انتقال ۵۰۰ میلیون ریپل به NYDIG

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از مدیران ارشد ریپل به نام کریس لارسن یک جابه‌جایی با مقدار زیاد رمزارز ریپل (XRP) به یک والت ناشناس ترتیب داد. این تراکنش توسط وال الرت گزارش شد و باعث شیوع نگرانی در میان سایر دارندگان XRP شد که آیا لارسن در صدد یک قیمت شکنی سنگین بوده است. اما بعدا لارسن روشن کرد که وی آن سرمایه را به NYDIG انتقال داده است.

مدیرعامل سابق ریپل میلیون‌ها دلار ریپل انتقال داد

کریس لارسن از سرمایه‌گذاران کلان و فردی است که به همکاری در تاسیس چندین استارتاپ فناوری سیلیکون والی (Silicon Valley) نقش داشته است. وی همچنین از موسسین ریپل و مدیرعامل آن بود. در روز سه‌شنبه، یک ربات ردیابی معاملات رمزارز به نام وال الرت گزارش داد که لارسن مقدار زیادی کوین ریپل معادل 499,999,979 واحد به یک والت ناشناس انتقال داده است.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

در طول مدت معامله، ارزش رمزارز جابه‌جا شده 115,847,491 دلار بود. بسیاری از دارندگان XRP تردیدهایی در خصوص قیمت شکنی لارسن مطرح کردند. اما بعد از انجام معامله، لارسن به توضیح کار خود پرداخت و عنوان کرد که رمزارز به گروه سرمایه‌گذاری دیجیتال نیویورک (NYDIG) انتقال داده شده است.

وثیقه NYDIG

به نظر می‌رسد که لارسن به دلایل امنیتی والت XRP خود را به NYDIG انتقال داده است. در توئیتی که انتشار داد آمده است:

همان طور که شاید برخی از شما متوجه شدید، من موجودی یک والت XRP ام را به NYDIG منتقل کردم. من چند وقت است که موسسین این شرکت را می‌شناسم و شیفته امنیت و استداندارهای بالای آن شده‌ام. این مقدار امنیت فوق العاده است.

گروه NYDIG در نیویورک تاسیس شده است و یک شرکت سرمایه‌گذاری برای تامین خدمات مدیریتی، اجرایی و تامین وثیقه برای اموال دیجیتال است. این شرکت اجازه ترید و وثیقه، هر دو به صورت مستقیم و خدمات تامین وثیقه شخص ثالث برای ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش (BCH) و لایت کوین (LTC) را می‌دهد.

دو سال قبل گروه سرمایه‌گذاری دیجیتال نیویورک، بیت لایسنس (BitLicense) پاداش گرفت. بیت لاینسنس یک مجوز تجاری است که معمولا برای ارائه‌دهندگان خدمات اموال مجازی در نیویورک از سوی اداره خدمات مالی نیویورک صادر می‌شود. بر اساس گزارشات، NYDIG خدمات خود را تا اندازه‌ای توسعه داده که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران سازمانی در بیت کوین شناخته می‌شود.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments