زیرمجموعه‌ی صرافی بایننس (Binance Jersey) بسته می‌شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تا تاریخ 30 نوامبر، تمام حساب‌های کاربری بایننس جرزی (Binance Jersey) از دسترس خارج می‌شوند.

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در دنیا، اعلام کرد که یکی از شعبه‌های آن موسوم به بایننس جرزی که در جزیره‌ی جرزی مستقر است، بسته خواهد شد.

بایننس شعبه‌ی خود در جرزی را به عنوان بخشی از برنامه‌ی خود برای گسترش کار خود در بازارهای اروپا افتتاح کرد. جرزی نام یک جزیره از مستعمرات بریتانیا است که در نزدیکی سواحل نُرماندی و در مجاورت فرانسه قرار دارد. در تاریخ 15 ژانویه‌ی 2019، این صرافی اعلام کرد که بایننس جرزی به تریدرها اجازه‌ی تبدیل ارز فیات به رمزارز را می‌دهد. بایننس جرزی در زمان افتتاح، تنها از ترید بیت کوین و اتریوم در ازای یورو و پوند انگلیس پشتیبانی می‌کرد.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

علیرغم اینکه بایننس قصد داشت که از شعبه‌ی خود در جرزی به عنوان بازوی اصلی خود برای باز کردن راه به بازارهای اروپایی استفاده کند، آمارها نشان می‌دهند که از رسیدن به این هدف باز ماند. بر اساس آخرین داده‌های وبسایت تحلیلی کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، حجم معاملات انجام شده در بایننس جرزی طی 24 ساعت، برابر با 164,470 دلار است. همچنین حجم معاملات بیت کوین به یورو و بیت کوین به اتریوم هم به ترتیب برابر است با 76,597 دلار و 46,974 دلار. بایننس کوین هم که توکن بومی این اکوسیستم محسوب می‌شود، تنها 5,133 دلار از مجموع حجم معاملات یورو و پوند را به خود اختصاص می‌دهد.

بایننس واریزهای جدید پوند، یورو و سایر ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده را در تاریخ 30 اکتبر محدود می‌کند. پس از تعلیق واریزها، این صرافی ترید و برداشت از حساب را تا تاریخ 9 نوامبر، برای تمام ارزها اجازه می‌دهد. تعطیلی نهایی این پلتفرم برای 30 نوامبر برنامه‌ریزی شده است و پس از آن، هیچ یک از حساب‌های کاربری قابل دسترسی نخواهند بود.

بایننس دلایل اصلی توقف عملیات‌های خود در جرزی را مشخص نکرد ولی گفت که پلتفرم اصلی معاملات آن با آدرس Binance.com و ادامه‌ی خدمت رسانی به شهروندان جرزی از طریق کانال‌های بانکداری سازگار ادامه خواهد داد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments