قیمت لحظه ای هارمونی وان + نمودار قیمت ONE 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Harmony
ONE
رتبه: 249
$ 0.020624
1,356 تومان
0.54%
ارزش کل بازار
$ 252,622,186
حجم معاملات 24 ساعته
$ 7,287,863
عرضه در گردش
12,305,426,115 ONE
عرضه کل
13,156,044,840 ONE


نوسانات و اطلاعات قیمت هارمونی وان

هر واحد هارمونی وان در این لحظه با قیمت 0.020619 $، معادل 1,356 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال هارمونی وان، معادل $ 252,622,186 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 7,287,863 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 0.54% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت هارمونی وان یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره هارمونی وان

پروژه ارز دیجیتال هارمونی در ماه می سال 2019 به شکل عرضه اولیه صرافی (IEO) و در صرافی بایننس به بازار عرضه شد. پروژه ارز دیجیتال هارمونی یک پلتفرم بلاکچینی غیرمتمرکز است و به عنوان پلی میان مسائل مربوط به مقیاس پذیری و تمرکززدایی عمل می‌کند. توسعه این پروژه با شعار تمرکز زدایی در مقیاس و با تمرکز بر انتقال داده و ایجاد بازارهایی برای توکن‌های قابل تعویض و توکن‌های غیرقابل تعویض، صورت گرفته است.
علاوه بر این، تیم پروژه هارمونی به کاربران خود وعده داده که انتقالات را با تأخیر و کارمزد حداقلی به انجام برساند. پروژه ارز دیجیتال هارمونی با به انجام رساندن و محقق ساختن این وعده‌ها در تلاش است که ‌در آینده به زیر ساختی برای اقتصاد غیرمتمرکز تبدیل شود.
توکن اختصاصی این شبکه توکن ONE نام دارد. توکن وان (ONE) یکی از مزایای شبکه ارز دیجیتال هارمونی است و امکان استفاده از آن به عنوان روش پرداخت برای فعالیت‌های مختلفی در شبکه وجود دارد. کاربردهای این توکن در ادامه آورده شده است:

  • در مدل اجماع شبکه هارمونی از توکن ONE برای استیک و فرآیند استیکینگ استفاده می‌شود. در قبال این کار به هولدرها پاداش داده می‌شود و از این طریق آنها انگیزه لازم را برای ادامه استیک به دست می‌آورند و امنیت سیستم را تأمین می‌کنند.
  • امکان پرداخت کارمزدهای مختلف موجود در شبکه همچون کارمزد تراکنش‌ها، کارمزد شبکه و ... با توکن (ONE) وجود دارد.
  • افراد دارنده توکن‌های ONE به عنوان مدیران شبکه امکان مشارکت در رأی‌گیری‌ها را دارند.
قیمت ارز دیجیتال هارمونی بعد از ارائه به بازار رشد یا افزایش قیمت زیادی را تجربه نکرد و برای مدت‌ها قیمت ارز دیجیتال Harmony در محدوده ثابتی در حال نوسان بود و در روندی خنثی قرار داشت. بعد از گذشت مدتی، در حدود ماه ژانویه سال 2021 همانند دیگر ارزهای دیجیتال و تحت تأثیر بازار صعودی، قیمت توکن ONE نیز رشد خود را آغاز کرد و این شروع حرکت صعودی و قرار گرفتن قیمت توکن هارمونی در یک روند صعودی بود. سرانجام قیمت ارز دیجیتال هارمونی توانست در مارس 2021 رکورد قیمت جدیدی را از خود به جای بگذارد.
با توجه به اهداف پروژه ارز دیجیتال هارمونی و در صورت محقق شدن این اهداف، می‌توان آینده قیمت ارز دیجیتال هارمونی را روشن متصور شد.

توکنومیک ارز دیجیتال هارمونی (ONE)

توکنومیک ارز دیجیتال هارمونی توزیع اولیه ارز دیجیتال ONE به شرح زیر است:
  • ۲۲٫۴ درصد به فروش اولیه (Seed sale)،
  • ۱۲٫۵ درصد به عرضه در لانچ پد (Launchpad) بایننس،
  • ۱۶٫۹ درصد به تیم توسعه دهنده،
  • ۲۲٫۴ درصد به پروتکل،
  • ۴ درصد به Node Round،
  • و ۲۱٫۸ درصد به توسعه اکوسیستم، اختصاص یافته است.
توکنومیک ارز دیجیتال هارمونی
برنامه زمانی عرضه ارز دیجیتال ONE.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2397 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

باسلام خدمت تریدر های عزیز .آقایون محترم من الان حدود سه ماهه هارمونی رو تو قیمت ۱۳۰۰تومن خریدم .مرتب هی میاد پایین .الان خیلی به پولش احتیاج پیدا کردم ۱۵ملیون تومن خرید زدم موندم همینجوری خیلی ام الان تو ضرر هستم نگرانم .ازاین طرف به پولم احتیاج دارم از این طرفم هارمونی از قیمتی که من خریدم بالاتر که نمیره هیچ .پایینترم اومده کسی میتونه یه راهنمایی بهم بکنه؟؟امید بالارفتن داشته باشم؟؟خواهش میکنم اگه کسی مطلب منو خوند بهم ج بده ممنونم

سلام و عرض خسته نباشید دارم ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت‌.از تریدر های موفق میخوام نظر خودشون رو راجب به آینده ارز هارمونی در سال ۱۴۰۲ثبت کنن ممنونم

برنامه ها و آپدیتهای ارز one

(اکتبر ۲۷ – ۳۰ -۳۱ )
( دسامبر ۱ – ۳۱ )

سایت coinmarketcal. com

باحال ترین ارز با پشتوانه و آینده ای درخشان .

عالی

باسلام ممنونم ازشما .نظرمن هم اینه که ارز هارمونی آینده درخشانی داره چون‌ حرکت صعودی خودش رو از صفر شروع‌کرده .امیدوارم یه رشد دیگه تو فرودین سال ۱۴۰۲داشته باشه

سلام بزرگوار آیا شما از آینده ی ارز هارمونی و پشتوانه اش اطمینان خاطر دارید؟ممنون میشم اگر پاسخ بدید .

نگه دار سلماز عزیز تا بولران بعدی به احتمال زیاد.تاهفتاد برابر میرسه کم کمش.موفق باشی