ارز دیجیتال مایرو (Myro) چیست؟ معرفی توکن پرسروصدای شبکه سولانا

زمان مطالعه: 7 دقیقه

تجدید حیات و افزایش محبوبیت بلاکچین سولانا در ماه‌های اخیر، به عوامل مختلفی نسبت داده شده است. یکی از این عوامل مهم، اظهارات مثبت کتی وود، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آرک اینوست، در مورد سولانا است که به شناخت فزاینده این شبکه و پتانسیل‌های آن می‌افزاید و نشان‌دهنده احساسات صعودی چهره‌های شناخته‌شده بازار در مورد این بلاکچین است. این دیدگاه صعودی، با موفقیت‌های چشمگیر برخی از پروژه‌های مستقر در بلاکچین سولانا نیز تقویت شده است. یکی از این پروژه‌ها، ارز دیجیتال Myro است که با رشد بیش از ۵ هزار درصدی قیمت خود از زمان عرضه در بازار، سروصدای زیادی به پا کرده و توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کرده است. از این رو، مقاله امروز را به معرفی ارز دیجیتال مایرو و توکن MYRO اختصاص داده‌ایم. با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال Myro چیست؟

ارز دیجیتال مایرو یک پروژه میم کوین جاه‌طلبانه مبتنی بر بلاکچین سولانا است که رؤیای تعریف مجدد روایت میم کوین‌ها را در این شبکه دارد. به عنوان یک پروژه جامعه محور، ارز دیجیتال میرو مأموریت دارد که رمزارزها را برای همه قابل دسترس و لذت‌بخش کند.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

ارز دیجیتال Myro

در واقع، پروژه ارز دیجیتال Myro مظهر روحیه انقلابی است که فراتر از مفهوم مرسوم یک میم کوین بوده و برای نوآوری، سادگی، امنیت و دسترسی، طراحی شده است.

ارز دیجیتال مایرو چگونه کار می‌کند؟

نام ارز دیجیتال مایرو از نام سگ خانگی دوست‌داشتنی راج گوکال (Raj Gokal)، یکی از بنیانگذاران سولانا، گرفته شده است.

جدای از این منشأ جذاب نامگذاری، چشم‌انداز ارز دیجیتال میرو فراتر از کهن‌الگوی معمول میم کوین‌ها است و این پروژه با ارائه چندین کاربرد منحصربه‌فرد خود را متمایز می‌کند. از جمله اهداف اصلی ارز دیجیتال Myro می‌توان به این موارد اشاره کرد: بهبود درک جامعه نسبت به میم کوین‌ها، افزایش کل ارزش دارایی‌های قفل‌شده در شبکه سولانا، جذب کاربران جدید به بلاکچین سولانا، ترویج استفاده از ابزارهای نموداری و صرافی‌های غیرمتمرکز این شبکه، افزایش دانلود و استفاده از کیف پول‌های غیرحضانتی مبتنی بر سولانا و در نهایت، تأثیرگذاری مثبت بر روند قیمت SOL.

در صفحه قیمت لحظه ای سولانا می‌توانید قیمت Solana و نمودار قیمت توکن SOL را مشاهده کنید.

در واقع، هدف اصلی ارز دیجیتال مایرو این است که به عنوان دروازه‌ای برای جذب مصرف‌کنندگان، مؤسسات و علاقه‌مندان به اکوسیستم سولانا عمل کند و از این طریق، فعالیت و رشد این شبکه را تقویت نماید.

در این میان، دارندگان ارز دیجیتال میرو از مزایای انحصاری، مانند توانایی خرید کالاهای مایرو در نسخه محدود، از جمله تی‌شرت، کلاه و هودی، برخوردار هستند. این پروژه همچنین میزبان رویدادهای اجتماعی منظم است؛ از چت‌های صوتی گرفته تا انجمن‌ها و مسابقات، که دوستداران سگ را از سراسر فضای کریپتو متحد می‌کند.

ارز دیجیتال Myro

علاوه بر این، تیم ارز دیجیتال Myro قصد دارد با توسه و ارائه یک استخر استیکینگ، امکان بهره‌مندی از پتانسیل کامل سرمایه‌گذاری در این رمزارز را فراهم کند. به گفته تیم مایرو، استیکینگ ارز دیجیتال مایرو یک روش کاربرپسند، ایمن و بدون دردسر برای به حداکثر رساندن بازدهی دارندگان این میم کوین است و به تمرکززدایی سولانا نیز کمک خواهد کرد.

در اصل، هدف ارز دیجیتال میرو، مانند اکثر میم کوین‌های دیگر، فقط سرگرمی نیست، بلکه این پروژه به دنبال افزایش آگاهی و آموزش کاربران برای تشویق به پذیرش گسترده رمزارزها، از طریق ایجاد یک محیط سرگرم‌کننده و امن برای مشارکت و یادگیری است.

توکنومیک ارز دیجیتال میرو

تیم توسعه‌دهنده ارز دیجیتال Myro مالیات صفر درصد را برای تراکنش‌های توکن خود در نظر گرفته است تا اطمینان حاصل شود که کاربران می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافی، در تراکنش‌ها شرکت کنند. علاوه بر این، تیم ارز دیجیتال مایرو رویکردی فعالانه را برای نگرانی‌های امنیتی اتخاذ کرده است. علاوه بر انصراف از مالکیت قرارداد، توسعه‌دهندگان این میم کوین توکن‌های تأمین نقدینگی (LP) خود را هم سوزانده‌اند. این بدان معنا است که توکن‌های LP به یک آدرس مرده فرستاده‌ شده و غیرقابل بازیابی شده‌اند. با این اقدامات، اطمینان حاصل می‌شود که ارز دیجیتال میرو در برابر کلاهبرداری‌هایی همچون راگ پول (rug pull) محافظت می‌شود و این امر به نوبه خود، باعث افزایش اعتماد در بین اعضای جامعه می‌گردد.

ارز دیجیتال Myro را از کجا بخریم و کجا ذخیره کنیم؟

توکن MYRO را می‌‌توان در صرافی‌های غیرمتمرکز شبکه سولانا، از جمله ریدیوم (Raydium)، اورکا (Orca) و ژوپیتر (Jupiter) و همچنین، صرافی‌های رمزارزی شناخته‌شده‌ دیگری مانند کوکوین (KuCoin)، اچ‌تی‌ایکس (HTX)، بای‌بیت (Bybit)، کوینکس (CoinEx) و غیره، خرید و فروش کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای میرو می‌توانید قیمت Myro و نمودار قیمت توکن MYRO را مشاهده کنید.

از طرفی، همان‌طور که گفته شد، ارز دیجیتال مایرو بر بستر شبکه سولانا ساخته شده است. این بدان معنا است که تمام کیف پول‌های معتبر پشتیبانی‌کننده از سولانا، از توکن MYRO نیز پشتیبانی می‌کنند؛ از جمله فانتوم (Phantom) و همچنین، کیف پول‌های سخت افزاری همچون لجر (Ledger).

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال مایرو

بر اساس داده‌های وبسایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap)، ارز دیجیتال Myro در ۱۱ نوامبر ۲۰۲۳ و با قیمت ۰٫۰۰۴۱ دلار به بازار عرضه شد. اگرچه قیمت توکن MYRO تا ۱۴ نوامبر به پایین‌ترین سطح تاریخی خود در ۰٫۰۰۱۹ دلار سقوط کرد، اما از آن زمان تاکنون، یک روند صعودی کلی را در پیش گرفته و رشد قابل‌توجه ۵،۰۳۰ درصدی را از خود به نمایش گذاشته است.

بالاترین قیمت تاریخی ارز دیجیتال مایرو در ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ و در محدوده ۰٫۲۵ دلار به ثبت رسید.

ارز دیجیتال Myro
نمودار قیمت ارز دیجیتال Myro از ابتدا تاکنون.

رشد چشمگیر قیمت رمزارز مایرو در این مدت کوتاه را می‌توان به عوامل مختلفی نسبت داد؛ از جمله: وابستگی به اکوسیستم سولانا و احیای این بلاکچین در ماه‌های اخیر، تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی و افراد مشهوری همچون بن آرمسترانگ (Ben Armstrong)، اینفلوئنسر رمزارز، ویژگی‌های منحصربه‌فرد ارز دیجیتال میرو و موارد دیگر.

همچنین ببینید: قیمت لحظه ای میم کوین ها (لیست کامل)

پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال Myro

ارزهای دیجیتال، به ویژه میم کوین‌ها بسیار پرنوسان هستند و پیش‌بینی قیمت آنها در طولانی‌مدت کار دشواری است. با این حال، برخی از تحلیلگران با استفاده از داده‌های تاریخی و تحلیل تکنیکال این کار را انجام می‌دهند. به عنوان مثال، تحلیلگران پلتفرم crowdwisdom.live متوسط قیمت ارز دیجیتال Myro را در سال ۲۰۲۴، برابر با ۰٫۳۸۰ دلار و در سال ۲۰۲۵، حدود ۰٫۴۴۱ دلار پیش‌بینی کرده‌اند. آنها همچنین پیش‌بینی می‌کنند که متوسط قیمت ارز دیجیتال مایرو در سال ۲۰۳۰، تا ۱٫۵۲ دلار افزایش یابد.

خلاصه مطلب

در این مقاله، به معرفی ارز دیجیتال مایرو پرداختیم. همان‌طور که گفته شد، با وجود اینکه ارز دیجیتال Myro یک میم کوین است، اما از طریق ساخت محصولات، ابزارها و خدمات مفید برای سرمایه‌گذاران اکوسیستم سولانا، تعادل کاملی را بین سرگرمی و سودمندی ایجاد کرده است. با نگاهی به آینده، چشم‌انداز ارز دیجیتال مایرو امیدوارکننده به نظر می‌رسد. از آنجایی که بلاکچین سولانا پس از رسوایی صرافی FTX بار دیگر احیا شده، ارز دیجیتال میرو هم قصد دارد استانداردهای جدیدی را برای میم کوین‌ها در این پلتفرم تنظیم کند. با در نظر گرفتن مالیات صفر برای تراکنش‌ها، همراه با مکانیسم سوزاندن توکن‌های LP، ارز دیجیتال Myro آماده است تا اثری ماندگار در دنیای کریپتو به جای بگذارد. در نتیجه، ارز دیجیتال مایرو فقط یک میم کوین جذاب در دنیای کریپتو نیست، بلکه یک نیروی محرکه برای رشد، آموزش و نوآوری در اکوسیستم سولانا است.

لطفاً به یاد داشته باشید که این مطلب جنبه آموزشی دارد و به منزله یک توصیه مالی نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، به ویژه میم کوین‌ها، دارای ریسک است و ضروری است که قبل از تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری در هر پروژه‌ای، تحقیقات لازم و کافی را انجام دهید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

جوری با اب و تاب در مورد یه شت کوین حرف میزنن ادم میگه این اولیه بعد فکر میکنه میبینه توکنه هر ننه قمری با چند دلار میتونه توکن بسازه و یه سهمی بده خبرگذاری و یوتیوبرا و ادمای معروف
جهان سومیا هم منتظر غول چراغ جادو بخرن اونام جیباشون پر کنن
همین سولانا هم چند سال دیگه صفر میشه فعلا باید خرج دادگاه سم بنکمن هفته ای صد میلیون دلار رو از جیب ادم ساده لوح دربیارن