قیمت لحظه ای استورج + نمودار قیمت STORJ 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Storj
STORJ
رتبه: 547
$ 0.547232
34,809 تومان
2.23%
ارزش کل بازار
$ 78,604,929
حجم معاملات 24 ساعته
$ 12,336,953
عرضه در گردش
143,787,439 STORJ
عرضه کل
424,999,998 STORJ


نوسانات و اطلاعات قیمت استورج

هر واحد استورج (STORJ) در این لحظه با قیمت 0.547085 $، معادل 34,809 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال استورج، معادل $ 78,604,929 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 12,336,953 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 2.23% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت استورج یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره استورج

ارز دیجیتال استورج (Storj) پلتفرمی برای ذخیره‌سازی غیر‌متمرکز فایل‌ها است. توکن STORJ در این بلاکچین برای ایجاد انگیزه برای به اشتراک گذاشتن فضای دیسک و پاداش دادن به کاربران تعریف شده است. کلمه Storj از تلفظ انگلیسی کلمه Storage به معنی ذخیره‌سازی آمده است. یکی از کاربردهای بلاکچین این است که به کاربران امکان ‌می‌دهد فضای خالی دیسک خود را اجاره دهند. کاربرانی که نیاز به ذخیره آنلاین فایل‌ها و دارایی‌ها دارند ‌می‌توانند به شبکه Storj متصل شوند و منابع ذخیره‌سازی موجود را از اجاره‌دهندگان در این اکوسیستم اجاره کنند. به بیان دیگر کاربران را ترغیب می‌کند که به یک ارائه‌دهنده ذخیره‌سازی ابری (cloud) در مقیاس کوچک تبدیل شوند.
از مزیت‌های ارز دیجیتال storj نسبت به سرویس‌های ذخیره‌سازی متمرکز ابری مثل گوگل و آمازون:

  • هزینه پایین‌تر
  • فضای ذخیره‌سازی امن و خصوصی بیشتر
  • مقیاس‌پذیری بهتر
نحوه کار شبکه ارز دیجیتال Storj شباهت زیادی با فناوری تورنت (torrent) دارد. در شبکه تورنت فایل‌ها‌ به قطعات کوچکی تقسیم می‌شود و در اختیار سایر کاربران قرار می‌گیرد. هنگام نیاز به فایل اصلی دوباره قطعات از داخل شبکه فراخوانی می‌شود و فایل اصلی دوباره ایجاد می‌گردد. شبکه ارز دیجیتال استورج از تکنولوژی شاردینگ فایل استفاده می‌کند. شبکه Storj به جای اینکه یک فایل کامل را از یک منبع تهیه کند، به کاربر امکان ‌می‌دهد که قطعات مختلف فایل مورد نظر خود را همزمان از چندین منبع مختلف دانلود کند.
ارز دیجیتال استورج در ژولای سال 2017 وارد بازار ارزهای دیجیتال شد. قیمت ارز دیجیتال Storj در زمان عرضه اولیه‌اش 0.81 دلار بود. قیمت توکن Storj تا پایان همان ماه ژولای سیر نزولی داشت اما با شروع ماه بعد ناگهان قیمت توکن استورج با یک شیب تند به 1.8 دلار رسید. پس از این افزایش، قیمت توکن استورج دوباره با یک شیب تند کاهش یافت. این نوسانات شدید ادامه داشت و در ژانویه سال 2018 قیمت Storj 2.6 دلار معامله می‌شد. پس از این افزایش، قیمت استورج در یک روند نزولی قرار گرفت. این روند نزولی قیمت رمزارز استورج تا ابتدای سال 2021 ادامه داشت. در این مدت کمترین قیمتی که ارز دیجیتال استورج در بازار معامله شد، در ماه مارس 2020 بود که قیمت توکن STORJ به عدد 0.06 دلار رسید.
با شروع سال 2021 و افزایش قیمت آلت‌ کوین‌ها،‌ ارز دیجیتال استورج نیز در یک رالی صعودی قیمت قرار گرفت. قیمت ارز دیجیتال استورج در حدود دو ماه با یک شیب بسیار تند به بالای 3 دلار رسید. البته این ارز دیجیتال نتوانست این سطح قیمت را حفظ کند و در مدت‌زمان بسیار کوتاهی با ریزش شدید قیمت روبه‌رو شد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2402 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments