هکرهای KuCoin شناسایی شدند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در شرایطی که پیامدهای هک شدن KuCoin همچنان ادامه دارد، این پلتفرم اعلام کرد که مظنون‌ها را شناسایی کرده و مراجع قانونی به صورت رسمی در تحقیقات مربوطه ورود کرده‌اند.

جانی لیو (Johnny Lyu)، مدیرعامل KuCoin در روز 3 اکتبر در توییتی گفت که این صرافی اکنون مدارک مهمی در دست دارد که نشان می‌دهد چه کسانی در تاریخ 26 سپتامبر KuCoin را هک کردند.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

لیو افزود که KuCoin تا 1 اکتبر توانست معادل 64 میلیون دلار دیگر دارایی دیجیتال را هم با کمک همکاران خود در صنعت ارزهای دیجیتال، از آدرس‌های مشکوک بستاند. با احتساب موارد قبلی، تا کنون معادل 204 میلیون دلار از ارزهای سرقتی پس گرفته شده‌اند.

لیو همچنین گفت که عملکرد صرافی به آرامی در حال بازگشت به روند سابق است و واریز و برداشت را برای 31 توکن در دسترس قرار داده است. خدمات بیت کوین، اتریوم و تتر هم در آینده مجدداً آغاز خواهد شد.

هک KuCoin اولین مورد بزرگ استفاده از صرافی‌های غیرمتمرکز برای پولشویی می‌باشد. تخمین زده می‌شود که حدود 200 میلیون دلار دارایی‌های دیجیتال در این هک دزدیده شدند ولی تحلیلگران ابراز نگرانی می‌کنند که ممکن است بیش از این مقدار به سرقت رفته باشد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments