بازی Upland چیست؟ معرفی و آموزش بازی آپلند + ویدئو

زمان مطالعه: 7 دقیقه

مقدمه

با پیشرفت تکنولوژی، ظهور صنعت بلاکچین و ارز‌های دیجیتال، معرفی وب 3.0 و دنیای زیبای متاورس، امروزه شاهد افزایش چشم‌گیر علاقه مردم به بازی‌های بلاکچینی هستیم. بازی Upland یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها در این زمینه است. در این بازی شما قادر به خرید و فروش املاک مختلف و کسب درآمد از آنها هستید. املاکی که در بازی آپلند خریداری می‌کنید، کاملاً متعلق به شما هستند و می‌توانید آن را هر وقت که خواستید به فروش برسانید.

در ویدیوی زیر آموزش بازی آپلند به صورت مرحله به مرحله آورده شده است:

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

نحوه شروع بازی Upland

بازی Upland شما را به یک خریدار و فروشنده ملک تبدیل می‌کند! شما در این بازی قادر هستید املاک ارزنده را خریداری کنید و در زمان مناسب آن را با سود قابل‌توجهی به ‌فروش برسانید!

خوشبختانه این بازی برای دو پلتفرم اندروید (Android) و ای او اس (IOS) در دسترس است. برای نصب این بازی، علاوه بر Google Play و App Store، می‌توانید به سایت رسمی این بازی نیز مراجعه نمایید.

بعد از نصب و ثبت‌نام در بازی، در شروع بازی ویدیویی پخش می‌شود که کلیت بازی را برای شما شرح می‌دهد. این ویدیو برای تمام بازیکنان تازه‌وارد پخش می‌شود. اگر آن را مشاهده نکردید یا به اشتباه رد کردید، نگران نباشید! از بخش تنظیمات بازی همیشه به آن دسترسی خواهید داشت.

Block Explorer

در شروع بازی، با Block Explorer آشنا خواهید شد. در واقع اولین مأموریت شما را ربات کاوشگر پیشنهاد می‌دهد. در ادامه بازی، این ربات کاوشگر نقش راهنمای شما را دارد و چند وقت یک‌بار در مکان‌های تصادفی از شهر نمایان می‌شود و به شما پیشنهادی در زمینه خرید و فروش املاک یا دیگر دارایی‌ها می‌دهد.بازی Upland

توکن UPX، توکن اختصاصی بازی Upland

توکن اختصاصی بازی Upland، توکن UPX است. از این ارز برای معاملات درون بازی استفاده می‌شود و در حال حاضر در خارج از بازی قابل معامله نیست. با استفاده از این ارز، می‌توانید در بازی به معامله با دیگر بازیکنان بپردازید و خرید و فروش‌هایی را به انجام برسانید.

به عنوان یک شهروند در بازی Upland باید ویزای خود را تمدید کنید!

در ابتدای بازی، به عنوان یک بازدیدکننده وارد شهر خواهید شد. طبیعتاً یک بازدیدکننده نمی‌تواند اقدام به خرید املاک داخل بازی نماید. پس از گذشت مدتی، وضعیت شما از بازدیدکننده به آپلندر (Uplander) یا همان شهروند آپلند تغییر خواهد کرد.

برای حفظ املاک خود در شهر و ادامه فعالیت در آپلند، باید ویزای خود را تمدید کنید! خوشبختانه تمدید ویزا پیچیدگی خاصی ندارد و به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید.

در بازی 5 سطح مختلف برای بازیکنان قرار داده شده است که بازدید‌کننده و آپلندر، دو سطح اول بازی هستند که رسیدن به آنها نیز دشوار نیست.

معیار رسیدن به سطوح بالاتر در بازی، مقدار ارزش دارایی‌های شما است. فرض کنید شما 50000 UPX دارید، در کنار آن 3 ملک نیز دارید که مجموعاً 300000 UPX ارزش دارند. بنابراین ارزش کل سرمایه شما در بازی برابر 350000 UPX خواهد بود.

