ارز دیجیتال Equal چیست؟ معرفی توکن EQL

زمان مطالعه: 6 دقیقه

ارز دیجیتال Equal یک توکن کاربردی چندپلتفرمی است که به طور عادلانه توزیع می‌شود و به صورت ضدتورمی طراحی شده است. هدف EQUAL ارائه اکوسیستمی از خدمات و محصولات است و از توکن EQUAL برای تأمین مالی و به عنوان مشوق اقتصادی بهره می‌برد. پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌ها به جای اینکه توکن خودشان را طراحی کنند، می‌توانند از یک توکن ثالث مثل توکن EQL استفاده کنند که این امر باعث تسهیل ارتباطات بین برنامه‌های غیرمتمرکز می‌شود. اگر می‌خواهید بیشتر با رمزارز Equal آشنا شوید، با ما در این مقاله همراه شوید.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

ارز دیجیتال Equal چیست؟

EQL Network Token در هسته اکوسیستمی از محصولات و خدمات است که توسط تیم EQL و توسعه‌دهندگان شخص ثالث ساخته شده است. EQL از طریق اتصال به DAPP و DEX از زیرساخت شبکه اتریوم بهره می‌برد و به EQL اجازه می‌دهد از مزایای ارائه‌دهندگان خدمات استفاده کند.

به بیان ساده، این توکنِ چندپلتفرمی برای یکپارچه‌سازی خدمات دیجیتال با قابلیت استفاده در چندین اپلکیشن به جای کار روی یک دپ (dApp) یا پلتفرم واحد طراحی شده است. از ویژگی‌های قابل‌توجه EQUAL می‌توان به رشد سریع کامیونیتی و ماهیت ضدتورمی توکن EQL اشاره کرد.

دلیل ساخت ارز دیجیتال ایکوال چه بود؟

تیم ایکوال متوجه تعداد فزاینده توکن‌ها در فضای کریپتو شد. آنها به طور خاص به این مسئله توجه کردند که توسعه‌دهندگان ICOها را برای جمع‌آوری پول برای توکنی که فقط روی برنامه‌های آنها کار می‌کند، اجرا می‌کنند. سپس از آن توکن برای پرداخت حق عضویت یا تراکنش استفاده می‌شود. با این حال، این توکن‌ها ممکن است در مقایسه با اتریوم دچار کاهش قیمت شوند. به دلیل این کاهش ارزش، به جای اینکه توکن‌ها از جامعه مشترک کاربران و رشد پروژه‌ها بهره ببرند، کار را برای کاربر نهایی سخت می‌کنند.

ارز دیجیتال Equal

نتیجه برای کاربر نهایی، افت قیمت توکن، عدم کاربرد آن و در نهایت ضرر مالی است. EQUAL احساس می‌کند که این بازار اشباع‌شده ICO ممکن است حتی با افزایش سرمایه‌گذاران و پروژه‌های شکست‌خورده، به کل صنعت آسیب برساند. تیم ایکوال متوجه شد که همه این توکن‌ها را می‌توان به راحتی با یک توکن کاربردی که روی چندین پلتفرم کار می‌کند جایگزین کرد. با کار روی یک مکانیسم ضدتورمی، آنها همچنین می‌توانند رشد پایدار بلندمدت را تضمین و اپلیکیشن‌های مختلف را به هم متصل کنند. آنها ارز دیجیتال EQUAL را برای ارائه این کارکردها ایجاد کردند.

هدف نهایی EQUAL چیست؟

هدف نهایی EQUAL این است که توکن EQL گسترده‌ترین توکن در بین تمام توکن‌های کاربردی چند پلتفرمی باشد. پلتفرم‌های کریپتو می‌توانند از مزایای عرضه اولیه ارز دیجیتال EQL بهره ببرند، مشروط بر اینکه بخواهند این توکن را بپذیرند و از آن در اپلیکیشن‌های خود در قالب پاداش یا ارز داخلی استفاده کنند.

همچنین ببینید: ارز دیجیتال X چیست؟ آموزش خرید و فروش ایکس کوین

آنچه باید در مورد ماهیت ضد تورمی توکن EQL‌ بدانید؟

EQUAL شامل کارمزد تراکنش 1 درصد یا حداکثر 250 EQL است تا امکان رشد پایدار این ارز را فراهم کند. کارمزد تراکنش برای هیچ نوع سودی طراحی نشده است و در عوض سوزانده می‌شود. این فرآیند توکن‌سوزی باعث می‌شود که عرضه توکن EQUAL دائماً کاهش یابد. این مکانیزم، ارزش رمزارز EQL را افزایش می‌دهد؛ چراکه به مرور زمان درصد مالکیت هر هولدر توکن نسبت به عرضه‌ای که در گردش است به تدریج افزایش می‌یابد.

ارز دیجیتال Equal

تیم ایکوال استدلالی بسیار قوی برای ساخت توکن EQL دارد. آنها معتقدند که «بازار از هم گسیخته است و مملو از توکن‌های ICO است که وارد رکود می‌شوند یا از بین می‌روند.» ارز دیجیتال EQUAL می‌تواند یک جایگزین عالی باشد، مشروط بر اینکه تیمش بتواند کسانی را که در دنیای رمزارز و بلاکچین هستند متقاعد کند که به جای ایجاد توکن خود، از EQL استفاده کنند. با توجه به روندهای فعلی، این ممکن است در ابتدا چالش سختی باشد، اما با شناخت مزایای ایکوال، این فرآیند می‌تواند به مرور ساده شود.

بنیانگذاران ارز دیجیتال ایکوال

رمزارز EQUAL به دست تیمی از کارآفرینان باتجربه تأسیس شد. تیم EQUAL شامل کارشناسانی در زمینه فناوری بلاک چین، توسعه تجارت و بازاریابی است. آنها برای یک هدف مشترک گرد هم آمدند و آن ایجاد جهانی عادلانه‌تر برای همه مردم است.

همچنین ببینید: استیبل کوین FDUSD چیست؟ آشنایی با ارز دیجیتال First Digital USD

توکنومیکس EQL

توکن EQL یک ارز ضد تورمی است که توزیع آن به شرح زیر است:

  • 20 درصد ایردراپ دور اول
  • 20 درصد ایردراپ دور دوم
  • 5 درصد سرمایه‌گذاری خصوصی
  • 30 درصد برای ارائه‌دهندگان خدمات معتبر برای پیاده‌سازی توکن.
  • 5 درصد برای کمپین Bounty و فعالیت‌های اجتماعی.
  • 20 درصد برای تیم EQUAL و توسعه محصول داخلی برای اپلیکیشن‌های پشتیبان EQUAL.

توکن EQL

توکن EQL‌ را از کجا بخریم و کجا ذخیره کنیم؟

شما می‌توانید توکن EQL را از صرافی‌های بایننس، بیت فینکس و کوین بیس خریداری کنید. از آنجایی که EQL یک توکن ERC-20 است، می‌توانید آن را در اکثر کیف پول‌های اتریومی از جمله مای اتر والت، Parity، متامسک، Mist و … ذخیره کنید.

چرا باید در ارز دیجیتال Equal سرمایه‌گذاری کنیم؟

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال EQUAL به شرایط فردی شما بستگی دارد. با این حال، برخی از دلایل بالقوه برای سرمایه‌گذاری در این توکن عبارت‌اند از:

  • این شرکت سابقه موفقی دارد و احتمالاً در آینده به رشد خود ادامه خواهد داد.
  • EQUAL انواع فرصت‌های سرمایه‌گذاری منحصربه‌فرد مانند املاک و مستغلات و دارایی‌های بلاکچین را ارائه می‌دهد.
  • تیم ایکوال باتجربه است و بودجه خوبی دارد. این یعنی آنها احتمالاً می‌توانند به وعده‌های خود عمل کنند.

ویژگی‌های ارز دیجیتال Equal

ارز دیجیتال EQUAL یک پلتفرم غیرمتمرکز است که کارفرمایان و کارمندان را به هم متصل می‌کند. این پلتفرم، راهی امن و شفاف را برای کارفرمایان در جهت یافتن و استخدام کارمندان فراهم می‌آورد. EQUAL همچنین سیستمی را برای رتبه‌بندی کارفرمایان و کارمندان ایجاد کرده تا هر دو طرف بتوانند آگاهانه تصمیم بگیرند.

همچنین ببینید: میم کوین وال استریت (Wall Street Memes) چیست؟ آشنایی با توکن WSM

ویژگی‌های این پلتفرم عبارت‌اند از:

  1. EQUAL یک پلتفرم غیرمتمرکز است که به کاربران امکان مبادله و مدیریت دارایی‌ها را می‌دهد.
  2. EQUAL یک محیط تجاری امن و شفاف با کارمزدهای کم ارائه می‌دهد.
  3. پلتفرم EQUAL به کاربران امکان دسترسی به طیف گسترده‌ای از دارایی‌ها و بازارها را ارائه می‌دهد.

خلاصه مطلب

ارز دیجیتال Equal یک توکن ERC20 ضدتورمی است که قصد دارد به عنوان ارز جایگزین پلتفرم‌های مختلف کریپتو عمل کند؛ چراکه بازار اشباع‌شده ICO ها و افزایش روزافزون پروژه‌های شکست‌خورده در نهایت می‌تواند به صنعت کریپتو آسیب جدی وارد کند. در نتیجه، تیم ایکوال تصمیم گرفت که با راه‌اندازی یک توکن کاربردی که می‌تواند توسط پلتفرم‌های مختلف مورد استفاده  قرار گیرد، این مسئله را برای همیشه حل کند. حال نظر شما چیست؟ آیا تیم Equal‌ می‌تواند به این هدف بلندپروازانه خود دست یابد؟

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام فاطمه ایرانی علت اینکه این ارز وخبرش به روز کردی چی بود؟

سلام در مورد ارز وینا بنویسید
قرار سواپ اش هم جمعه راه اندازی بشه

سلام در مورد ارز وینا اینو بنویسید