ارزها:
۸,۰۶۸
دامیننس:
صرافی خارجی:
۶۱۴
حجم روزانه:
۷۰ میلیارد دلار
ترس و طمع:
۲۳ /۱۰۰ (ترس)

نمودار تحلیل تکنیکال ترامپ آفیشالTRUMP (تیر ۱۴۰۵)

OFFICIAL TRUMP
TRUMP
رتبه: 82
$1.915
۳۰۶,۱۴۰
تومان
1.99% (1D)
ارزش کل بازار
$454,667,282
حجم معاملات 24 ساعته
$218,152,743
عرضه در گردش
237,413,140 TRUMP
237.41 M TRUMP
عرضه کل
999,999,099 TRUMP
1.00 M TRUMP



تحلیل های کاربران

روند صعودی آلت کوین
سلام رفقا چطورین؟ ورلد کوین (WLD) از بازار جلوتره و روند صعودی خوبی ساخته. یه محدوده خوب داریم بین ۰.۴۸ تا ۰.۵ دلار که در صورت برگشت اصلاحی قیمت، میتونیم ورلد کوین رو خریدار باشیم. هیچکس نمیدونه دقیقا قراره چی بشه، پس مدیریت سرمایه رو حتما رعایت کنید!
تحلیل همین الان بیت کوین
سلام رفقا چطورین؟ بیت کوین رو تو چهار ساعته که بررسی کنیم، یه روند صعودی میبینیم که بعد از ۶۰ ۷۰ درصد اصلاح لگ دوم ادامه پیدا کرده و قیمت از ۶۲ به ۶۵ هزار دلار رسیده. به نظرم قیمت دوباره تا محدوده ۶۲ تا ۶۳ هزار دلار برمیگرده و روند صعودیش رو تا سقف […]
تحلیل سریع PEPE
پپه دقیقاً روی خط روند صعودی چندماهه قرار گرفته که ساختار کلان مارکت را حفظ کرده. این منطقه ریسک به ریوارد (R:R) فوق‌العاده‌ای داره و جهت حرکت میان‌مدت رو تعیین میکنه. دیدگاه کوتاه‌مدت: تا زمانی که قیمت بالای این خط روند حفظ بشه، شانس ریکاوری بالاست. تارگت‌ها: ۰.۰۰۰۰۰۴۰ ← ۰.۰۰۰۰۰۶۰ ← ۰.۰۰۰۰۰۸۰ حد ضرر: تثبیت […]
fereshte
fereshte
خنثی

ریپل (XRP)

ریپل (XRP)
سلام به همگی… امیدوارم روزتون پر از انرژی مثبت باشه. ✨ چارت ریپل (XRP) در تایم‌فریم هفتگی، داخل یک الگوی کنج (Wedge) بلندمدت در حال فشرده شدنه و دقیقاً بالای یک محدوده حمایتی خیلی مهم قرار گرفته. هر چقدر قیمت به راس این الگو نزدیک‌تر میشه، احتمال بالا رفتن نوسانات و شروع یک حرکت بزرگ […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

13 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

با سلام
به نظر من این مگا میم کوین ( ترامپ) تا روز ۲۴ خرداد ۱۴۰۴ که سالروز تولد ۸۰ سالگی ترامپ هستش رشد خفنی از خودش به یادگار بذاره؟، البته بازتاب حرکات سیاسی ایشان در جهان تاثیرش بیشتره

سلام من تمام سرمایه خودم که چهارصد ملیون بوددرست زمان اومدن ارز ترامپ خریدم ولی تاارزواردصرافی ایران بشه وتاوجه من از بانک واریز بشه این ارز برگشت ومن توناحیه ۵۴دلارخریدمش ونزدیک ۶۰%پولم ازبین رفت الان نمی‌دونم چیکار کنم چون باراولمه نمی‌دونم صبرکنم بااین وجه ناچیزی که مونده رو بردارم تا الان یک ریالم سودنکردم چون گفتم که باراولمه لطفاً راهنمایی بفرماییدممنونم

سلام
کلا ارزهایی که تازه لیست میشن خریدشون ریسک بالایی داره وای خب وقتی آدم افزایش قیمت رو میبینه مقاومت سخته
منم ۲۰۰ میلیون خریدم و اومد پایین ولی نفروختم به نظرم نفروش بازار هنوز افزایشی نشده در ضمن این ارز بخاطر خود ترامپ پتانسیل بالایی داره قطعا
معمولا همیشه بازار از اوایل یا اواسط اسفند افزایشی میشه یکم صبر کن البته این نظر منه بازم تحقیق کن

آخرین ویرایش 1 سال پیش توسط habibtabshiri

سلام ممنونم ازلطف شما بقیه هم همینومیگن منم یه خورده استرس دارم بخاطر اینکه تازه کارم امیدوارم همون حرف شمابشه وهردونفرمون سودکنیم نه ضرر

اصلا نفروش نهایت چهل روز دیگه بیشتر از اون پولی که دادی میگیری ولی ای کاش کمی صبر میکردی من خودم شصت دلار بود خریدم در شصت و سه فروختم مجددا در بیست و یک دلار خریدم و فعلا نگهداری میکنم نمی‌فروشم هرچی ارز داشتم فروختم با یازده میلیون ضرر ولی از خرید ارز ترامپ مطمئن بودم که برمیگرده به قیمت بالاتر از هفتاد خورده ای خریدم اما این ضرر هم یک واقعیت ارز دیجیتال هست که در نظر بگیری وارد معامله بشی اما افسوس پشت سر چاره ای نمیاره فقط تا میتونی نگهدار اگر شرایط نگهداری داری ولی اگر فشار مادی زیاده کمی تاخیر دار بفروش عجله ای نفروش یکجا نفروش موفق باشی

ممنونم اقاصابر.باشه صبرمیکنم چاره ای ندارم

سلام فرض کن یه زمینی خریدی چند سالی راکت می‌مونه طمئناً الان تو این قیمت‌ها حد ضرر کم کردن خیلی بهتره
البته اینم بگم که مشکل از خودته می‌تونستی رو چند ارز بگذاری که حداقل اون یکی روش کرد یکی رشد نکرد اون جواب رشد نکردن اینم بده

ارز ترامپ چرا هی میاد پایین

داداش رضا از ۱۰ اسفند بازار افزایشی صبر کن

انشالله ممنونم ارتوجهتون اقاایمان

بابا اخر اسفند شد هی داره کمتر میشه چقدر دیگه صبر کنیم منم تمام داراییمو دادم ترامپ خریدم رو محدوده ۵۴
الان دیگه هیچی نموند یعنی بازم امیدی هست

ارز ترامپ مثل خود یک بازی بود تا پول من تو را سر کسیه کنند و باز اگر ارز از طرف ترامپ یا خانواده اش یا آمریکایی باز شد شک نکن یک جهش بعد نابودی مثل ارز ایکس

صب کن بازم بالا میره