همان‌طور که تا اینجای مقاله خواندید، بازی Upland دارای 5 سطح مختلف است. در ادامه می‌خواهیم به معرفی و بررسی این 5 سطح در بازی بپردازیم:

  • بازدید‌کننده یا Visitor: در این سطح امکان خرید و فروش املاک برای شما قفل است. ویزا ندارید، بنابراین نمی‌توانید به تجارت با دیگر بازیکنان نیز بپردازید.
  • شهروند آپلند یا Uplander: برای رسیدن به این سطح، ارزش کل دارایی‌های شما باید بیشتر از 10 هزار UPX باشد. در این سطح، ویزا دریافت می‌کنید و می‌توانید در شهر فعالیت داشته باشید. می‌توانید مالک قانونی خانه خریداری‌شده خود باشید. همچنین امکان معاملات P2P یا شخص به شخص، برای شما باز می‌شود و می‌توانید با دیگر بازیکنان به مبادله و خرید و فروش بپردازید.
  • شهروند حرفه‌ای یا Pro: برای رسیدن به این سطح، ارزش کل دارایی‌های شما باید بیشتر از 100 هزار UPX باشد. در این سطح امکانات ویژه‌تری به شما داده می‌شود. در ادامه مقاله بازی Upland بیشتر در این رابطه صحبت خواهیم کرد.
  • هدایتکننده یا Director: برای رسیدن به این سطح، ارزش کل دارایی‌های شما باید بیشتر از 1 میلیون UPX باشد.
  • مدیر اجرایی یا Executive: این سطح نیازمند 10 میلیون UPX است. دارایی کل شما باید بیشتر از این مقدار باشد.

بازی Upland

معرفی انواع املاک در بازی آپلند

این بازی یک نقشه رنگی دارد که برای فعالیت در آن، لازم است فقط 5 رنگ از آن را به خاطر بسپارید.

  • رنگ سبز روشن: ملکی که با این رنگ روی نقشه مشخص شده است، مالکی ندارد. بنابراین شما می‌توانید به راحتی این املاک را خریداری کنید.
  • رنگ سبز تیره: ملکی که با این رنگ روی نقشه مشخص شده است، به فروش گذاشته شده است. این یعنی آن ملک قبلاً مالک داشته ولی اکنون دیگر مالکی ندارد؛ زیرا به فروش گذاشته شده است.
  • رنگ آبی روشن: املاک مشخص‌شده با این رنگ، دارای مالک هستند و قبلاً به فروش رفته‌اند. تفاوت این املاک با املاک رنگ سبز تیره در آن است که صاحبان این املاک، ملک خود را به فروش نگذاشته‌اند. با این حال می‌توانید برای خرید ملکشان، به آنان پیشنهاد دهید.
  • رنگ آبی تیره: املاک شما در بازی با این رنگ به نمایش در می‌آیند.
  • رنگ طوسی: این املاک، هنوز توسط تیم سازنده بازی به طور رسمی در دسترس قرار نگرفته‌اند.

بازی آپلند

قوانین تمدید ویزا در بازی Upland

همان‌طور که می‌دانید، در ابتدا، بازی را به عنوان بازدیدکننده آغاز می‌کنید. بازدیدکننده‌ها باید هر 7 روز یک‌بار، ویزای خود را تمدید کنند. اگر بازدیدکننده‌ای در مدت 7 روز نتواند ویزای خود را تمدید کند، بازی یک روز به او وقت می‌دهد تا این کار را انجام دهد. اگر باز هم بازیکن اقدام به تمدید ویزا نکند، تمامی موجودی حسابش به نفع اقتصاد بازی ضبط خواهد شد.

نحوه خرید و فروش ملک در بازی

برای خرید ملک در بازی Upland دو راه وجود دارد. یکی از راه‌ها استفاده از راهنما یا همان Block Explorer است. راهنما در شهر می‌گردد و بهترین پیشنهاد‌های خرید را برای شما پیدا می‌کند؛ کافی است از او بخواهید کمکتان کند!

راه دیگر برای خرید املاک در بازی، جست‌وجو در شهر است! بهتر است خودتان‌ نگاهی به شهر بیندازید، شاید ملک خوبی برای خرید پیدا کردید!

برای فروش املاک خود نیز هر وقت که خواستید می‌توانید ملک خود را در بازار این بازی به فروش بگذارید، فقط کافی است که قیمت ملک خود را به UPX تعیین کنید.بازی آپلند

معرفی تیم سازنده بازی Upland

دیرک لوث (Dirk Lueth) یکی از بنیان‌گذاران بازی Upland است. او حدود 20 سال است که در زمینه فناوری کار می‌کند. همچنین این شخص مدتی مشاور چند پروژه استارت‌آپی بوده که ارزش این پروژه‌ها، میلیون‌ها دلار بوده است.

مانی هونیشگتاین (Mani Honigstein) یکی دیگر از بنیان‌گذاران پروژه آپلند است. هونیشگتاین بیش از 10 سال است که در زمینه بازی‌سازی کار می‌کند. همچنین فعالیت به عنوان مشاور و مدیرعامل در شرکت‌های فناوری از دیگر تجربیات او است.

ایدان زاکرمن (Idan Zuckerman) بنیان‌گذار بعدی این پروژه بی‌نظیر است. این شخص به مدت 14 سال تحت عنوان معاون تحقیق و توسعه و معاون تولید در شرکت‌های بازی‌سازی کار کرده است. از دیگر تجربیات او می‌توان به 3 سال کار در زمینه تحلیلگر آی تی، اشاره کرد.

سخن پایانی

با مرور زمان، بازی‌های بلاکچینی محبوبیت بیشتری بین کاربران پیدا می‌کنند. امروزه مفهوم گیمینگ یا همان بازی کردن تغییر کرده است. در بازی‌های بلاکچینی مانند بازی Upland در کنار تفریح و سرگرمی، می‌توانید کسب درآمد نیز داشته باشید. در بازی آپلند می‌توانید به خرید و فروش املاک بپردازید یا زمینی بخرید و در آن ساختمان و برج‌های زیبا بسازید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

12 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام،من چطوری می توان به آپلندبپیوندم وآیاآموزشی جهت ورودوفعالیت درآن وجوددارد.ممنون ومتشکر

سلام. در ابتدای مطالب به طور کامل توضیح داده شده است.

خیلی ممنون از مطلب خوبتون

سلام یو پی ایکس بلایی دارم ولی هنوز ویزیتورم چکار کنم

شاید در آینده همین اکانتی را که امروز رایگان ثبت نام میکنید. برایش پول پرداخت کنید.در گذشته بیت کوین هم همینجوری بود کسی طرفش نمیرفت و شاید اینم یه فرصت باشد پس سعی کنیم ازش استفاده کنیم. وچون شهر لس آنجلس هم جدیدا آزاد شده زمین ارزان به احتمال زیادتر گیرتان میاد.فقط هنگام ثبت نام شهر مبدا راbakersfield انتخاب کنید که به لس آنجلس نزدیک باشه و هزینه اضافی ندین و هم راهش نزدیکتره برای ثبت نام ودریافت upx بیشتر ازاین لینک استفاده کنید البته ثبت نام باید با کامپیوتر انجام بشه وفیل-تر- ش-ک ن هم باید روشن باشه

سلام من نفهمیدم بدون فیلتر شکن وارد شدم حسابم قفل شده آیا امکان بازگشت وجود دارد

سلام دوست عزیز, الکی نوشته که ایران هم بلاک میشه
اگه با پروکسی اون هم به مدت کم وارد شی میتونی لاگین کنی و مشکلی پیش نمیاد

ممنون از مطلب خوبتون

دوستان همانطور که در حال حاضر میدونید با ۴۵۰۰ upx که در حال حاضر بازی آپلند به محض ورود به بازی به شما میده هیچ زمینی نمیشه خرید و وقتی زمین نتونید بخرید پتانسیل تبدیل شدن به آپلندر و خرید زمین به مراتب سخت خواهد بود مگر اینکه upx بخرید.

من upx هم خریدم ولی هنوز ویزیتور هستم ، چکار باید کرد؟

سطح خود را ارتقاء بدهيد

من اتفاقا با ۴۵۰۰ تا اولش سریع دوتا زمین تو دیترویت که از همه ارزون بود خریدم حالا رو نمیدونم چه جوری میشه با ۴۵۰۰یوپی ایکس میشه خرید یا نه!