ارزها:
۸,۱۱۳
دامیننس:
صرافی خارجی:
۶۲۲
حجم روزانه:
۹۳ میلیارد دلار

نمودار تحلیل تکنیکال تومی نتTOMI (تیر ۱۴۰۵)

TOMI
TOMI
رتبه: 3701
$0
۰
تومان
1.26% (1D)
ارزش کل بازار
$0
حجم معاملات 24 ساعته
$4.99
عرضه در گردش
4,270,323,436 TOMI
4.27 B TOMI
عرضه کل
0 TOMI
0.00 TOMI



تحلیل های کاربران

معامله‌گر ایرانی
معامله‌گر ایرانی
صعودی

روند صعودی امروز تتر

روند صعودی امروز تتر
دفعه قبل که راجب تتر حرف زدیم، قیمت ۱۶۰ هزار تومن بود. طبق چیزی که انتظار داشتم، قیمت صعودی شده و به محدوده ۱۶۶ هزار تومن رسیده. میتونیم در محدوده‌ ۱۷۰ هزار تومن شورت بگیریم تا ۱۵۴ و ۱۴۰ هزار تومن. یادتون نره اخبار خیلی میتونه تاثیرگذار باشه رو قیمت!
تحلیل تکنیکال میم کوین
امروز میم کوین بونک (BONK) کف شش‌ماهه خودش رو شکست و داره سقوط میکنه. اردربلاک‌های نزولی زیادی در محدوده ۰.۰۰۰۰۰۴۵ تا ۰.۰۰۰۰۰۴۷ دلار قرار گرفتن که اگر قیمت بهشون برگرده، احتمالا فشار فروش ببینیم. اگرم میخواین ریسک کنید، اردر بلاک خرید در محدوده ۰.۰۰۰۰۰۴۱ دلار میتونه مناسب باشه. مدیریت سرمایه فراموش نشه!
بلک‌راک دوباره از بیت کوین گفت!
🚨 بلک‌راک با حدود ۱۴ تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت، اخیرا پیشنهاد کرده سرمایه‌گذارا بین ۱ تا ۲ درصد از سبد سرمایه‌گذاری خودشون رو به بیت‌ کوین اختصاص بدن. به گفته این شرکت، «حتی یک تخصیص کوچک به بیت ‌کوین میتونه بازدهی کلی سبد سرمایه‌گذاری رو بدون افزایش ریسک بالا ببره.📈
لانگ اتریوم (ETH)
سلام رفقا چطورین؟ اتریوم هم مثل کل بازار روندش نزولیه و اخیرا هم به ۱۵۰۰ دلار رسیده بود. بهترین کار اینه صبر کنیم قیمت به محدوده ۲ هزار دلار برگرده و یه شورت بگیریم تا ۱۵۰۰ و ۱۲۰۰ دلار؛ اما با یک ریسک کوچیکتر میشه لانگش رو بعد از شکست ۱۷۵۰ و برگشت به اصلاج […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

9 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

این ارز داره داد میزنه صعود شدید داره فقط صبر کن خسته نشو لذت ببر!

ارتش تامی پیش به سوی فتح قله یک دلاری!
بله باورش سخته ولی تامی نشون داده پامپاش همه یهویی هست
اولین پامپ تایم فریم ۵ ساله رو ببینید یهو از نزدیک صفر رفته دو دلار
فقط داره بازی درمیاره توکن سوزی کنه بعد پامپ شدید
دو دلار کف قیمت که میرسه نزدیکای وسط منحنی اصلی جهانیش
یکم صبر کن ثروتمند شو !

تامی صفر شد

آقا یکی هست بگه ارز تامی نت بالاخره میخواد صعودی بشه یا بازم میخواد بریزه صبر کنیم یا بفروشیم؟

خاک به سرم شد باید چیکار کنم

اندازه همون سرمایه که خرید زده بودی بخر تا صعودی شدنش حالش ببری

لطفا میتونین بگین که کی میخواد صعودی بشه و تا کجا میخواد رشد کنه؟

سلام
فعلا که بدبخت داره هی میره بالا
چ میگید شما
توی ارزها بالا ترین صعود را داره