ارزها:
۸,۱۰۹
دامیننس:
صرافی خارجی:
۶۰۱
حجم روزانه:
۷۲ میلیارد دلار
ترس و طمع:
۲۰ /۱۰۰ (ترس)

نمودار تحلیل تکنیکال میم فایMEMEFI (تیر ۱۴۰۵)

MemeFi
MEMEFI
رتبه: 1849
$0.03108
۱۷.۶۶۸
تومان
3.55% (1D)
ارزش کل بازار
$1,085,788
حجم معاملات 24 ساعته
$3,492,168
عرضه در گردش
10,000,000,000 MEMEFI
10.00 B MEMEFI
عرضه کل
10,000,000,000 MEMEFI
10.00 B MEMEFI



تحلیل های کاربران

معامله‌گر ایرانی
معامله‌گر ایرانی
خنثی

تحلیل طلای 18 عیار

تحلیل طلای 18 عیار
طلا برای ایرانی‌ها تبدیل به یک پناهگاه امن شده که تو هر تنش یا ریسکی خریدارشن. الان که قیمت‌ طلای ۱۸ عیار از گرمی ۲۲ به ۱۶ میلیون تومن رسیده، نشون میده بازار یکم رو توافق و بهبود اقتصاد حساب باز کرده. من نظرم اینه تا زمانی که طلا ۱۴ میلیون رو از دست نده، […]
اخراج ۲۰ درصدی کارکنان اتریوم
🚨 بنیاد اتریوم گفته که ساختار سازمانی خودش را تغییر داده و در همین راستا حدود ۲۰٪ از نیروهاش رو تعدیل کرده. هدف از این تغییرات، افزایش تمرکز روی توسعه فنی، بهبود عملکرد و سرعت بخشیدن به پیشرفت اکوسیستم عنوان شده.
پیش‌بینی مدیر یک شرکت سرمایه‌گذاری بزرگ
🔥 ریک ادلمن که مدیر یک شرکت سرمایه‌گذاری با ۳۲۶ میلیارد دلار داراییه، گفته ۹۵٪ از نهادها و سازمان‌هایی که هنوز بیت‌ کوین و ارزهای دیجیتال ندارن، احتمالاً امسال برای اولین بار وارد این بازار میشن. ادلمن معتقده خیلی‌ها منتظر تصویب قانون «Clarity Act» هستن.
سطوح کلیدی و تارگت‌های قیمتی ریپل!
دوباره سلام. نگاهی به وضعیت ریپل (XRP) در تایم‌فریم ۱ ساعته بندازیم که نشانه‌هایی از ضعف و افزایش فشار فروش رو داره از خودش نشون میده. قیمت بعد از اینکه نتونست خودش رو بالای محدوده مقاومت ۱.۱۲ دلار تثبیت کنه، رو به پایین حرکت کرده و در حال حاضر حوالی ۱.۱۰۴۰ دلار معامله میشه. این […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

11 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

الان این ارز تقریبا تو پایین ترین سطح ممکن بازار هست از اول تا همین الان که اول اردیبهشت ۱۴۰۵ هستیم حدود ۲۵ هست ایا پیشنهاد میکنید من الان بخرم تقریبا ۳۰ ملیون تومن بخرم سیو کنم حد سود بزارم تا برشه به قیمت حداقل ۸۰ بفروشم پیشنهاد میشه یعنی خرید بزنم تو این قیمت نگهدارم یک مدت تو کیف پول ممکن برگرده به قیمت اصلی لطفا پیشنهاد خودتون بدین چون من مطمعا هستم طی تحلیلم حد اقل تا سال ۲۰۲۷ این ارز برمیگرده به قیمت واقعی شاید یه پامپ شدید بزنه

از کار چند ساله در بازارهای مالی این تجربه را کسب کردم که آیتمی را بخرم که : ۱- در عمق باشد و ریزش خود را کرده باشد ۲- سابقه صعود حد اقل دوبار و به اندازه مورد نظر داشته است ۳-حجم خرید روزانه بالایی داشته باشد ۴- درصورت پایین آمدن قیمت خرید مجدد ۵- هنگام صعود فروش پلکانی می کنم تا سودی را درهر حال به دست بیارم ۶- موفق و پر سود باشید

حالا خرید کردی فروختن مشکلت رو حل نمی کنه می ری یه ارز دیگه می خری ممکنه دوباره ضرر کنی حالا ممکنه یه کم پایین تر بیاد ولی زمانش که برسه ممکنه دوباره برگرده

میم فای به قیمت اولش ۸۰تا ۹۰ هزارتومان می‌رسد میم فای یهو رسید به ۴۵۰الی ۵۰۰ تومان خیلی از کابران فریب خوردند میم فای را به قیمت ۳۰۰ الی ۲۵۰ تل ۲۰۰تومان خریداری کردند خودم تو ۱۹۵تومانی خریدم تا ۲۲۰امد سود خوبی داد ولی متأسفانه طمع کردم ولی فایده ای نداشت حال باید انتظار کشید شاید معجزه بشه تا کابران از این زیان بزرگ به پول خود برسند این اولین باری نیست چنین اتفاقی می‌افتد آسیاب به نوبت تنها افرادی سود می‌برند بازار را بدست گرفتند ميلياردها سود می‌برند امیدوارم میم فای بتواند از این سقوط جلوگیری نماید به قیمت حداقل ۲۲۰تومان برسد غیر این باشد کابران بالای ۵۰درصد ضرر می‌کنند مگر اینکه میم فای خود را ذخیره کنند

دو هفته پیش هم نصف شد دیروز تصمیم داشتم بفروشم چون احساس کردم سقوط میکنه دوباره کلا میم فای و اگه خوب بدونیم که صعود میشه کی سقوط عالیه راحت میشه سرمایه رو زیاد کرد

ارز میم فای کسی هست تحلیل بده که بفروشم یا نگهدارم تو ۵۰۰ تومن خریدم الان پولم نصف شده حمایت مقاومت داره این بی صاحب یانه بدبخت کرد مارو سهام خداییش خیلی بهتره از اینها

سلام سهام یه بازار جداست و کریپتو یه بحث جداست و ارز و میم کوین هم بحث اش جداست بجای میم فای دوج ریپل کاردانو بی بی دوج میگرفتین که هم نقشه راه داره و هم تیم خوبی داره بهتر از میم فای بود

احتمالا داره تا ۳۵۰ برگرده اگه برگشت بفروش اگرم رفت زیر ۱۳۰ بازم بفروش چون قیت اصلی این ارز ۶۰تا ۷۰ هست

اگه بفروشی سرمایه را از دست دادی بهترین را نفروختن هست نگه دار تا به قیمت بفروشی نه ۵۰۰تومانی شاید ۲۰۰تا ۲۵۰ برسد اگه بخواهی الان بفروشی بالا ۶۵ درصد ضرر میکنی تنها راهش در کیف پول خود نگهداری باز نظر خودت از تمام نظرات بهتر است دیگه افسوس نمی‌خوری چرا به حرف دیگران گوش دادم کارم به اینجا برسد تنها میم فای ریزش نکرده بلکه اکثر ارزها صعود می‌کنند بعدش شروع به ریزش می‌کنند اینهم کار نهنگ‌ها ست با این طرفند فریبکارانه میلیاردها سود می‌برند امسال من تو اندک سرمایه مان را ازدست می‌دهیم خرید فروش ارز مانند قمار است وقتی تاست نشست نباید طمع کنی دوباره همان ارز را چندین بار بخری سود ببری یهو آنچه هم داشتی تو چند ساعت می‌پرد خیلی باید احتیاط کرد اندک سرمایه را از دست ندهی دوست عزیز توکل بر خدای متعال بکن

شما باید نگهداری ودر فرصت مناسب که از ضرر در بیان بفروشید و هیچ وقت به فکر فروش در ضرر و جبران ضرر در ارز دیگر به ذهن راه ندید و نگران نباشین برمیگرده قیمت

سلام وقت بخیر دوست عزیز…شاید کمی زمان لازم هست تا برسه به اون عدد که خریدی ۰.۰؟الان که ۰.۰۰۱۹۷هست…فقط صبر …
اگه از بازار سر در میاری میتونی یه ارز جایگزین بخری یا تبدیل کنی تا برات جبران کنه…موفق باشید