آینده ارز دیجیتال بند پروتکل (Band protocol) + پیش ‌بینی قیمت

زمان مطالعه: 4 دقیقه

مقدمه

عملکرد بند پروتکل در سال 2020 فوق‌العاده چشمگیر بود. بند پروتکل شرکای بزرگ و فراوانی دارد و این امر برایش اعتبار به ارمغان آورده است. اگر با همین روند در سال 2021 به مسیر خود ادامه دهد، می‌تواند بیش از پیش شگفتی‌ساز شود. در این مقاله به بررسی آینده ارز دیجیتال بند پروتکل (Band Protocol) می‌پردازیم و قیمت آن را در کوتاه‌مدت و بلند‌مدت پیش ‌بینی می‌کنیم.

وضعیت ارز دیجیتال بند پروتکل (Band Protocol)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

برای پیش بینی آینده ارز دیجیتال بند پروتکل ابتدا وضعیت فعلی آن را بررسی می‌کنیم. ارز دیجیتال بند پروتکل (Band Protocol) رقیب جدید چین ‌لینک (Chain Link)، بر اساس اوراکل غیر متمرکز بنا شده است و از گواه اثبات سهام نمایندگی شده (Delegated Proof of Stake) یا به اختصار DPoS برای یکپارچه‌سازی داده‌ها استفاده می‌کند.

مروری بر وضعیت بند پروتکل

نام پروژه بند پروتکل
توکن BAND
عرضه کل 100,000,000
وبسایت رسمی Bandprotocol.com
مبتنی بر اوراکل بلاکچین غیر متمرکز
سال عرضه 2018
مهم‌ترین بازارهای معاملات Binance, Bilaxy, Folgory, Dcoin, Bitmax, CoinDCX, WazirX, Uniswap, Kyber Network, IDEX
کیف پول Atomic Wallet

کوین BAND یک هفته پس از عملکرد فوق‌العاده‌اش در آوریل 2020، در صدر عناوین خبری قرار گرفت. بند پروتکل (Band Protocol) در اول آوریل با قیمت 0.28 دلار معامله شد و پس از گذشت 1 ماه قیمت بند پروتکل (BAND) از مرز 1 دلار عبور کرد. در ماه جولای روندی صعودی در پیش گرفت و در ماه سپتامبر در 17.69 دلار اوج قیمت جدیدی را ثبت کرد ولی کمی بعد تا مرز 4 دلار سقوط کرد. باند پروتکل در اواخر سال 2020 مجدداً روندی صعودی را آغاز کرد.

مروری بر عرضه اولیه بند پروتکل (Band Protocol)

پلتفرم عرضه شده ERC-20
عایدی 10,850,000
تاریخ عرضه اولیه 17 سپتامبر 2019
قیمت عرضه اولیه 0.47 دلار

 

 

شُرکا

BetProtocol, Neutrino, Waves, WoodStock, Frontier, Celo Comp, wanchai, Finnexus, Node Team, HashQuark, Castlenode, kardiachain, We Staking, Figment network, Forbole, infostones, B-Harvest, Kyber network, stakewith.us, Chorus, cosmosation, Kava, Fantom, airswap, bZx, The Graph, Troy, Incognito, desquare, 2Key, Portal network, tomochain, Elrond, Certik,
بند پروتکل توانست در کمتر از 24 ساعت 30 پله در رتبه‌بندی پیش رود و اگر همان نرخ رشد خود را حفظ کند، در آن صورت می‌تواند به لیست 50 رمزارز برتر بازار راه پیدا کند.

از آنجایی که در مورد عملکرد چشمگیر باند پروتکل (Band Protocol) سؤالات زیادی پیش آمده است، می‌کوشیم که آینده ارز دیجیتال بند پروتکل را بررسی و قیمت آن را پیش ‌بینی کنیم.

آینده ارز دیجیتال بند پروتکل

تحلیل قیمت بند پروتکل (Band Protocol)

با آغاز سال 2020 و سپری شدن چند ماه از آن، قیمت Band Protocol به صورت توقف‌‌ناپذیری اوج گرفت. صعود قیمت بند پروتکل (BAND) را می‌توان به اعلام خبر شراکت با شرکت‌های بزرگ نسبت داد. شرکت‌هایی مانند: Atomic wallet، HashQuark، CASTLENODE، Kardiachain، We Staking، Figment Network، Forbole، Infstones، B-harvest، Stakewith، Chorus، Stake-fish، Cosmos، Kava، Fantom، Airswap، bZx. اگرچه بند پروتکل با چین لینک بر سر الحاق به تزوس (Tezos) رقابت دارد اما باید این نکته را هم در نظر گرفت که بند از اوراکل هم برخوردار است.

آینده ارز دیجیتال بند پروتکل

با توجه به اعمال هاوینگ (Halving) یا فرآیند نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین و آغاز به کار  اتریوم 2، احتمال بالایی وجود دارد که بازار ارزهای دیجیتال فوران کند و از آنجایی که باند پروتکل بر مبنای استاندارد ERC-20 قرار دارد، در نتیجه این شرایط به نفعش تمام خواهد شد. عملکرد مناسب بند پروتکل (Band Protocol) و تعداد شرکایش در سال 2020، باعث خواهد شد که آینده ارز دیجیتال بند پروتکل خوب باشد و ارزش بازار و قیمتش افزایش یابد.

سخن پایانی

ارز دیجیتال بند پروتکل (Band Protocol) پلتفرمی است که در نظر دارد بلاکچین‌های مختلف را به هم متصل کند و پلی باشد میان داده‌های خارج و داخل بلاکچین. رمزارز بند در سال 2020 عملکرد بسیار مناسب و چشمگیری داشت و با ثبت اوج قیمت خود، توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرد. یکی از دلایل توفیق بند پروتکل (BAND) در این راه، شراکت با بسیاری از شرکت‌های معتبر و مهم است که همچنان ادامه خواهد داشت.

آینده ارز دیجیتال بند پروتکل (Band Protocol) روشن است و به نظر می‌رسد که باند پروتکل در سال 2021 به مسیر رو به رشد خود ادامه دهد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

با خرید این ارز همین الان در ضرر هستم آیا نگهدارام یا اینکه با ضرر بفروشم؟؟