زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازیابی ۱ میلیون تتر گم شده؛ خوب یا بد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

حدودا یک میلیون تتر که گمان می‌رفت گم شده است، به تریدر دیفای چینی که از روی اشتباه به یک آدرس دیفای غلط ارسال کرده بود، بازگشت. این اقدام بازیابی تتر مورد تحسین بسیاری قرار گرفت. اما برخی دیگر، از این حرکت انتقاد کردند و به این حقیقت اشاره کردند که شرکت می‌تواند دارایی‌های تتر را کنترل کند.

ارسال اشتباهی یک میلیون تتر به یک آدرس غلط

تتر یک استیبل کوین مورد حمایت دلار آمریکا است. سه شنبه گذشته، یک تریدر دیفای چینی به نام بیل، به طور اشتباهی حدودا 1,010,808 تتر به قرارداد توکن سوورو (Swerve) ارسال کرد. هر چند گمان بر این بود که این استیبل کوین به طور کامل گم شده است، مدیر ارشد فناوری در بیتفینکس و تتر، پاولو آردوینو، در پاسخ به توئیتی در خصوص این تراکنش اشتباهی، خیال این تریدر چینی را راحت کرد.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

آردیونو از بیل خواست که تیکتی ارسال کند و خاطر نشان کرد:

اگر تتر ERC20 در آدرسی گیر افتاده باشد، می‌توانیم آن را برگردانیم ولی جهت اطمینان، لطفا با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و ما نهایت تلاش خود را جهت بازیابی تتر به کار می‌بندیم.

متمرکز بودن

اخیرا آردوینو در توئیتی گفت که تتر به بیل بازگردانده شده است. این مقدار تتر بازگردانده شده، در حال حاضر 1.02 میلیون دلار ارزش دارد.

افراد زیادی این اقدام تتر را تحسین کردند. این امر بیشتر به این خاطر است که شرکت متمرکز است و از این رو، بیشترین کنترل را روی استیبل کوین‌های تتر دارد.

برخی دیگر نیز با شرکت تماس گرفتند و پرسیدند چگونه می‌توانند دارایی‌های گم شده خود را بازگردانند. آردوینو به آن‌ها این اطمینان را داد که می‌توانند تترهای خود را از آدرس‌های قرارداد توکن بازیابی کنند ولی ممکن است چند هفته طول بکشد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

رمز رو گم کردم کمکم کنی ۱۰۰ تتر بهت میدم