ارز دیجیتال X چیست؟ آموزش خرید و فروش ایکس کوین

زمان مطالعه: 6 دقیقه

رمزارز X یک پروژه ارز دیجیتال هیجان‌انگیز و جامعه‌محور است که با الهام از توییت ایلان ماسک، روی کار آمده است و هدف آن استفاده از همین موضوع جهت تبدیل شدن به موفقیت بزرگ بعدی در دنیای ارزهای دیجیتال، بعد از دوج کوین و فلوکی است. چشم‌انداز اصلی ارز دیجیتال ایکس ایجاد یک اکوسیستم مالی غیرمتمرکز و نوآورانه است که در آن اعضای جامعه و سرمایه‌گذاران آن به یک اندازه توانمند هستند. X با استفاده از قدرت فناوری بلاکچین به دنبال ایجاد انقلابی در سیستم‌های مالی سنتی و ارائه پلتفرمی شفاف، ایمن و کارآمد است. در این مطلب پس از آشنایی با رمزارز ایکس، نحوه خرید و فروش X را آموزش می‌دهیم. با ما همراه باشید.

ویژگی‌ها و اهداف کلیدی ارز دیجیتال X

ارز دیجیتال ایکس شدیداً به قدرت جامعه اعتقاد دارد. بر همین اساس مشارکت فعال دارندگان توکن، توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان را تشویق می‌کند و محیطی فراگیر و مشارکتی را تقویت می‌کند. هدف این پروژه، تصمیم‌گیری به صورت دموکراتیک است و این موضوع باعث می‌شود که جامعه در تصمیم‌گیری‌های آتی پروژه نظر مهمی داشته باشد.

Ramzarzخرید سریع Xcoin!
فقط با 10 هزار تومان Xcoin را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید XCOIN

توکنومیک پروژه

توکن X ماهیت ضدتورمی خواهد داشت؛ به این معنی که در هر تراکنش بخشی از آن سوزانده می‌شود که در نهایت و در طول زمان منجر به کاهش عرضه توکن می‌شود. علاوه بر این، دارندگان ممکن است از طریق تولید نقدینگی خودکار برای تشویق شدن به نگهداری بلندمدت، پاداش دریافت کنند.

بازاریابی مرموز و ویروسی

این پروژه با الهام از توییت ایلان ماسک، از استراتژی های بازاریابی خلاقانه و ویروسی برای ایجاد آگاهی و کنجکاوی در مورد توکن X استفاده می‌کند. همچنین از مشارکت اینفلوئنسرها، کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی و رویدادهای تبلیغاتی منحصربه‌فردی برای جذب مخاطبان گسترده استفاده خواهد کرد.

خرید و فروش x

ادغام با NFT

ایکس پتانسیل عظیم توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را در نظر گرفته است و به دنبال ادغام و استفاده از عملکرد NFT در اکوسیستم خود است. این مورد به کاربران امکان می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال منحصربه‌فردی را ایجاد کنند، بخرند، بفروشند و تعامل و سودمندی را در پلتفرم افزایش دهند.

اقدامات امنیتی قوی

با درک اهمیت امنیت، رمزارز X از ابزارهای امنیتی قوی برای محافظت از پلتفرم و دارایی‌های کاربر استفاده می‌کند. همچنین ممیزی‌های منظم و بازبینی کدها برای شناسایی و رفع آسیب‌پذیری‌های احتمالی به صورت دوره‌ای انجام خواهد شد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید لیست قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال را مشاهده کنید.

خیریه و تأثیر اجتماعی

ایکس متعهد به ایجاد تأثیر مثبت فراتر و خارج از فضای کریپتو است. این پروژه بخشی از معاملات خود را به اهداف خیریه و ابتکارات اجتماعی اختصاص خواهد داد و از موفقیت خود برای مشارکت در پروژه‌های اجتماعی معنادار و مفید استفاده می‌کند.

قیمت ایکس کوین

در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال X در حدود، 0.0000044 دلار آمریکا با حجم معاملات 24 ساعته 243849 دلار است. قیمت ارز دیجیتال ایکس در 24 ساعت گذشته 1.37 درصد کاهش داشته است. رتبه فعلی ایکس بر اساس رتبه‌بندی وبسایت کوین مارکت کپ در حال حاضر 1005 است. همچنین ارزش بازار امروز توکن ایکس 4,659,723 دلار آمریکا، عرضه در گردش آن 798,255,592,139 توکن X و حداکثر عرضه آن 960,620,301,401 توکن ایکس خواهد بود.

خرید و فروش ایکس

در حال حاضر و به دنبال جدی‌تر شدن تحریم‌های مالی بین‌المللی علیه کاربران ایرانی، فعالیت در صرافی‌های رمزارزی بین‌المللی بسیار سخت و تقریباً غیرممکن شده است. از این رو، پلتفرم‌های مبادلات رمزارزی داخلی زیادی روی کار آمده و در حال خدمات‌رسانی به کاربران داخلی هستند. هر کدام از آنها امکانات و مزایای متنوعی دارند.

یکی از مهم‌ترین عوامل برای انتخاب یک صرافی برای کاربران و تریدرها تعداد ارز و شبکه‌هایی است که آن صرافی برای معامله پشتیبانی می‌کند. به عنوان مثال تعداد کمی از صرافی های داخلی هستند که از خرید و فروش ایکس پشتیبانی می‌کنند. یکی از این صرافی‌ها صرافی ارزپلاس است که در ادامه به آموزش خرید و فروش X در ارزپلاس خواهیم پرداخت.

آموزش خرید و فروش ایکس در ارزپلاس

برای خرید ارزهای دیجیتال همچون ایکس کوین از صرافی ارز پلاس می‌توانید از انواع روش‌های معاملاتی بهره‌مند شوید. اما قبل از آن فراموش نکنید که حتماً کیف پول ریالی خود را با استفاده از کارتی که در هنگام احراز هویت معرفی کرده‌اید، شارژ کنید.

خرید x از ارزپلاس

برای این منظور کافی است، این مراحل ساده را طی کنید:

ابتدا در صفحه اصلی روی گزینه کیف پول کلیک کنید.

سپس روی گزینه واریز که در مقابل تومان قرار دارد، کلیک کنید.

در صفحه بعد، باید مبلغ مدنظر خود را وارد کنید و وارد درگاه پرداخت شوید. پس از این مرحله می‌توانید معاملات خود را آغاز کنید.

آموزش خرید ارز دیجیتال ایکس از ارزپلاس

برای خرید ایکس یا هر ارز دیگری از طریق صرافی ارزپلاس، می‌توانید یکی از انواع معامله را انتخاب کنید تا وارد صفحه مختص آن شوید.

با کلیک روی گزینه معامله می‌توانید یکی از دو مورد معامله کلاسیک یا سریع را انتخاب کنید:

به عنوان ‌مثال، با انتخاب معامله سریع با چنین صفحه‌ای روبه‌رو می‌شوید:

خرید و فروش x

در قسمت بالا می‌توانید مبلغ دلخواه برای این معامله را وارد نمایید و در کادر پایین ارز موردنظر خود را انتخاب کنید. به ‌عنوان‌ مثال اگر قصد خرید توکن X را دارید، باید ایکس کوین را انتخاب کنید. کارمزد هر معامله بر اساس مبلغ شما تعیین می‌شود.

برای معامله سریع ایکس در صرافی ارز پلاس کلیک کنید.

آموزش فروش X به صرافی ارزپلاس

برای فروش ایکس به صرافی ارزپلاس، 2 راه در پیش روی شما است:

مسیر اول زمانی است که شما ارز خود را از صرافی ارزپلاس خریداری کرده‌اید و آن را به کیف پول خارجی منتقل نکرده‌اید. در این حالت کافی است به قسمت معاملات بروید و ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید. پلتفرم به شما میزان موجودی را نمایش می‌دهد. در این حالت می‌توانید تمام یا بخشی از دارایی خود را به فروش برسانید. در حالت دوم باید دارایی خود را از طریق گزینه واریز در قسمت کیف پول به صرافی منتقل و ادامه مراحل فروش را انجام دهید.

خلاصه مطلب

در این مطلب به بررسی ارز دیجیتال ایکس و نحوه خرید و فروش X در صرافی ارز پلاس پرداختیم. همان‌طور که گفته شد تیم پروژه ایکس با الهام از توییت ایلان ماسک و با هدف تبدیل شدن به یک میم کوین داستان‌ساز دیگر همچون دوج کوین و شیبا، به راه‌اندازی این توکن اقدام کرده‌اند. باتوجه به نوظهور بودن این پروژه، صرافی‌های داخلی زیادی از معاملات این ارز پشتیبانی نمی‌کنند. یکی از صرافی‌های ارز دیجیتالی که از خرید و فروش ایکس کوین پشتیبانی می‌کند، صرافی ارزپلاس است. شما می‌توانید به راحتی و با استفاده از کارت بانکی خود و در کمتر از چند دقیقه به خرید ایکس در ارزپلاس بپردازید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

باز این آدم میخواد جیب مردم رو خالی کنه ، حواستون به ماسک باشه.