معرفی پلتفرم Just Swap + نحوه استفاده و کسب درآمد

زمان مطالعه: 5 دقیقه

مقدمه

پلتفرم Just Swap یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) بر پایۀ بلاکچین ترون (TRX) است که به منظور تبادلات میان توکن‌های TRC20 ایجاد شده است. در این پلتفرم مبادلات بین جفت توکن‌های TRC20 به راحتی صورت می‌گیرد. تمامی کارمزدهای دریافتی مستقیماً به خود پروتکل و تأمین کنندگان نقدینگی آن تعلق می‌گیرد. این موضوع امنیت و غیرمتمرکز بودن پلتفرم Just Swap را فراهم می‌نماید.

چگونگی عملکرد پلتفرم Just Swap

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

صرافی Just Swap پروتکلی است که به تأمین نقدینگی به صورت خودکار می‌پردازد. در معاملات این پلتفرم هیچ مؤسسه و یا تسهیلات متمرکزی نقش ندارد. کنترل و مدیریت مسائل مربوط به تراکنش‌ها، استخرهای نقدینگی توکن‌ها، افزایش نقدینگی و غیره، در این پلتفرم به وسیلۀ قراردادهای هوشمند صورت می‌گیرد. این پلتفرم برای اطمینان از درستی و اعتبار تراکنش‌هایش، از تابع x*y=k استفاده می‌کند. در صرافی Just Swap امکان مبادلات میان توکن‌های TRC20 با TRX و همچنین با یکدیگر وجود دارد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند به کسب سود از طریق تأمین نقدینگی برای استخرهای نقدینگی بپردازند. برای این کار، شما باید نقدینگی جفت توکن مورد نظر خود را با یکدیگر و به صورت هم‌زمان تأمین نمایید. هر زمان که معامله بر روی جفت ارز انتخابی شما انجام شد، ۰.۳ درصد از آن تراکنش (کارمزد) به عنوان پاداش به شما تعلق خواهد گرفت.

پلتفرم Just Swap از چه توکن‌هایی پشتیبانی می‌کند؟

در این صرافی امکان مبادلات میان توکن‌های TRC20 با یکدیگر و توکن‌های TRC20 با TRX وجود دارد.

نحوه اضافه کردن توکن جدید به پلتفرم Just Swap

  1. ابتدا گزینۀ Pool و سپس گزینۀ Add Liquidity را انتخاب کنید.فرم just swap
  2. جفت توکنی که قصد اضافه کردن نقدینگی به آنها دارید را انتخاب کنید (یکی از آنها باید TRX باشد)، سپس مقدار مورد نظر خود را وارد نموده و روی گزینۀ Create Pool Pair کلیک نمایید.
پروتکل صرافی Just Swap به صورت اتوماتیک قیمت اولیه جفت ارز مورد نظر شما و سهم استخر دارایی را محاسبه می‌کند (پاداش‌های ماینینگ بر اساس همین نسبت توزیع می‌شوند).

فرم just swap

  1. ایجاد نقدینگی برای اضافه کردن جفت توکن مورد نظر شما به تأییدیۀ کیف پولتان نیاز دارد. برای این کار در قسمت Request Signature گزینۀ Accept را انتخاب نمایید.فرم just swap
  2. با دیدن این صفحه درخواست شما برای اضافه کردن نقدینگی به استخر نقدینگی آن جفت توکن تأیید شده است.
  3. بعد از چند ثانیه نمایان شدن پیغام Confirmed در قسمت سمت راست بالای صفحه، نشان دهندۀ تأیید درخواست شماست.
  4. بعد از اینکه توکن مورد نظر شما به لیست اضافه شد، برای اضافه کردن نقدینگی گزینۀ Supply را انتخاب نمایید.
  5. اضافه کردن نقدینگی به تأییدیۀ کیف پول شما نیاز دارد. برای این کار در قسمت Request Signature روی Accept کلیک کنید.
  6. مشاهدۀ صفحۀ زیر به منزلۀ تأیید درخواست شما است.
  7. بعد از چند ثانیه نمایان شدن پیغام Confirmed در قسمت سمت راست بالای صفحه نشان دهندۀ تأیید درخواست شماست.

چگونگی اضافه کردن نقدینگی به صرافی Just swap

  1. ابتدا یک استخر نقدینگی را انتخاب کنید و سپس روی گزینۀ Add Liquidity کلیک نمایید و یا با استفاده از گزینۀ Add، نقدینگی فعلی خود را به استخر نقدینگی اضافه کنید.
  2. جفت توکنی که قصد اضافه کردن نقدینگی به آنها دارید، را انتخاب نمایید (یکی از آنها باید ترون باشد). مقدار مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس روی گزینۀ Supply کلیک کنید.
با وارد کردن مقدار یک توکن، پلتفرم Just Swap به صورت اتوماتیک مقدار توکن دیگر را بر اساس قیمت مرتبط با آن جفت ارز در استخر نقدینگی، محاسبه می‌کند.
  1. در پنجرۀ مربوط به تأیید درخواست، گزینۀ Confirm supply را انتخاب نمایید.
  2. اضافه کردن نقدینگی به تأییدیۀ کیف پول شما نیاز دارد. در قسمت Request Signature روی Accept کلیک کنید.
  3. نمایان شدن این باکس به منزلۀ تأیید درخواست شما است.
  1. مشاهدۀ Confirmed در سمت راست بالای صفحه، نشان دهندۀ تکمیل درخواست شما است.

سخن پایانی

همانطور که اشاره کردیم، محاسبات در پلتفرم Just swap به صورت اتوماتیک صورت می‌گیرد و استفاده از آن کار سخت و پیچیده‌ای نیست. پلتفرم Just Swap اولین استخر نقدینگی بر پایۀ بلاکچین ترون است. Just Swap امکان مبادلات میان توکن‌های TRC20 را فراهم نموده است. بنابراین در این پلتفرم امکان معامله میان توکن TRX با سایر توکن‌های TRC20 نیز وجود دارد. بدین ترتیب کافی است که ابتدا توکن و مقدار مورد نظر خود و سپس توکنی که قصد برداشت آن را دارید، انتخاب نمایید؛ سپس پلتفرم Just Swap تبادل مورد نظر شما را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد و امکان برداشت توکن مورد نظر شما به راحتی فراهم می‌شود.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

به مناسبت افتتاح سایت تا اطلاع ثانوی توکن Trc20 رایگان ساخته میشود reymaj@ outlook.com

سلام.برای اضافه کردن نقدینگی به توکن در جاست سواپ باید چقدر پهنای باند و انرژی داشته یاشیم؟در واقع چقدر ترون فریز کنیم؟ ممنون

بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ ترون به عبارتی بیش از سه میلیون انرژی لازم است