ارزها:
۸,۰۷۳
دامیننس:
صرافی خارجی:
۶۲۵
حجم روزانه:
۷۵ میلیارد دلار
ترس و طمع:
۲۰ /۱۰۰ (ترس)

نمودار تحلیل تکنیکال هیماHEI (تیر ۱۴۰۵)

Heima
HEI
رتبه: 1008
$0.0889
۱۴,۳۵۹
تومان
4.61% (1D)
ارزش کل بازار
$8,694,841
حجم معاملات 24 ساعته
$13,808,619
عرضه در گردش
97,758,019 HEI
97.76 M HEI
عرضه کل
100,000,000 HEI
100.00 M HEI



تحلیل های کاربران

معامله‌گر ایرانی
معامله‌گر ایرانی
نزولی

قیمت تتر نزولی شده؟

قیمت تتر نزولی شده؟
جنگ، مذاکره و توافق! چیزی که بعد از تمام بالا پایین‌های تتر میبینیم، اینه که قیمت یه روند نزولی تو دل یک رشد بزرگ ساخته. پس اگر قرار باشه، روند نزولی ادامه داشته باشه، میتونیم در محدوده‌ ۱۷۰ هزار تومن شورت بگیریم تا ۱۵۴ و ۱۴۰ هزار تومن. یادتون نره اخبار خیلی میتونه تاثیرگذار باشه […]
رالی تو دل رنج؛ کجا وارد شیم؟
ترند چند روز اخیر بازار هایپر لیکویید بوده و الانم هست. تو تایم بالا HYPE تو رنجه، اما تو یک ساعته یه رالی داریم که تو سطوح ۰.۵۹ و ۰.۶۱ دلار برای ورود دوباره جذابه. مدیریت سرمایه فراموش نشه!
تحلیل آلت کوین ترند امروز بازار
ترند امروز بازار سینپسه که نمادش SYN هستش. سه تا اردربلاک تمیز داریم که میشن محدوده‌های ۰.۱۴، ۰.۱۶ و ۰.۱۹ دلار که برای خرید تا ۰.۳ دلار مناسبن. مدیریت سرمایه فراموش نشه!
روند صعودی آلت کوین
سلام رفقا چطورین؟ ورلد کوین (WLD) از بازار جلوتره و روند صعودی خوبی ساخته. یه محدوده خوب داریم بین ۰.۴۸ تا ۰.۵ دلار که در صورت برگشت اصلاحی قیمت، میتونیم ورلد کوین رو خریدار باشیم. هیچکس نمیدونه دقیقا قراره چی بشه، پس مدیریت سرمایه رو حتما رعایت کنید!

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

دیشب ساعت نزدیک ۱صبح یکشنبه نمودار عقربه‌ای رو دیدم و ارز هیما که قیمتش بین ۱۹ تا ۲۰ هزارتومان و رشد +۴ درصد داشت خرید قوی زده بود من تازه کار هم مقداری خریدم الان ساعت ۸ صبح قیمت هیما فعلا ۱۷۸۹۶تومان و درصد ریزش ۳۸_% شده . اشکال کار اینجاست که اول مشخص نیست الان توی همین ساعت خرید رو انجام بدم یا نه توضیحاتی باید دنباله اش بگه جناب مستر آش خور حواست باشه خلع درجه نشی . جدای از شوخی دمتون گرم ولی خدایی اگه کاری انجام میدید درست انجام بدید نه اینکه ….بعععله . حالا اگه کسی هست کمک کنه یک راهی که بتونم از یک سرمایه ۵۰۰ هزار تو مانی این رو جدی میگم چون واقعا یک بیکارم دوم وضعیت مالی زیر که چه عرض کنم دوست ندارم کلمه Xرو بکار ببرم . مثلا بگه فلان ارز رو الان بخر و کی بفروش یک راهنمایی نمیدونم هر چی که بتونه کمک کنه از این حال بیام بیرون و بتونم اول خودم رو جمع کنم و بعد بلد شدم معرفت داشتم کمک حال یک نفر حداقل بشم .واقعا قوانین جذب و کائنات وجود داشته باشه که هست و باورش دارم و دیدم و لمسش کردم از هر طریقی کار خیری انجام دادی البته بدون چشم داشت و در عین ناشناسی ونیت پاک بعد ببین (خداوندگار ،نیروی برتر ،اهورا مزدا ، که همه یکند و دو نیستند) از جایی بهت میرسونه که خودت هم مت جه نمیشی ا ن هم توی چه شرایطی

ش کارت بده پونصد تومنتو بدم