ارزها:
۸,۱۳۷
دامیننس:
صرافی خارجی:
۶۰۳
حجم روزانه:
۴۳ میلیارد دلار

نمودار تحلیل تکنیکال – (تیر ۱۴۰۵)




تحلیل های کاربران

fereshte
fereshte
خنثی

تتر (USDT)

تتر (USDT)
همان‌طور که انتظار داشتیم، تتر از محدوده حمایتی ۱۴۷,۰۰۰ تا ۱۵۹,۰۰۰ تومان واکنش صعودی گرفت؛ اما با از دست رفتن خط روند صعودی، در حال حاضر مشغول تکمیل پولبک است و دقیقاً در نرخ ۱۷۰,۰۰۰ تومان و در دل یک زون مقاومتی متراکم معامله می‌شود. دو سناریوی پیش‌رو: سناریوی صعودی: شکست پرقدرت و تثبیت قیمت […]
احتمال صعود در مارکت طلا؛ صبور باشیم یا ورود کنیم؟
رفقا سلام؛ خریداران بزرگ بی‌سروصدا در حال جمع‌آوری طلا هستند و مارکت آماده یک پرواز غافلگیرکننده است. برای اینکه در تله بازیگران اصلی نیفتید، این نقشه را دقیق دنبال کنید: اهداف صعودی: مارکت برای جمع کردن استاپ فروشنده‌ها تشنه است. ایستگاه اول ۴,۲۲۰ دلار است و در صورت عبور، پله‌های بعدی ۴,۳۰۰، ۴,۳۹۰ و هدف […]
بازار کریپتو بالاخره کجا صعودی میشه؟!
سلام به همگی… یه نگاهی به چارت توتال (TOTAL – ارزش کل بازار کریپتو) در تایم‌فریم ۳ روزه انداختم. به نظر می‌رسه بازار داره یه الگوی Expanding Triangl می‌سازه. الان هم توی موج E هستیم. کلاً این موج E از اون چیزهای رو اعصابه؛ نه زود تموم میشه، نه روند مشخصی داره. فقط زمان می‌بره […]
سیگنال لانگ UNI!
سلام به همگی، امیدوارم حالتون خوب باشه. یک ستاپ معاملاتی خرید (LONG) روی یونی‌سواپ (UNI/USDT) در تایم‌فریم ۱ ساعته بخش فیوچرز داریم که مشخصاتش به این ترتیب هست: 💰 محدوده ورود: ۲.۹۰ تا ۲.۸۴ 🛑 حد ضرر: ۲.۷۹ 🎯 تارگت‌ها: تارگت اول: ۲.۹۷۷ (اصلاح شده) تارگت دوم: ۳.۰۶۰ تارگت سوم: ۳.۱۶۰ تارگت چهارم: ۳.۲۵۰ تارگت […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

49 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام دوستان ارز کلا نوسان قیمت داره ولی دربلند مدت جواب ارز فانتوم جواب می دهد نظرشخصی

سلام به نظر شما الان فانتوم خریدن درسته یا نه؟

دوست عزیز اقای مرادی اگه یکم صبر کنید میتونید رو بهترین قیمت خرید کنید.اگه دوست داشتین برای مشاوره پیام بدین تا تاریخ و ساعت دقیق برای خرید که کف قیمت باشه رو بهتون اعلام کنم.انشالله بتونید سود خوبی بگیرید.فیوچرز میخواین کار کنید دیگه یا اسپات؟

سلام
من حامد قدسی هستم
می خواستم ببینم چطوری میتونم ازتون کمک بگیرم برای خرید یا فروش
آیا امکانش هست

فانتوم مستعد خرید هست ولی نه الان , به نظر من روزهای آتی فانتوم نزولی هست و ممکنه تا نیم دلار هم برسه , هنوز ریزش داره ولی نه سنگین , اگه خریدی بهتره افزایش حجم ندی و فقط منتظر بمونی تا موقعیت خرید صادر بشه

سلام یگ مقدار ارز فانتوم ۶۸ هزار خریدم الان تو ضرر هستم یکی محبت میکنه راهنمایی کنه که نگهدارم یا بفروشم

سلام. منم رو ۶۷ هزار خریدم. کسی هست که جواب بده. ممنون میشیمم

آخرین ویرایش 2 سال پیش توسط الهام

سلام. بالا خرید زدید والا من۶۱ خرید زدم رفتم
توضررم تازه یه پله ۵۷ یه پله ۵۸ هم کرفتم نهایت یک دلار بره یایک دلاره ۳۳ سنت
اگه. ضرر هستید بهترین. فرصت که میانگین کم کنید
تا رفت بالا ضررتون جبران بشه تشخیص بازار خیلی سخته
روند صعودی. بیت هم خیلی تاثیرگذاره

سلام منم همين قيمت خريدم الان ٧٠ ميليون توي ضرر هستم يكي تحليل درست نميزاره كه چكار كنيم

اگه برای هولد یه ساله تا دوساله نگه داری سوده اما قطعا تا پنج شش ماه اینده نرخش بیشتر می ریزه

سلام وقتی خودت نمیتونی یه نمودار را تحلیل کنی چرا این همه پول را خرج کردی که فقط ضرر شما هفتاد میلیون باشه
توصیه اکید میکنم حتما کلاسها یا ویدئوهای آموزشی را ببین منم اول بدون علم وارد بازار سرمایه شدم و ضرر هنگفتی دادم که دیگه نمیشه جبرانش کرد

کلاس ویدیو کدوم پیچ یا سایت خوبه ؟ معرفی میکنید

بفروش نگه داشتنش ضرره

سلام اگر مشکل خاصی پیش نیاد تارگت های ۱ بعدش ۲ و بعدش ۳ رو خواهد زد اگر پول نیاز ندارید بهش نگاه نکنید تا چند ماه آینده

