ارزها:
۸,۱۵۶
دامیننس:
صرافی خارجی:
۶۱۱
حجم روزانه:
۹۴ میلیارد دلار

نمودار تحلیل تکنیکال گالاGALA (تیر ۱۴۰۵)

Gala
GALA
رتبه: 165
$0.00233
۳۸۹.۶۹۸
تومان
3.2% (1D)
ارزش کل بازار
$112,997,416
حجم معاملات 24 ساعته
$31,028,573
عرضه در گردش
48,414,256,653 GALA
48.41 B GALA
عرضه کل
50,000,000,000 GALA
50.00 B GALA



تحلیل های کاربران

آلت کوین ترند شده امروز!
امروز یه ارز ترند براتون آوردم به نام گرویتی (G) که روند صعودی خوبی ساخته. حالا دو تا اردربلاک تمیز داریم که تو محدوده ۰.۰۰۳ الی ۰.۰۰۲۷ دلار قرار گرفته و میتونیم خریدار باشیم تا ۰.۰۰۴ و ۰.۰۰۴۵ دلار. مدیریت سرمایه فراموش نشه!
پایان روند اصلاحی
سلام رفقا چطورین؟ قیمت ورلد کوین (WLD) طی چند روز گذشته تو مسیر اصلاح بوده و الان به محدوده ۰.۴۶ دلار رسیده. چون بازار نزولیه، پس ریسک معامله خرید هم بالاست؛ اما میتونید تو همین محدوده اگر قیمت یه حرکت بالا زد، وارد شید تا ۰.۷ دلار. هیچکس نمیدونه دقیقا قراره چی بشه، پس مدیریت […]
تریدری؟؟
تریدری؟؟
نزولی

دوج کوین (DOGE)

دوج کوین (DOGE)
سلام رفقا چطورین؟ با سقوط این هفته بازار بازار، قیمت دوج کوین (DOGE) کف اخیرش در سطح ۰.۰۷۸ دلار رو شکست و ادامه روند نزولیش تایید شد. حالا به نظرم بهتره قیمت بیاد تو اصلاح تا ۰.۰۸ الی ۰.۰۸۵ دلار و از اونجا دوباره شورت بگیریم. هیچکس نمیدونه دقیقا قراره چی بشه، پس مدیریت سرمایه […]
خروج سرمایه از بیت کوین
📉 صندوق‌های ETF اسپات بیت ‌کوین دیروز مجموعاً ۶۹۶ میلیون دلار خروج سرمایه داشتن. با احتساب دیروز، شیشمین روز متوالی هستش که این صندوق‌ها با خروج سرمایه مواجه می‌شن. هم‌زمان، صندوق‌های ETF اسپات اتریوم هم حدود ۸۱.۹ میلیون دلار خروج سرمایه داشتن.

دیدگاه خود را ثبت کنید

18 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام وقت بخیر…به نظرتون ارز گالا می‌تونه به سقف تاریخی ۰.۷ دلار تو این چرخه برسه یا حتی سقفو بشکنه

تو کریپتو هیچی بعید نیست ولی هم نباید همیشه امیدوار بود و خوش بین باشی اگ میخوای سرمایه گذاری کنی رویا پردازی و ی شبه پولدار شدن از سرت بیرون کن و همه تخم مرغاتو تو ی سبد نچین برادر همونجور ک روی خوشش نشون میده میتونه بد جور بندازت عقب ولی در کل قیمت گالا خرید داره هم این قیمت حتی اگ رفت پایین تر هی اضافه کنی اسپات بخری ۰.۰۱۷ و ۰.۰۱۴ و۰.۰۱۱ میتونی سوار بشی
موفق باشی

درود بر شما
من تازه خریدم پروردگار نظر بندازه میره بالا

سلام دوستان تا این لحظه رشد به حد نصاب رسیده و از امشب رشد کندیل ها به خوبی انجام میشه .سعی کنید جبران کنید توی بازار امشب

سلام gala به راحتی تا ۰.۱۴ رشد خواهد کرد با سرعت

دوستانی که تو ضرر هستن ،دست نگه دارن ،میزان رشد ارز گالا مجدد به ۰.۰۸۱۲۰ میرسه و روی ۰.۰۸۱۵۰ ببندید برای امشب تا فردا صبح

الان وقت ورودهای ۵ ماه پیش سولانا ۷ هزار تومان بود اگه یک میلیارد خریده بودم الان بعد از ۵ ماه حداقل ۴ میلیارد داشتم مهم اینکه به موقعه وارد بشی و به موقعه خارج

سلام من سی تومن تو ضررم آیا بر گشت دارد یا باز هم ریزش بیشتری دارد؟

درود
هر کاری نیاز داره قبلش علم اون کار رو یاد بگیری
البته با کسب تجربه هم تا حدودی میشه ولی ممکنه همراه با از دست دادن یه چیزایی باشه
اگه با علم ارز دیجیتال واردش بشی من قول میدم ثروتمند بشی فقط و فقط باید آگاهی خودت بالا ببری

کاش هرگزواردارزدیجیتال وبورس نمیشدم علاوه برازدست دادن حدود ۱۴سال ازبهترین دوره عمرم کلی سرمایه هم ازدست دادم. هرچند کاردربیرون هم کمه اماحداقل ریسک بیرون کمتره. فقط من ضررنکردم خیلی ازاساتید این بازارهای مالی هم توضررن. مهمترین ضررهمه مادراین بازارها ازدست رفتن عمرگرانمایه مون هست. مگه میشه شماجایی پول گذاشته باشی وبعدبری بخوابی تاچندسال بعدرشدکنه?بعضیا همینومیگن. مثلاطرف دوسال پیش بیت کوین خرید ۶۵۰۰۰دلار رفت خوابید دوماه بعدش اومددیدشده ۴۵۰۰۰دلار. بازگفت بخوابم دوماه بعدبیام. بعدازدوماه اومد دیدشده۳۵هزاردلار.چندماه نگاه کرددیدشده ۱۶۰۰۰دلار.یعنی این فردشایسته سکته نیست؟ تازه وقتی فکرشو میکنه میبینه اونوقت باپولش میتونست ۱۶ تا۲۰۶ بخره والان باارزش پولش میتونه نهایت ۳تا. ۲۰۶ بخره.البته به نظرمیرسه الان روبه رشد باشه.وحرکت کنه به سمت ۱۰۰هزاردلار.امااین وسط عمر درحال گذراست. پیشنهادمن به همه این هست که وابسته این بازارهای مالی نشین. پول داشتن خوبه امادرقبال پول درآوردن بخشی از عمرو از دست دادن چندان جالب نیست. منظورم اینه طوری سرمایه گذاری کنین که معتاد بازارهای مالی نشین و میشه باپول کمترهم اززندگی لذت برد.

آخرین ویرایش 3 سال پیش توسط ولی

درود به شرفت

منظورم بر میگرده هست

من قیمت ۲۰۰۰ تومن گالا خریدم ، ۴۰۰ تومن ریزش داره به نظرتون بر میگرده

ارز مزخرفیه
باعث ضرر ۳۵ تومانی برای من شد.

هیچ ارزی مزخرف نیست بسته به حوصله ورود خروج منو شما داره من رو سولانا یک ماه پیش پنجاه ضرر دادم خرید زدم سی درصد رفت تو سود بعد دوروز نکشیدم دیویست درصد ریخت پایین همون روز تموم ارزت ده درصد ریزش داشت سولانا دیویست درصد که من با پنجاه درصد ضرر زدم بیرون دلیل نمیشه که زمان روز نوع ارز تعیین کنندس

۲۰۰درصد ریخت؟!
یعنی شما یچیزیم بدهکار شدی؟

شما از صد درصد پولت چطوری دویست درصد ضرر کردید مگه میشه

سلام این سه تا عدد زیر نمودار عقربه ای چی نشون میده
۴sell 10buy 8neutral ممنون میشم کسی میدونه بگه