نحوه انتقال تتر در تلگرام

زمان مطالعه: 5 دقیقه

تلگرام یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های اجتماعی در جهان است. در سال‌های گذشته نیز این اپلیکیشن پرمخاطب‌ترین پیام‌رسان اجتماعی در ایران بوده است. به تازگی امکان ارسال و دریافت ارز دیجیتال در تلگرام فعال شده است. در این مطلب به بررسی روش انتقال تتر در تلگرام خواهیم پرداخت.

وابستگی ارزهای دیجیتال و موبایل‌ها به یکدیگر

بسیاری از کاربران و فعالان کریپتوکارنسی، از طریق موبایل امور مالی خود را مدیریت می‌کنند. امروزه اکثر صرافی‌ها اپلیکیشن‌های موبایلی خود را توسعه داده‌اند. از طرفی تلگرام همیشه به نوآوری، خلاقیت و ارائه قابلیت‌های خاص و جذاب معروف است. به تبع آن، توسعه‌دهندگان ربات‌ها و تولیدکنندگان محتوا در تلگرام نیز فرصت‌های مختلفی برای ارائه خدمات کاربردی به جامعه این پیام‌رسان به دست آورده‌اند.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

پشتیبانی از رمزارزها در ربات wallet

بر اساس بیانه‌ای که در روز چهارشنبه منتشر شد، ربات wallet@ قابلیت جدیدی برای معاملات رمزارزی ارائه داده است. در این بیانه خبر شروع پشتیبانی از معاملات USDT-TRC20 اعلام گردید. این خبر با استقبال زیادی از سمت کاربران مواجه شد؛ زیرا تتر یکی از مهم‌ترین ارزهای دیجیتال و همچنین بزرگ‌ترین استیبل کوین بازار رمزارزها است.

نحوه انتقال تتر در تلگرام

ربات wallet@ با پشتیبانی از انتقال تتر در تلگرام تلاش می‌کند امکانات این پیام‌رسان محبوب را در حوزه خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال افزایش دهد. تصور کنید به همان راحتی که یک عکس یا متن را برای دوستانتان ارسال می‌کنید، می‌توانید ارز USDT را به کیف پول آنها انتقال دهید. افرادی که با اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های صرافی کار کرده باشند، می‌دانند که نقل و انتقال تتر چه مراحل و چالش‌هایی دارد. بنابراین این قابلیت یک پیشرفت فوق‌العاده برای تلگرام محسوب می‌شود. حتی این اتفاق می‌تواند به گسترش بازار رمزارزها و افزایش تعداد و حجم معاملات نیز کمک کند.

داستان تلگرام و رمزارزها از کجا شروع شد؟

در بهار سال گذشته، دو ارز دیجیتال بیت کوین (BTC) و تون کوین (TON) به ربات wallet@ اضافه شدند. این ربات برای سهولت انجام معاملات، انتقال تون کوین از طریق چت‌ تلگرام را فراهم کرده بود. توسعه‌دهندگان تلگرام سال‌ها است به دنبال ارائه امکاناتی برای مبادلات رمزارزها هستند. ارز دیجیتال TON اولین توکنی بود که وارد تلگرام شد. البته دعوای حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) باعث شد توسعه این برنامه با تأخیر زیادی مواجه شود. با تمام این فراز و نشیب‌ها، ارز دیجیتال TON توانست جامعه بزرگی برای خود در تلگرام ایجاد کند. جامعه که با نام The TON Foundation شناخته می‌شود.

نحوه انتقال تتر در تلگرام

استیبل‌کوین‌هایی مانند USDT مزایای بسیاری برای معامله‌گران و فعالان کریپتوکارنسی دارند. فرار از نوسان‌ها، ذخیره دارایی‌ها، برنامه‌ریزی آسان‌تر برای انجام معاملات و انتقال پول به صورت دیجیتال از جمله مزایای تتر و سایر استیبل‌کوین‌ها است. در نتیجه، این ارزها یک عنصر حیاتی برای بقای کریپتوکارنسی محسوب می‌شوند. به همین دلیل ربات‌هایی مثل wallet@ و دیگر اپلیکیشن‌ها به دنبال تسهیل فرآیندهای معامله و انتقال تتر در تلگرام و سایر برنامه‌ها هستند.

نحوه انتقال تتر در تلگرام به چه صورت است؟

در این بخش با جزییات نحوه انتقال تتر در تلگرام آشنا می‌شویم.

۱) بهتر است در ابتدا تلگرام خود را به‌روز کنید. سپس وارد ربات wallet@ شوید. پس از شروع کار با ربات، در بین گزینه‌هایی که برای شما نمایش داده می‌شود، روی P2P Market کلیک کنید. همچنین از طریق دکمه Buy & Sell می‌توانید وارد بخش خرید و فروش ارزهای دیجیتال با کارت‌های اعتباری بین‌المللی شوید.

در صفحه قیمت لحظه ای تتر می‌توانید قیمت USDT و نمودار قیمت آن را مشاهده کنید.

۲) پس از ورود به بخش P2P، شما می‌توانید مستقیماً از طریق ربات ارز دیجیتال تتر را بخرید یا بفروشید. در ابتدا یک تبلیغ انتخاب یا یک تبلیغ جدید ایجاد کنید. نگران نباشید؛ این کار امن و آسان است.

۳) سپس در منوی اصلی می‌توانید از طریق گزینه Swap ارز دیجیتال تتر را با تون کوین یا بالعکس مبادله کنید.

نحوه دریافت تتر در تلگرام به چه صورت است؟

حال که نحوه انتقال تتر در تلگرام را بررسی کردیم، بد نیست با روش دریافت USDT‌ هم آشنا شویم. جهت دریافت تتر دکمه Receive را لمس کنید. در این بخش آدرس کیف پول خود را برای دریافت تتر مشاهده خواهید کرد. به همین آسانی!

نحوه انتقال تتر در تلگرام

علاوه بر این شما می‌توانید با استفاده از گزینه Settings ارزهای دیجیتال دیگر را به صورت دستی به کیف پول خود اضافه کنید و معاملات رمزارزی خود را گسترش دهید.

دقت داشته باشید که ربات wallet@ فعلاً تراکنش‌های USDT را در شبکه ترون و با استاندارد TRC-20‌پردازش می‌کند. البته پیش‌بینی می‌شود در آینده‌ای نزدیک سایر شبکه‌های پرطرفدار نیز به این کیف پول اضافه شوند.

خلاصه مطلب

با نحوه انتقال تتر در تلگرام و روش خرید و فروش این استیبل کوین آشنا شدیم. قطعاً در آينده‌ای نزدیک خرید و فروش رمزارزها از طریق تلگرام آسان‌تر می‌شود و توکن‌های بیشتری توسط ربات‌ها پشتیبانی خواهند شد. در دنیایی که همه چیز به سمت توسعه اقتصاد دیجیتال پیش می‌رود، عجیب نیست پیام‌رسان‌ها هم بستری برای معاملات رمزارزی شوند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments