پیش بینی قیمت شیبا اینو: تثبیت یا کاهش قیمتی بیشتر؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت شیبا اینو (SHIB) اخیراً با کاهش قابل توجهی روبه‌رو شده و میانگین حجم تراکنش آن نیز در عرض ۴ روز، ۶۰ درصد افت کرده است. این کاهش شدید می‌تواند نشانه‌ای از کاهش علاقه سرمایه‌گذاران به این ارز دیجیتال و تغییر احتمالی در نگرش قبلی بازار باشد.

بررسی میانگین حجم تراکنش شیبا در یک ماه گذشته، همبستگی جالبی را بین این معیار و قیمت آن نشان می‌دهد. در بازه زمانی ۲۱ فوریه تا ۱۱ مارس که میانگین حجم تراکنش با ۳۹۱ درصد افزایش روبه‌رو شد، قیمت شیبا نیز رشد ۲۶۶ درصدی را تجربه کرد.

Ramzarzخرید شیبا فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک شیبا را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید SHIBA!

اکنون شیبا با کاهش چشمگیر میانگین حجم تراکنش در روزهای اخیر روبه‌رو است و به نظر می‌رسد شکاف بین کاهش حجم تراکنش و اصلاح قیمتی می‌تواند بیانگر افت بیشتر قیمت در روزهای آینده باشد.shiba-price-analysis-consolidationاندیکاتور قدرت نسبی RSI شیبا که همچنان در منطقه اشباع خرید قرار دارد، احتمال اصلاح بیشتر قیمت را پیش‌بینی می‌کند. همچنین، الگوی تثبیتی که توسط خطوط میانگین متحرک نمایی (EMA) شکل گرفته و نزدیکی آنها به قیمت فعلی، نشان می‌دهد که شیبا ممکن است در سطوح فعلی باقی بماند و برای حفظ روند صعودی اخیر خود با مشکلاتی مواجه شود.shiba-price-analysis-consolidation

با توجه به داده‌های حجمی و RSI بالای ۸۱، شیبا ممکن است بیش از حد رشد کرده باشد. قرار گرفتن RSI در منطقه اشباع خرید، به عنوان یک سیگنال نزولی در نظر گرفته می‌شود و احتمالاً با تعدیل طبیعی بازار، قیمت به ارزش واقعی خود نزدیک خواهد شد.

در این راستا با وجود افت قیمتی اخیر شیبا، RSI بالاتر از سطح ۷۰ می‌تواند مقدمه‌ای بر کاهش مجدد قیمت باشد.shiba-price-analysis-consolidation

در نهایت اگر روند نزولی تشدید و سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۲۳ دلار نتواند مانع سقوط قیمت شود، سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار پیش‌ رو قرار می‌گیرد و در صورت وقوع یک روند صعودی جدید، قیمت می‌تواند دوباره ۰.۰۰۰۰۴۵ دلار را آزمایش کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بی‌این‌کریپتو

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام خدمت دوستان عزیز به نظرم شیبا روند نزولیش موقت باشه و دوباره صعود کنه شیبا جزو اون دسته از ارزهای محبوب و تا چند سال آینده خیلی ها رو‌متعجب میکنه

شیبا ظرفیت یک دلار رسیدن را دارد.

بنظر میرسد طی یک سال آینده به ۱ دلار برسد .