کسب سود از والت بکس پلاس

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با وجود هفتۀ بی سر و صدا در ترید بیت کوین، علاقه‌مندان رمزارز زیادی تصمیم به پیوستن به بازی رمزارز گرفتند. طبق گزارشی از سوی اپتوپیا (Apptoppia)، بالغ بر 3.5 میلیون اپلیکیشن کیف پول رمزارز در ماه ژوئن 2020 دانلود شده است. علاوه بر این، تعداد کاربران فعال بین 1 ژانویه و 19 آگوست سال 2020، رشد 110 درصدی به خود دیده است.

کاربران در آفریقا به این محبوبیت فزاینده والت بیت کوین، بیشتر از سایر قاره‌ها دامن زدند. بر اساس گزارشات، سایت Crypto.com شاهد رشد 339 درصد در نصب‌های جدید از نیجریه در ظرف مدت 90 روز گذشته بوده است. رشد 113 درصد هم در کوین‌بیس ثبت شده است.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

بیشتر اپ‌های والت بیت کوین به تریدرها امکان ذخیره و پرداخت با رمزارز خود را می‌دهند؛ علاوه بر این که تریدرها می‌توانند به تبادل رمزارز بین یکدیگر بپردازند. حتی برخی والت‌ها امکان استخراج بیت کوین را به کاربران خود می‌دهند تا بدون خرید سخت‌افزار سود کنند. اما افزون بر آن، بیشتر والت‌های بیت کوین، صرفاً به عنوان مکان ذخیره رمزارز هستند و احتمال کسب سود از آن وجود ندارد.

برای رقابت در این صنعت، بسترهای زیادی، والت‌های خود را که به کسب سود کم‌خطر تریدرها کمک می‌کند، معرفی کرده‌اند. برای مثال، برخی از بسترها به عنوان واسطی هستند تا به کاربران برای قرض دادن رمزارز به دیگر کاربران کمک کنند. اما معمولاً، رمزارزهای امانی قفل می‌شوند و قرض‌دهنده‌ها باید منتظر قرض‌گیرندگان باشند تا موقعیت خود را ببندند و در نتیجه بتوانند رمزارزهای خود را پس بگیرند.

والت بکس پلاس (Bexplus)- آینده درآمد غیرفعال و ترید در یک بستر

اداره مرکزی بکس پلاس در هنگ کنگ، به تریدرها فرصت‌های زیادی را برای کسب سود بدون توجه به وضعیت بازار پیشنهاد می‌کند. والت بکس پلاس نه تنها معاملات سلف صد برابری را روی BTC ،ETH ،XRP،EOS و LTC تأمین می‌کند، بلکه یک والت بیت کوین با سود سالانه تا 30% ارائه می‌دهد. معامله بین حساب ترید و والت، آنی است و هر زمان که مایل بودید امکان برداشت وجود دارد.

سود، به صورت روزشمار محاسبه می‌شود و درآمد حاصل از سپرده، ماهانه تسویه می‌گردد. سود ماهانه با فرمول مقدار (سپرده × سود) تقسیم بر 365 × 30 به دست می‌آید.

چنانچه 10 بیت کوین در والت خود سپرده داشته باشید، سود ماهانۀ شما به این صورت محاسبه می‌شود:

0.24 = (30*365 / 30%*10)

هرچند بیشتر بسترهای قرض‌دهنده، تریدرها را ملزم به سپرده‌گذاری حداقل یک بیت کوین می‌کنند ولی در این بستر، تریدرها می‌توانند حداقل سپرده‌‌ای معادل 0.05 بیت کوین داشته باشند.

آینده والت بکس پلاس

استقلال: والت از حساب ترید مستقل است و بکس پلاس از سپرده‌های والت برای سایر مقاصد استفاده نمی‌کند. به همین جهت امکان برداشت در هر زمان وجود دارد.

عدم وجود خسارت برای برداشت پیش از انتظار: درخواست‌های برداشت، یک روزه و بدون تحمیل خسارت برای برداشت‌های پیش از انتظار صورت می‌گیرد. اگر سپرده خود را در روز دهم ماه برداشت کنید، همچنان امکان دریافت سود این مدت وجود دارد.

وجه تضمین اولیه 100 برابری و سود سپرده 100 درصدی: اگر به وجه تضمین اولیه تمایل دارید، انتخابتان درست است. بکس پلاس یکی از کاربرپسندترین صرافی‌ها با رابط کوتاه و شبیه‌ساز ترید است. بکس پلاس بدون الزامات KYC و انتخاب تکنیک‌های رمزنگاری با استانداردهای بالا، مورد اعتماد تریدرهای دنیا از جمله آمریکا، ژاپن، ایران و سودان واقع شده است.

ویژگی‌های بکس پلاس

  • عدم الزام KYC و کفایت ثبت‌نام با تأیید ایمیل
  • حساب دمو با 10 بیت کوین برای آموزش به مبتدیان جهت ترید مؤثر
  • سود 100% برای هر سپرده و 10% تخفیف برای کارمزد معاملات
  • اپ موبایل کاربرپسند، متناسب با ویژگی‌های مفید اشاره‌شده در وبسایت
  • پشتیبانی 24/7

اکنون بکس پلاس سود سپرده 100% به همه تریدرها عرضه می‌کند. اگر یک بیت کوین سپرده‌گذاری کنید، دو بیت کوین دریافت می‌کنید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments