آینده ارز دیجیتال سلسیوس نتورک (CEL) + پیش بینی قیمت

زمان مطالعه: 4 دقیقه

مقدمه

سلسیوس نتورک (Celsius Network) ارز دیجیتالی آینده‌‌نگر است. اگر شما هم کاربری آینده‌نگر هستید، بهتر است ادامه این مطلب را از دست ندهید. آینده سرمایه‌گذاری افراد هوشمند، احتمالاً به آینده ارز دیجیتال سلسیوس نتورک (CEL) گره خواهد خورد. در این مطلب در مورد این موضوع بیشتر توضیح خواهیم داد.

سلسیوس نتورک چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

سلسیوس نتورک مجموعه‌‌ای مبتنی بر دیفای (Defi) است که به منظور اعطای وام یا اخذ وام تشکیل شده است.

به عبارت ساده‌‌تر در صورت نیاز به تأمین مالی برای خرید ارزهای دیجیتال، می‌‌توانید روی کمک ارز دیجیتال سلسیوس نتورک حساب کنید.

سلسیوس نتورک به دست آلکس ماشینسکی در سال 2018 و با تکیه بر بلاکچین اتریوم و تحت استاندارد ERC-20 راه‌اندازی شد. وی مشاور اسبق ارزهای دیجیتال و مالک شرکت VoIP است. آلکس در این مسیر از همراهی تیمی باتجربه در عرصه بلاکچین نیز بهره برده است. این تیم از سال 2013 مشغول به کار هستند و احتمالاً آینده ارز دیجیتال سلسیوس نتورک تنها دغدغه آنها است.

این شبکه برخلاف بیت کوین که بر پایه گواهی اثبات کار است، بر پایه گواهی اثبات سهام (PoS) کار می‌‌کند. سلسیوس موارد استفاده متنوعی دارد که برخی از آنها را به ‌صورت فهرست‌وار مرور می‌‌کنیم.

نام پروژه سلسیوس نتورک (Celsius Network)
نماد CEL
مبتنی بر ERC-20
سال عرضه 2018
وبسایت رسمی Celsius.network
پلتفرم صرافی Liquid, Bilaxy, HitBTC, IDEX, Uniswap, Switcheo Network, sistemkoin
کیف پول Celsius Wallet, Ledger

اولین کارآیی سلسیوس نتورک وام‌‌دهی و وام‌‌گیری از طریق آن است. این وام‌‌ها با کارمزد پایین اعطا می‌‌شود. کارمزد این وام‌‌ها کمتر از 5 درصد است که کمترین میزان کارمزد در بین پروژه‌‌های دیفای مانند Nexo است. مورد بعدی، امکان ذخیره‌‌سازی ارزهای دیجیتال در کیف پول یا والت است. از طریق سلسیوس می‌‌توانید ارزهای دیجیتال را در والت‌‌ها ارسال کنید. از همه اینها گذشته، امکان هودل کردن (HODL) یا نگهداری طولانی‌مدت آلت کوین‌‌ها را نیز به کاربران خود اعطا می‌‌کند. آنچه باعث می‌‌شود آینده ارز دیجیتال سلسیوس نتورک روشن‌‌تر شود، سوددهی بالای آن است. سود تخصیصی Celsius Network به کاربران خود بین 4 تا 10 درصد است. سلسیوس بیش از 80 درصد درآمد خود را به عنوان سود بین کاربران خود تقسیم می‌‌کند.

سؤالی که ممکن است در این میان پیش بیاید این است که وثیقه دریافت وام برای کاربران Celsius Network چیست؟ در حال حاضر سلسیوس نتورک برای این موضوع 20 ارز دیجیتال مختلف را مورد تأیید قرار می‌‌دهد. در میان این ارزهای دیجیتال، علاوه بر بیت کوین انواع آلت کوین‌ها نیز وجود دارند. کاربران مخیر هستند هر کدام از استیبل کوین‌‌ها یا هر ارز دیجیتال مورد تأیید شبکه را به عنوان وثیقه انتخاب کنند.

اکنون که اندکی با مزایای این رمزارز آشنا شدیم، پیش بینی آینده ارز دیجیتال سلسیوس نتورک (CEL) آسان‌‌تر خواهد بود.

همچنین ببینید: قیمت لحظه‌ای ارزهای DeFi

تحلیل قیمت سلسیوس نتورک (Celsius Network)

آینده ارز دیجیتال سلسیوس نتورک را می‌‌توان در تحلیل‌‌های قیمتی گذشته آن جستجو کرد. با هم گوشه‌‌‌‌ای از عوامل مؤثر در قیمت این ارز را مرور می‌‌کنیم.

اولین جهش قیمتی سلسیوس در سال 2019 اتفاق افتاد. این در حالی بود که بسیاری از آلت کوین‌‌ها در حال دست‌وپنجه نرم کردن با روند نزولی قیمت خود بودند. همچنین در آن ایام بسیاری از پروژه‌‌ها حتی مجال ورود به بازار رمزارزها را نیافتند. همین امر باعث تحکیم پایه‌‌های سلسیوس نتورک شد. از سوی دیگر هم‌اکنون این ارز در بین 60 ارز دیجیتال برتر قرار دارد که نشانه‌‌ای از آینده‌‌ای روشن برای آن است.

سلسیوس نتورک که در سال 2019 رشد چشمگیری داشت، در سال 2020 دچار افت قیمت شد و قیمت 0.062 دلار را نیز تجربه کرد. اما این پایان کار نبود و در سال 2021 قیمت خود را به حوالی 7 دلار رساند.

در هر صورت نکته مهمی که نباید از آن غافل شد، پایبندی سلسیوس به دستورالعمل‌‌های تدوین‌شده خود است. در صورتی که دستورالعمل‌‌های تدوین‌شده اجرایی شود، آینده ارز دیجیتال سلسیوس نتورک ورای تصورات خواهد بود. آینده‌‌ای که در آن Celsius Network در بین 10 ارز دیجیتال برتر جهان قرار خواهد داشت، سرمایه‌گذاری روی آن را به شدت خاطره‌انگیز خواهد کرد.

در صفحه قیمت سلسیوس نتورک می‌توانید به صورت لحظه‌ای قیمت Celsius Network و توکن CEL و دیگر اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید.

سخن پایانی

ارز دیجیتال سلسیوس شبکه‌ای است مبتنی بر دیفای که وام‌گیری و وام‌دهی ارزهای دیجیتال را برای کاربران آسان کرده است. کیف پول سلسیوس به دلیل برخورداری از چند آپشن به سایر آلت کوین‌ها برتری دارد. نرخ بهره دریافتی برای وام در حال حاضر 4.99 درصد است که کمترین نرخ بهره وام در میان سایر رقبای مالی است. همچنین نرخ بهره پرداختی به کاربران نیز بالا است (بین 4 تا 10 درصد).

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments