قیمت لحظه ای استورم + نمودار قیمت STMX 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

StormX
STMX
رتبه: 523
$ 0.007596
481 تومان
9.83%
ارزش کل بازار
$ 83,604,682
حجم معاملات 24 ساعته
$ 7,838,417
عرضه در گردش
11,000,000,000 STMX
عرضه کل
12,500,000,000 STMX


نوسانات و اطلاعات قیمت استورم

هر واحد استورم (STMX) در این لحظه با قیمت 0.007594 $، معادل 481 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال استورم، معادل $ 83,604,682 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 7,838,417 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 9.83% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت استورم یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره استورم

پروژه ارز دیجیتال استورم ایکس قصد دارد به ایجاد یک بازار جهانی برای ایجاد و مشارکت در فعالیت‌های مختلف بپردازد. نوآوری این پروژه استفاده از تکنولوژی بلاکچین برای ایجاد بازار جهانی استورم است. استورم با استفاده از تکنولوژی بلاکچین به ایجاد یک بازار جهانی غیرمتمرکز برای انجام فعالیت‌ها پرداخته است. این بازار چیزی مشابه با اپل استور یا پلی استور گوگل است که در حوزه رمزارزها و بلاکچین فعالیت می‌کند.
در این بازار دو دسته کاربر وجود دارد: ایجادکنندگان یک فعالیت یا Task و انجام‌دهندگان آن. این دو دسته کاربر از طریق قراردادهای هوشمند اتریومی که بر بستر بلاکچین اتریوم ایجاد شده‌اند با یکدیگر در ارتباط خواهند بود. در این بازار افراد می‌توانند با استفاده از توکن استورم هم به پرداخت رمزارزی بپردازند و هم با مشارکت در این بازار رمزارز استورم یا Stormx را به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد. افراد حاضر در این پلتفرم علاوه بر استفاده راحت و آسان، کارمزدهای کمتری را نیز پرداخت می‌کنند.
قیمت ارز دیجیتال استورم ایکس بعد از عرضه به بازار رشد چندبرابری و زیادی را تجربه کرد، اما مدتی بعد از آن، قیمت Storm X یک اصلاح اساسی را به دنبال داشت و تا مدت‌ها بعد از آن قیمت استورم در یک محدوده مشخص دارای نوسان بود و در حالت خنثی به سر می‌برد. بعد از گذشت مدت‌ها، می‌توان گفت که قیمت توکن STMX شروع حرکت صعودی خود را در سال 2021 و تحت تأثیر حرکات صعودی کل بازار رمزارزها آغاز کرده است. همچنین با توجه به اهداف و چشم‌انداز ارز دیجیتال Storm و در صورت محقق شدن آنها، می‌توان آینده قیمت استورم ایکس را روشن تصور کرد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2400 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام وقت بخیر
آیا برای ارز استورم مشکلی پیش اومده؟ شبکه ش موردی پیدا کرده؟ دوماهه مقداری استورم انتقال دادیم به یک صرافی هنوز نرسیده…..