ارز دیجیتال استورم (StormX) چیست؟ بازاری جهانی در یک پلتفرم

زمان مطالعه: 5 دقیقه

مقدمه

ایده پروژه ارز دیجیتال استورم که با نام استورم ایکس نیز شناخته شده است یک ایده دو سر بُرد به نظر می‌رسد؛ چراکه هم به نفع کاربران است و برای آنها از نظر مالی به‌صرفه است و هم برای تیم پروژه استورم. برای اینکه از چگونگی فرآیند کسب درآمد و ایده پروژه ارز دیجیتال استورم (StormX) برای کاربران و اعضای تیم این پروژه مطلع شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

پروژه ارز دیجیتال استورم (StormX) چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

پروژه ارز دیجیتال استورم با راه‌اندازی پلتفرمی برای جمع‌آوری فروشگاه‌های مختلف و گرفتن تخفیف از آنها سعی در ارائه خدمت به کاربران و کسب درآمد برای خود دارد. نحوه عملکرد این پلفترم بدین صورت است که کاربران می‌توانند با انجام خرید آنلاین از فروشگاه‌های موجود در این پلتفرم، بسته به سطح کاربری خود در این شبکه، از تخفیفات موجود بهره‌مند شوند و مقداری از مبلغ خرید خود را به صورت رمزارزی بازپس بگیرند. بدین ترتیب کاربران می‌توانند از تخفیفات موجود در این شبکه بهره ببرند و پروژه استورم نیز در مقابل این خدمات از کاربران مقداری کارمزد دریافت می‌کند و از این طریق به کسب درآمد می‌پردازد. بر همین اساس، بازار جهانی استورم را یک پلتفرم دوسربرد می‌دانند.

توکن STMX

پروژه ارز دیجیتال استورم یک ایده نوآورانه در حوزه رمزارزها و بلاکچین است و به صورت افزونه کروم به کاربران عرضه گردیده است و از این طریق امکان کسب درآمد رمزارزی را برای کاربران فراهم نموده است. در این پلتفرم علاوه بر روش کسب درآمد و دریافت تخفیف در خریدها، روش‌های کسب درآمدی دیگری همچون انجام برخی فعالیت‌های تعریف شده یا استیک کردن توکن‌های STMX نیز وجود دارد.

بازار استورم در حال حاضر از چیزی بیش از 700 فروشگاه ارائه‌دهنده خدمت پشتیبانی می‌کند و هر چند وقت یک بار فروشگاه‌های دیگری نیز به این پلتفرم اضافه خواهند شد، اما در حال حاضر برخی از آنها قابلیت ارائه خدمات با استفاده از رمزارزها را دارند.

نحوه محاسبه تخفیفات در پروژه ارز دیجیتال استورم

افراد و کاربران استفاده‌کننده از پلتفرم استورم می‌توانند تا 85 درصد از تخفیفات این پلتفرم استفاده نمایند. این تخفیفات بر اساس سطح کاربری به افراد تعلق می‌گیرد. برای استفاده از این پلتفرم تنها کافی است که این افزونه را دانلود و بر مرورگر کروم خود نصب نمایید. ارتقا به سطح کاربری بنفش بسیار ساده است. تنها با اتصال کیف پول خود به این مرورگر می‌توانید به صورت رایگان به سطح کاربری بنفش ارتقا یابید. با هر بار خرید از تعداد 700 فروشگاه آنلاین موجود در این پلتفرم می‌توانید سطح کاربری خود را مدام افزایش دهید. اتفاقات و تخفیفات جذاب‌تر با ارتقا به سطوح برنزی، نقر‌ه‌ای، طلایی، الماس و.. امکان‌پذیر می‌شوند. علاوه‌ بر این خرید و نگهداری توکن‌های STMX نیز می‌تواند باعث افزایش سطح کاربری شما شود.

بعد از اینکه میزان پاداش دریافتی شما به مقدار حداقل 10 دلار برسد، می‌توانید کیف پول خود را به پلتفرم متصل کنید و به انتقال رمزارزهای بیت کوین، اتریوم، استورم ایکس، لایت کوین، دای یا وای ارن فایننس بپردازید.

ارز دیجیتال storm x

چگونگی کارکرد پلتفرم استورم

کاربران شبکه استورم برای استفاده از مزایای این شبکه تنها کافی است که به نصب اپلیکیشن یا افزونه کروم این پلتفرم بپردازند. بعد از نصب این برنامه می‌توانند به صورت روزمره به خریداز فروشگاه‌های موجود در بازار جهانی استورم بپردازند و از این طریق برای خود کسب پاداش رمزارزی داشته باشند. این پاداش‌ها از 0.5 تا 85 درصد و با توجه به سطح کاربری افراد و نوع فروشگاه متغیر است. این پلتفرم امکانی را فراهم آورده است که کاربران علاوه بر نگهداری و استفاده از توکن‌های استورم به کسب درآمد از آنها نیز بپردازند.

خرید و فروش و نگهداری ارز دیجیتال استورم

در حال حاضر امکان خرید و فروش و مبادله ارز دیجیتال استورم در بسیاری از صرافی‌های معتبر و شناخته‌شده‌ای همچون بایننس، یونی سواپ، FTX، بیترکس، HitBTC و … وجود دارد. همچنین برای نگهداری و ذخیره ارز دیجیتال استورم (StormX) می‌توانید از کیف پول‌های متامسک و تراست والت استفاده کنید.

نحوه توزیع توکن استورم (STMX)

در سال 2017 و طی فروش توکن به صورت عمومی، 32 میلیون توکن استورم در 4 فصل به فروش رسید. در این فروش عمومی چیزی حدود 9000 کاربر مشارکت داشتند. توکن‌های این پروژه طبق برنامه‌ریزی قبلی به صورت 41.74 درصد در فروش عمومی، 10 درصد متعلق به کاربران، 25 درصد برای خود پروژه و 23.26 درصد فریز شده، توزیع گشته است.

نمودار قیمت ارز دیجیتال استورم (StormX)

تعداد عرضه کل توکن STMX، برابر با 10 میلیارد توکن است و در حال حاضر، ارزش کل بازار آن حدود ششصد و شصت میلیون دلار است. نمودار قیمتی سال گذشته این رمزارز در تصویر زیر نمایش داده شده است.

توکن استورم ایکس

در صفحه قیمت ارز دیجیتال استورم (StormX) می‌توانید به صورت لحظه‌ای قیمت STMX و دیگر اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید.

سخن پایانی

پروژه ارز دیجیتال استورم با استفاده از یک ایده نوآورانه در حوزه رمزارزها و بلاکچین سعی در ایجاد پلتفرمی داشته است که علاوه بر خود، کاربران و ارائه‌دهندگان خدمت نیز به سود برسند. این پلتفرم با جمع‌آوری فروشگاه‌های مختلف در یک پلتفرم به ایجاد یک بازار جهانی غیرمتمرکز پرداخته است. کاربران با خرید آنلاین از فروشگاه‌های موجود در این بازار، بسته به سطح کاربری خود از 0.5 تا 85 درصد تخفیف بهره می‌برند و پروژه ارز دیجیتال استورم از مقدار کارمزد اندکی که کاربران می‌پردازند، کسب درآمد می‌کند. استفاده از این پلتفرم بسیار ساده است و تنها کافی است که برنامه یا افزونه کروم این پروژه را دانلود و نصب نمایند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments