ارز دیجیتال آنالوس چیست؟ معرفی توکن analoS شبکه سولانا

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در ماه‌های اخیر، میم کوین‌های مبتنی بر بلاکچین سولانا با رشد شگفت‌انگیز و سوددهی چند هزار درصدی خود، سروصدای زیادی در بازار به پا کرده‌اند. یکی از میم کوین‌ها، ارز دیجیتال آنالوس (analoS) است که با شعار «به راست نگاه کن، به چپ حرکت کن»، خود را از دیگران متمایز می‌کند. به لطف عملکرد قیمتی چشمگیر، ماهیت غیرقابل پیش‌بینی، لیست شدن در صرافی‌های بزرگ جهان و مهم‌تر از همه، وابستگی به بلاکچین محبوب سولانا، ارز دیجیتال analoS در مدت کوتاهی توانسته توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران سراسر جهان را به خود جلب کند. اما توکن ANALOS دقیقاً چیست و چگونه کار می‌کند؟ با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با این میم کوین تازه ترند شده بیشتر آشنا شویم.

ارز دیجیتال آنالوس چیست؟

ارز دیجیتال آنالوس یک رمزارز مبتنی بر میم (میم کوین) است که به دلیل رشدهای اخیر در بلاکچین سولانا ایجاد شده و تمام رویدادهای به یاد ماندنی و پیرامون میم‌ها در این شبکه را گرد هم می‌آورد. نام ارز دیجیتال analoS بازی هوشمندانه‌ای با کلمات است؛ زیرا معکوس نام سولانا، SOLANA، است. حتی لوگوی توکن ANALOS هم معکوس لوگوی ارز دیجیتال سولانا است که ارتباط قوی این توکن با بلاکچین سولانا را نشان می‌دهد.توکن ANALOS

ارز دیجیتال آنالوس در اواخر دسامبر ۲۰۲۳، همزمان با رشد چشمگیر بلاکچین سولانا منتشر شد. این پروژه به سرعت توجه جامعه را به خود جلب کرد و توکن ANALOS را به صدر رتبه‌بندی‌های مختلف رساند.

Ramzarzخرید سریع ANALOS!
فقط با 10 هزار تومان آنالوس را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید ANALOS

ارز دیجیتال analoS یک میم کوین متمایز است که مفهوم طنز و غیرقابل پیش‌بینی بودن بلاکچین سولانا را به تصویر می‌کشد. این میم کوین با شعار «به راست نگاه کن، به چپ حرکت کن»، علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال را به سفری عجیب دعوت می‌کند و انتظارات مرسوم را نادیده می‌گیرد.

ارز دیجیتال analoS چگونه کار می‌کند؟

به دور از پروژه‌های جدی و غالباً پیچیده‌ای که بر فضای بلاکچین تسلط دارند، ارز دیجیتال آنالوس با گردآوری رویدادهای مبتنی بر میم و جالب توجه در شبکه سولانا، رویکردی ساده را اتخاذ کرده است. جامعه ارز دیجیتال analoS از پذیرش موارد غیرمنتظره لذت می‌برند و به شعار «به راست نگاه کن، به چپ حرکت کن» پایبند هستند.ارز دیجیتال analoS

در واقع، در یک چشم‌انداز رمزارزی که معمولاً با حدس و گمان‌های شدید و ریسک‌های زیاد مشخص می‌شود، توکن ANALOS کمی شوخ‌طبعی و خودجوشی را به جامعه تزریق می‌کند و به عنوان یک پروژه مهیج در جهان میم کوین‌ها عمل می‌نماید.

نقشه راه غیرمتعارف ارز دیجیتال آنالوس

ارز دیجیتال آنالوس، با حفظ وفاداری به ماهیت طنز خود، از نقشه راهی پیروی می‌کند که با مسیر سنتی که توسط اکثر پروژه‌ها در پیش گرفته شده، فاصله دارد. پروژه ارز دیجیتال analoS قصد دارد در صرافی FTX که اکنون ورشکسته شده، لیست شود و ارزش بازار ۱۰ میلیارد دلاری به دست آورد. این یک طرح غیرمتعارف و در عین حال، شفاف، مصمم و کمی طنز است که جامعه آن را سرپا نگه می‌دارد.

همچنین ببینید: ارز دیجیتال مایرو (Myro) چیست؟ معرفی توکن پرسروصدای شبکه سولانا

هدف توکن ANALOS واضح است: «به جامعه بپیوندید، انتظارات را نادیده بگیرید، بر امواج سوار شوید و سفر را غیرقابل پیش‌بینی نگه دارید.» چنین نقشه راهی برای منعکس کردن ماهیت غیرقابل پیش‌بینی و شوخ‌طبعانه ارز دیجیتال آنالوس طراحی شده است.

توکنومیک ارز دیجیتال analoS

علی‌رغم ایده‌های غیرمعمول و بامزه، ارز دیجیتال analoS سطحی از شفافیت را حفظ می‌کند که برای جلب اعتماد جامعه کریپتو ضروری است. عرضه کل توکن ANALOS برابر با ۱۰۰ میلیارد واحد در نظر گرفته شده که ۷۵ درصد آن برای تأمین نقدینگی، ۵ درصد برای اختصاص به ایردراپ‌ها و ۲۰ درصد باقی‌مانده برای برنامه‌های بازاریابی، اختصاص داده شده است.ارز دیجیتال آنالوس

علاوه بر این، آنچه که ارز دیجیتال آنالوس را بیشتر متمایز می‌کند، تصمیم توسعه‌دهندگان به انصراف از مالکیت قرارداد آن پس از راه‌اندازی این میم کوین است؛ اقدامی که بر تعهد این پروژه به غیرمتمرکزسازی و حاکمیت جامعه‌محور تأکید می‌کند.

توکن ANALOS را از کجا بخریم و کجا ذخیره کنیم؟

ارز دیجیتال analoS را می‌‌توان در صرافی‌های غیرمتمرکز شبکه سولانا، از جمله ریدیوم (Raydium)، اورکا (Orca) و ژوپیتر (Jupiter) و همچنین، صرافی‌های رمزارزی شناخته‌شده‌ دیگری مانند کوکوین (KuCoin)، اچ‌تی‌ایکس (HTX)، کوینکس (CoinEx)، مکسی (MEXC)، بیت‌گت (Bitget)، بیترو (Bitrue) و غیره، خرید و فروش کرد.

از طرفی، همان‌طور که گفته شد، توکن ANALOS یک میم کوین مستقر در بلاکچین سولانا است. این بدان معنا است که تمام کیف پول‌های معتبر پشتیبانی‌کننده از سولانا، از ارز دیجیتال آنالوس نیز پشتیبانی می‌کنند؛ از جمله: فانتوم (Phantom) و همچنین، کیف پول‌های سخت افزاری همچون لجر (Ledger).

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال آنالوس

بر اساس داده‌های وبسایت کوین گکو (Coingecko)، ارز دیجیتال analoS در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۲۳ و با قیمت ۰٫۰۰۰۰۸۷۸ دلار وارد بازار شد. اگرچه در همان روز، قیمت توکن ANALOS به پایین‌ترین سطح تاریخی خود در ۰٫۰۰۰۰۵۹۵ دلار کاهش یافت، اما این میم کوین بلافاصله مورد استقبال کاربران قرار گرفت و در نتیجه، قیمت آن یک رشد انفجاری را تجربه کرد. در ۲۵ دسامبر ۲۰۲۳، قیمت ارز دیجیتال آنالوس به بالاترین سطح تاریخی خود در محدوده ۰٫۰۰۲۱۴۵ دلار رسید که به معنای یک رشد قابل‌توجه ۲،۳۴۰ درصدی در مقایسه با زمان عرضه است.

ارز دیجیتال آنالوس
نمودار قیمت ارز دیجیتال analoS از ابتدا تاکنون.

متأسفانه، روزهای اوج توکن ANALOS دوام زیادی نداشت و پس از آن، قیمت این رمزارز شروع به کاهش کرد و علی‌رغم ثبت چند اوج محلی کوچک‌تر، یک روند نزولی کلی را در پیش گرفت. قیمت ارز دیجیتال آنالوس در زمان نگارش این مطلب، به محدوده ۰٫۰۰۰۱ دلار رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای آنالوس می‌توانید قیمت analoS و توکن ANALOS را به همراه نمودار قیمت آن مشاهده کنید.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال analoS

ارزهای دیجیتال، به ویژه میم کوین‌ها بسیار پرنوسان هستند و پیش‌بینی قیمت آنها در طولانی‌مدت کار دشواری است. با این حال، برخی از تحلیلگران با استفاده از داده‌های تاریخی و تحلیل تکنیکال این کار را انجام می‌دهند. به عنوان مثال، تحلیلگران پلتفرم digitalcoinprice.com، متوسط قیمت ارز دیجیتال analoS را در سال ۲۰۲۴، برابر با ۰٫۰۰۰۲۱۱ دلار و در سال ۲۰۲۵، حدود ۰٫۰۰۰۲۴۱ دلار پیش‌بینی کرده‌اند. آنها همچنین پیش‌بینی می‌کنند که متوسط قیمت توکن ANALOS در سال ۲۰۳۰، تا ۰٫۰۰۰۷۳۳ دلار افزایش یابد.

خلاصه مطلب

در این مقاله به معرفی ارز دیجیتال آنالوس، یک میم کوین محبوب در شبکه سولانا پرداختیم. در حالی که بسیاری از پروژه‌ها دارای نقشه راه بلندپروازانه، فناوری پیچیده و توکنومیک پر از جزییات هستند، ارز دیجیتال analoS از سادگی، خودجوشی و قدرت میم‌ها استفاده می‌کند. تعهد تیم توسعه‌دهنده توکن ANALOS به تمرکززدایی و انصراف از مالکیت قرارداد توکن، بر تعهد آن به ایجاد یک شبکه جامعه‌محور تأکید دارد. با وجود رشد سریع ارز دیجیتال آنالوس در یک دوره کوتاه، این پروژه فاقد اطلاعات رسمی در مورد اهداف، برنامه عملیاتی و تیم توسعه‌دهنده است. از این رو، مانند همیشه به کاربران توصیه می‌شود که قبل از تصمیم‌گیری در مورد سرمایه‌گذاری در این پروژه و هر پروژه رمزارزی دیگری، تحقیقات لازم و کافی را انجام دهند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments