فقط ۲.۵ میلیون بیت کوین برای استخراج باقی مانده است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با توجه به اینکه تعداد بیت کوین‌های موجود در دنیا از 21 میلیون بیشتر نخواهد شد، تنها 2.5 میلیون بیت کوین برای ماین کردن باقی مانده است.

حساب کاربری توییتر ChartsBTC در یک توییت گفت که تعداد بیت کوین های در گردش از عدد 18.5 میلیون عبور کرده است. این بدان معناست که کمتر از 2.5 میلیون بیت کوین یا به عبارتی حدود 9.11% از کل بیت کوین‌های قابل تولید، برای ماینینگ باقی مانده است.

ChartsBTC این نکته را یادآوری کرد که نیمی از 2.5 میلیون بیت کوین باقی مانده، طی چهار سال آینده ماین خواهد شد. از زمان بلاک جنسیس در سال 2009، شبکه‌ی بیت کوین سه هاوینگ را گذرانده است که سومین بار آن در ماه می امسال (اردیبهشت 1399) صورت گرفت. با روند نصف شدن بیت کوین‌های تولید شده در هر سال، آخرین بیت کوین دنیا در سال 2140 میلادی ماین خواهد شد و پس از آن دیگر بیت کوین جدیدی ماین نمی‌شود.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

همانطور که کوین تلگراف پیش‌تر گزارش داده بود، یک گروه هشت نفره از متخصصان انجمن کریپتو ولی (Crypto Valley) معتقدند که آخرین هاوینگ بیت کوین با هاوینگ‌های قبلی متفاوت بود، چرا که افراد بیشتری به فکر ذخیره‌ی پس‌اندازهای زندگی خود در قالب بیت کوین افتادند.

از اوایل سال 2020، درخواست‌های سازمانی برای بیت کوین به صورت مدوام در حال افزایش بوده است. داده‌های اخیر که توسط شرکت بیمه‌ی دارایی‌های دیجیتال اورتاس (Evertas) از طریق پرسشنامه به دست آمده‌اند، نشان می‌دهد که سازمان‌های سرمایه‌گذاری، بدون توجه به نوسانات کوتاه مدت در قیمت‌ها، قصد دارند مقدار بیت کوین‌های تحت مالیکت خود را افزایش دهند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments