قیمت لحظه ای کامپوند اتر + نمودار قیمت CETH 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

cETH
CETH
رتبه: 203
$ 63.37
4,025,893 تومان
0.82%
ارزش کل بازار
$ 379,036,927
حجم معاملات 24 ساعته
$ 1,096
عرضه در گردش
5,985,579 CETH
عرضه کل
6,022,901 CETH


نوسانات و اطلاعات قیمت کامپوند اتر

هر واحد کامپوند اتر (CETH) در این لحظه با قیمت 63.35 $، معادل 4,025,893 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال کامپوند اتر، معادل $ 379,036,927 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 1,096 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 0.82% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت کامپوند اتر یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره کامپوند اتر

ارز دیجیتال cETH

ارز دیجیتال cETH یکی از ارزهایی است که از پلتفرم کامپاند استفاده ‌می‌کند. کامپوند مجموعه‌ای از قراردادهای هوشمند را ارائه ‌می‌دهد که ‌می‌توان از آن برای نرم‌افزار‌های غیرمتمرکز استفاده کرد. پروتکل کامپوند روی بلاکچین اتریوم قرار دارد. با استفاده از پلتفرم ارز دیجیتال کامپوند کاربران به راحتی ‌می‌توانند با کمک الگوریتم‌ها و قرارداد‌های هوشمند، بدون نیاز به وجود شخص ثالث یا واسطه، به یکدیگر وام دهند یا وام بگیرند. سود و کارمزد وام به صورت خودکار توسط الگوریتم‌های غیرمتمرکز و بر اساس میزان عرضه و تقاضای آن دارایی محاسبه ‌می‌شود. ارز دیجیتال کامپوند یک دفتر کل توزیع شده دارد که در دسترس عموم کاربران است و شفافیت کامل دارد؛ یعنی همه کاربران ‌می‌توانند تمام تراکنش‌ها و نرخ سود‌های مختلف را در بلاکچین کامپاند رصد کنند. همین مسئله ‌می‌تواند به امنیت و قابلیت اطمینان سیستم کمک کند.
با استفاده از پلتفرم ارز دیجیتال کامپوند اتر ‌می‌توان بازار‌های مالی ایجاد کرد که در آن کاربران دارایی‌های خود را نگهداری کنند و بتوانند به صورت مستقیم به سایر کاربران وام بدهند یا از آنها وام بگیرند.
توکن کامپاند بر روی شبکه اتریوم، توکن CETH است که بر اساس پروتکل کامپوند روی بلاکچین اتریوم ایجاد شده است. بر اساس اطلاعات سایت کوین‌گکو قیمت ارز دیجیتال کامپوند اتر در زمان عرضه اولیه‌اش در ماه مارس 2020 حدود 4 دلار بود. پس از آن قیمت توکن CETH با شیب ملایم و نوسانات کمی ‌رشد کرد و در اواخر سال 2020 قیمت توکن سی ای تی اچ به حدود 14 دلار رسید. با آغاز سال 2021 قیمت ارز دیجیتال کامپوند اتر با رشد ناگهانی روبه‌رو شد و قیمت ارز دیجیتال cETH در کمتر از چهار ماه به حدود 50 دلار رسید. هر چه علاقه کاربران به هولد کردن و همچنین کسب سود از طریق وام‌دهی بیشتر شود، قیمت ارز دیجیتال compound Ether هم بیشتر می‌شود.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2404 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

بنظرتون این به اندازه اتریوم رشد میکنه