قیمت لحظه ای ویگو سواپ + نمودار قیمت WIGO 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

WigoSwap
WIGO
رتبه: 1080
$ 0.012625
776 تومان
1.36%
ارزش کل بازار
$ 21,416,727
حجم معاملات 24 ساعته
$ 76,953
عرضه در گردش
1,693,597,419 WIGO
عرضه کل
1,793,596,341 WIGO


نوسانات و اطلاعات قیمت ویگو سواپ

هر واحد ویگو سواپ (WIGO) در این لحظه با قیمت 0.012622 $، معادل 776 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال ویگو سواپ، معادل $ 21,416,727 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 76,953 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 1.36% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت ویگو سواپ یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره ویگو سواپ

ارز دیجیتال ویگو سواپ (Wigoswap) توکن بومی اکوسیستم ویگو سواپ است؛ پلتفرمی برای امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) که بر بستر شبکه فانتوم ساخته شده و با طراحی محصولات کاربرپسند و آسان برای استفاده، دنیای دیفای را در دسترس همه قرار می‌دهد.
برای تحقق این امر، تیم ویگو سواپ محصولاتی مانند صرافی غیرمتمرکز (DEX) با کارمزد تراکنش بسیار پایین، استخرهای فارمینگ و استیکینگ، سیستم پروفایل کاربر به منظور برقراری ارتباط با سایر افراد، سیستم ارجاع منحصربه‌فرد، مینی‌بازی‌ها، بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و محصولات هیجان‌انگیز دیگر را از طریق یک رابط کاربری ساده و قابل‌فهم به کاربران شبکه فانتوم ارائه می‌دهد.
به همین دلیل است که تیم ویگو سواپ پلتفرم خود را «یک فروشگاه چندمنظوره برای تمام نیازهای دیفای در شبکه فانتوم» توصیف می‌کند. برای استفاده در این فروشگاه همه‌جانبه، تیم ویگو سواپ توکن بومی خود را به عنوان یک توکن ERC-20 و با نماد اختصاری WIGO معرفی کرده است. این ارز دیجیتال به عنوان توکن کاربردی و حاکمیتی ویگو سواپ، به دارندگان خود قدرت می‌دهد تا در توسعه و ارتقاهای آتی این اکوسیستم مشارکت داشته باشند. کاربران همچنین می‌توانند از این توکن برای معاملات، استیکینگ، بازی و موارد دیگر استفاده کنند.
بنابراین، چه یک معامله‌گر باتجربه باشید، چه یک کاربر مبتدی یا یک ییلد فارمر یا یک کلکسیونر، اکوسیستم ویگو سواپ و توکن WIGO آن می‌تواند گزینه جذابی برای سرمایه‌گذاری شما باشد.

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال ویگو سواپ

داده‌های پلتفرم کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) نشان می‌دهند که ارز دیجیتال ویگو سواپ اولین بار در اواسط فوریه ۲۰۲۲ و با قیمت ۰٫۰۴۷۲ دلار وارد بازار آزاد شد. در روزهای ابتدایی و در ۱۶ فوریه، قیمت ویگو سواپ تا ۰٫۰۸۹۵۶ دلار افزایش یافت که بالاترین قیمت تاریخی این ارز دیجیتال هم محسوب می‌شود. اما پس از آن، توکن WIGO یک سقوط شدید را تجربه کرد که طی آن، قیمت این رمزارز در اواخر ماه مارس به ۰٫۰۰۲۲ دلار رسید. در اوایل ماه آوریل، ویگو سواپ توانست بخش کوچکی از ضررهای خود را جبران کند و به محدوده ۰٫۰۰۴۵ دلار برگردد، اما پس از آن، دوباره یک روند نزولی را در پیش گرفت که بخش عمده‌ای از آن به بازار نزولی یا به اصطلاح، زمستان رمزارزها در آن سال نسبت داده می‌شود. در طول این روند نزولی، پایین‌ترین قیمت تاریخی ویگو سواپ در ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۲ و در محدوده ۰٫۰۰۰۱۸ دلار به ثبت رسید.
از نوامبر سال ۲۰۲۲، قیمت ویگو سواپ وارد یک روند پرنوسان و در کل صعودی شد که رونق بازار رمزارزها در شروع سال ۲۰۲۳ هم آن را تقویت کرد. این روند در ۷ مارس ۲۰۲۳، باعث ثبت یک اوج محلی در ۰٫۰۰۶۷ دلار شد، ولی WIGO نتوانست از این سطح بالاتر برود. پس از آن و علی‌رغم ثبت چند اوج محلی کوچک‌تر، قیمت ویگو سواپ تا اواسط اکتبر ۲۰۲۳ در کل نزولی بود.
تا اینکه از اواسط ماه اکتبر و به دنبال انتشار شایعاتی مبنی بر تأیید صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین در ایالات متحده، بازار کریپتو شاهد بهبود چشمگیری بود که ویگو سواپ هم به این جریان پیوست. در نتیجه این رالی صعودی، قیمت توکن WIGO شاهد رشد قابل‌توجهی بود و در اواخر دسامبر سال ۲۰۲۳، در محدوده مقاومت ۰٫۰۱ دلاری معامله می‌شد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ویگو سواپ

ارزهای دیجیتال بسیار پرنوسان هستند و پیش‌بینی قیمت آنها در طولانی‌مدت کار دشواری است. با این حال، برخی از تحلیلگران با استفاده از داده‌های تاریخی و تحلیل تکنیکال ویگو سواپ این کار را انجام می‌دهند. به عنوان مثال، تحلیلگران پلتفرم priceprediction.net متوسط قیمت ارز WIGO را در سال ۲۰۲۴، برابر با ۰٫۰۱۳۶ دلار و در سال ۲۰۲۵، حدود ۰٫۰۱۹۸ دلار پیش‌بینی کرده‌اند. آنها همچنین پیش‌بینی می‌کنند که متوسط قیمت ویگو سواپ در سال ۲۰۳۰، تا ۰٫۱۲۶۸ دلار افزایش یابد.

توکنومیک ارز دیجیتال ویگو سواپ

حداکثر عرضه ارز دیجیتال ویگو سواپ برابر با ۲ میلیارد واحد WIGO در نظر گرفته شده که این توکن‌ها به صورت زیر توزیع می‌شوند:   توکنومیک ارز دیجیتال ویگو سواپ
  • ۸۰ درصد برای پاداش‌های فارمینگ و استیکینگ،
  • ۱۰ درصد برای تیم،
  • ۲ درصد برای سازمان خودگردان غیرمتمرکز یا DAO،
  • ۳ درصد برای ایردراپ‌،
  • ۳ درصد برای سرمایه‌گذاران اولیه (Seed Funders)،
  • و ۲ درصد برای عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز یا IDO.
لازم به ذکر است که تیم ویگو سواپ به منظور ترغیب کاربران برای مشارکت در پلتفرم خود، یک مکانیسم توکن‌سوزی را هم طراحی کرده است. به این صورت که با افزایش تعامل و تعداد کاربران در این شبکه، عرضه توکن‌ WIGO کاهش می‌یابد که این امر از ثبات و رشد ارزش این ارز دیجیتال در بلندمدت حمایت می‌کند.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2404 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

لطفا راهنمایی میکنید چطور میشه این ارز رو خرید

صرافی غیرمتمرکز خودش wigoswap

خانم فاطمه سلام
شما میتونید از صرافی ارز دیجیتال صرافکس خرید ویگو سواپ رو انجام بدین.

ببخشید هوش مصنوعی

ویگو آینده داراست
زیر مجموعه فانتوم
هوش مصنوعی