سلام دوست خوب هر چی ارز خریدی اگه تو ضرر هستی نگران نباش همه رو نگه دار از برج چهار صعودی میشه مخصوصا برج ۷ که همه ارزها ده برابر میشن ..من الان بیت کوین۶۵ هزار دلاری بود خریدم الان ۵۹ هزار دلاره ولی من ناامید نشدم و نگه میدارم از برج چهار همه ارزها جهشی میشه مخصوصا برج ۷ یا هشت میترکونه موفق پیروز باشید

سلام اقای اسدی احسنت به تحلیلتون هرچی گفتید دقیق بود. ممنون

لطف کنید بازم راهنمایی کنید دوستان بخصوص با وضعیت فعلی بازار

سلام به نظر شما الان چطوره اوضاع فانتوم و آیندش چطوره

اگر سرمایه ای هست که نیاز واجب دارید به پولش بفروشید چون احتمالا تا بعد هاوینگ بیت کوین زمان ببره ولی خلاصه بر میگرده کلا وقتی اسپات میخرید نباید تو ضرر بفروشید تحمل کنید برمی گرده بازار همیشه همینطوریه یه روز قله یه روز دره ولی دوباره باید به قله سر بزنه سعی کردم عامیانه توضیح بدم

بفروش تا بیشتر از این ضرر نداده……

چرا یارو را ناامید میکنیدبه امید خدا برج ۷ میترکونه

سلام خوبین فانتوم تا ۶۰۰درصد رشد میکنه البته تو بلند مدت ک شش ماه هست

سلام دوست عزیز چه مقدار ftm دارید در حال حاضر؟تا انشالله یه راهنمایی مسکنم که جبران ضررتون بشه و یه سود هم کنید نه حالا خیلی

سلام یه مقدار فانتوم خریدم تو ضرر هستم بنظرتون بزارم بمونه یا بفروشم

بستگی داره. چه. قیمتی خریده باشید
میزان. سرمایتون.
معیار نگهداریتون. یعنی هولدر باشید قطعا هدفتون
میرسید
کوتاه مدت
میان مدت
بلند مدت.
خرید پله ای معیارهای مهمه یک تریدر
البته من مبتدی. هستم. ارزوی موفقیت دارم پرسود

هر جوری بررسی میکنم گذشته بازار رو تحلیلی میکنه طبق زمان تعریف شده در هر تایم فریمی معامله بشه رو بررسی میکنه بازم کمک میکنه ولی در مورد آینده خطا میزنه

سلام فانتوم بخرید

دوستان فانتوم باز مثل خودم.
فانتوم در حال پوست اندازی پتانسیل زیادی هم در این ۳ هفته جمع کرده .گالا که استارتش رو زده .
۲ هنوز مانده ۳ فانتوم است از پس فردا تا میتوانید بخرید به یک لحظه میره بالا فرصت نمی‌ماند برای پشیمانی.

من باقیمت ۰/۵۵ فانتوم خریدم می خوام بدونم نگهدارم یانه خیلی توضررهست تاالان ۷۰دلارضررکردم میترسم کلا صفربشه شماره پیشنهادی دارین

آخرین ویرایش 2 سال پیش توسط سمانه

نگه دار

نفروش نگهدار طبق تجربه ای که دارم میگم فانتوم ۴۰۳ یک دلاریه

سلام اقا فرهاد من از تحلیل شما تحت تاثیر قرار گرفتم میخواستم نظرتونو درباره کاردانو و اینده فانتوم بدونم

بله درست گفتید ۱ دلار رو

حتما نگه دار البته اگه۵۵سنت خریدی که الان تقریبا ۳۲سنت توی سودی بابت هر فانتوم

به نظر من همانند اتریوم خواهند شد چون پتانسیل زیادی‌برا افزایش داره و یک انفجار بزرگ تو فانتوم من میبینم

سلام تحلیل از فانتوم لطف میکنید

سلام فانتوم تا چند میره بالا

با سلام به نظر من اگر کف فعلی۱۹۵۰۰را از دست ندهد خیلی ها اقدام به خرید خواهند کرد وفروشنده ها هم دست از ماشه فروش خواهند برداشت

سلام آیا الان موقع خرید هست لطفاً راهنمایی کنید

اقا الان وقت خرید هست یا نه؟

اقا تورو بقران یکی جواب منو بده من گیجم مگرنه اینکه این نمودارها همه باید یجور باشه ومرجعش یه جاست نمودار جهانی بهش میگن دیگه،درسته پس چرا یموقعهاییبعضی وقتها باهم فرق دارن سایتهای مختلف

سلام دوست عزیز اخبار منفی زیادی پشت ارز فانتوم هست ولی این کار خود صرافیها و نهنگ هاست اگر میخوای وارد شی وارد شو بدون ترس

رفیق قیمت فانتوم خیلی افزایش پیدا میکنه و تحلیل من اینه که تا پایان سال ۲۰۲۲ به یک دلار و یا شاید فراتر از یک دلار هم برسه و خریداری آن مثل اتریوم‌سال ۹۷ میمونه که یک باره از ۵۶ سنت به ۹۰۰ دلار رسید و پیشنهاد من که یه ترید کن با سابقه ۹ ساله هست اینه که فقط فانتوم بخرید برا یک سال

افرین،اصل حرفو زدی

سلام به نظرتون موقع خریدش هست

الان اره

سلام کی بخریم کی بفروشیم

الان بخرید و پس از سال ۲۰۲۳ بفروشید درست مثل اتریوم

سلام