معاملات پی پال، ۸۵% از حجم بایننس آمریکا

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در کمتر از یک ماه از آغاز ارائه‌ی خدمات ارزهای دیجیتال توسط سرویس پرداخت آنلاین پِی‌پال (Paypal)، حجم معاملات رمزارزی این پلتفرم به ۸۵ درصد از حجم معاملات بایننس ایالات متحده (Binance US) رسید. بر اساس گزارش‌های منتشرشده در تاریخ ۱۳ نوامبر، طی یک ماه گذشته، کاربران ایالات متحده روزانه ۲۰ میلیون دلار بیت‌‌کوین از طریق پلتفرم پِی‌پال خرید و فروش کرده‌اند.

همان‌طور که پیش از این گزارش شد، پِی‌پال، یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت در جهان، با همکاری کارگزاری رمزارزی پکسوس (Paxos) امکان خرید، فروش و نگهداری چندین ارز دیجیتال، از جمله بیت‌کوین (BTC) از طریق پلتفرم خود را برای کاربران ایالات متحده فراهم کرده است.

از زمان راه‌اندازی این سرویس در تاریخ ۲۱ اکتبر، حجم معاملات روزانه‌ی صرافی متعلق به شرکت پکسوس، یعنی ItBit نیز به طور متوسط ​​از کمتر از ۵ میلیون دلار به ۲۵ میلیون دلار افزایش یافته است. این در حالی است که حجم معاملات روزانه‌ی بایننس ایالات متحده، ۳۰ میلیون دلار گزارش شده است. از سوی دیگر، سایر صرافی‌های رمزارزی مستقر در ایالات متحده، بیش از ۵۰۰ میلیون دلار ارز دیجیتال را به صورت روزانه پردازش می‌کنند. با این وجود، پِی‌پال قبل از شروع رقابت صحیح در بازار ایالات متحده، شروع خوبی داشته است.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع
حجم معاملات روزانه‌ی صرافی رمزارزی ItBit.

پِی‌پال، در توجیه ارائه‌ی خدمات معامله و نگهداری ارزهای دیجیتال بر روی پلتفرم خود، به افزایش علاقه‌ی دولت‌ها و مؤسسه‌های سراسر جهان به مواردی مانند ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) و خدمات پرداخت جایگزین مانند ارز دیجیتال لیبرا (Libra) فیس‌بوک استناد می‌کند.

جامعه‌ی ارزهای دیجیتال مدت‌هاست که منتظر ارائه‌ی چنین خدماتی از سوی پِی‌پال بوده‌اند. علاوه‌براین، سرویس پِی‌پال به دلیل سادگی عملیات و سرعت بالای خود، توسط افراد بسیاری برای انجام پرداخت‌های بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین، با ۳۶۴ میلیون حساب کاربری در سراسر جهان، ورود پِی‌پال به حوزه‌ی ارزهای دیجیتال، قطعاً دسترسی به این نوع دارایی‌ها را برای کاربران آسان‌تر خواهد کرد.

پِی‌پال اعلام کرد که قصد دارد تا سال آینده، خدمات رمزارزی خود را به اروپا و سایر نقاط دنیا نیز گسترش دهد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments