قیمت لحظه ای Efforce + نمودار قیمت WOZX 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Efforce
WOZX
رتبه: 1969
$ 0.005678
351 تومان
3.33%
ارزش کل بازار
$ 3,554,442
حجم معاملات 24 ساعته
$ 24,606
عرضه در گردش
622,756,826 WOZX
عرضه کل
1,000,000,000 WOZX


نوسانات و اطلاعات قیمت Efforce

هر واحد Efforce (WOZX) در این لحظه با قیمت 0.005676 $، معادل 351 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال Efforce، معادل $ 3,554,442 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 24,606 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 3.33% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت Efforce یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره Efforce

ارز دیجیتال Efforce (WOZX) یا اف فورس، توکن اختصاصی پروژه ارتقای بهره‌وری انرژی Efforce (اِف فرس) است. این پروژه در دسامبر سال 2020 آغاز به کار کرد. ایده اصلی افرس را استیو وزنیاک (Steve Wozniak)، بنیانگذار غول محاسبات اپل، مطرح کرده است.
هدف اصلی Efforce دموکراتیک کردن صنعت بهره‌وری انرژی است؛ که تا به امروز از مشکلات تأمین مالی و اطلاع رسانی جهانی رنج می‌برد. توکن‌های WOZX به عنوان واسطه‌ای است که از طریق آن در بستر Efforce برای استفاده توسط هر یک از شرکت‌کنندگان رمزگذاری می‌شود.
همان‌طور که نام توکن EFFORCE یعنی WOZX نشان می‌دهد، شخصیت اصلی مرتبط با Efforce (اف فورس) استیو وزنیاک است؛ یعنی بزرگ مغز فناوری اطلاعات که به دلیل تأسیس اپل با استیو جابز در سراسر جهان شناخته شده است.
وزنیاک (Steve Wozniak) اظهار داشت که حتی در آن زمان، یکی از اهداف مهم وی بهبود بهره‌وری انرژی در فناوری‌های در حال ظهور بود. با این وجود اپل تمرکز خود را روی ماشین‌های کوچک‌تر و کارآمد قرار داد.
ارز دیجیتال Efforce (اف فورس) به عنوان اولین پلتفرم غیرمتمرکزی شناخته می‌شود که به همه اجازه می‌دهد در پروژه‌های بهره‌وری انرژی در سراسر جهان شرکت کنند و از آن بهره مالی ببرند و تغییرات قابل‌توجهی در محیط ایجاد کنند.
سه بنیانگذار دیگر این شرکت،Jacopo Visetti ، Jacopo Vanetti و Andrea Castiglione بیش از یک دهه در صنعت بهره‌وری انرژی تجربه دارند.
همان‌طور که بنیانگذار ارز دیجیتال WOZX اظهار داشت، پیشنهاد اصلی Efforce برای کسب و کار این است که به شرکت‌کنندگان اجازه دهد که از برنامه‌های توسعه و کمک به ابتکارات صرفه‌جویی در زمینه محیط زیست و افزایش بهره‌وری، درآمد کسب کنند.
Efforce نوعی بازار برای این صنعت است که هدف آن جمع کردن آن دسته از فعالان بازار و استفاده از فناوری غیرمتمرکز برای هموارسازی مسائل موجود در سیستم بهره‌وری انرژی فعلی است.
پروژه ارز دیجیتال Efforce همچنین به عنوان یک مشاور عمل می‌کند و پروژه‌ها را در مراحل مختلف توسعه و بودجه‌ریزی راهنمایی می‌کند.
توکن WOZX گامی فراتر از معرفی صنعت به دنیای رمزارزها و پرداخت‌های غیرمتمرکز برداشته است.
این شرکت مدعی است که رشد تقاضای توکن WOZX کاملاً تضمین‌شده است؛ زیرا آژانس بین‌المللی انرژی خواستار این است که در بخش بهره‌وری انرژی 580 میلیارد دلار در سال 2025 سرمایه‌گذاری کند.
قیمت ارز دیجیتال Efforce ( اف فورس) و قیمت توکن WOZX در ابتدای عرضه آن در دسامبر 2020 در حدود 1.5 دلار بود. قیمت WOZX را در بالای صفحه مشاهده می‌کنید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2404 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments