آموزش رفع مسدودی و فعال کردن مجدد اکانت بایننس

زمان مطالعه: 7 دقیقه

با توجه به مسائل و مشکلات موجود برای کاربران ایرانی در استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی و همچنین با توجه به اینکه استفاده و دسترسی کاربران ایرانی در بسیاری از صرافی‌های خارجی محدود شده است، رعایت برخی نکات هنگام ورود و استفاده از این صرافی‌ها الزامی است. طبیعی است که در صورت رعایت نکردن این نکات، صرافی حساب کاربری شما را مسدود می‌کند و اجازۀ فعالیت در حساب از شما گرفته می‌شود. در این مقاله به آموزش رفع مسدودی حساب بایننس و فعال کردن مجدد اکانت بایننس می‌پردازیم.

به روزرسانی آذر ۱۴۰۲:

پس از استعفای ژائو (مدیر عامل بایننس) و درگیری های او و بایننس با وزارت دادگستری آمریکا، کارشناسان احتمال می دهند که بایننس بیش از پیش نسبت به مسدودی دارایی کاربران کشورهای تحریم از جمله ایران خواهد پرداخت!

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

به همین دلیل لازم است کاربران ایرانی بیش از پیش موارد امنیتی را رعایت کنند. عملیات هایی نظیر تغییر IP، استفاده از مدارک جعلی در احراز هویت، ارتباط تراکنشی با صرافی های ایرانی از جمله پرخطرترین مواردی هستند که بایستی از انجام آنها خودداری شود.

نکته مهم این است که تابحال، بایننس درصورت شناسایی یک حساب کاربری مرتبط با ایران، صرفا به اجبار به برداشت موجودی آن توسط کاربر و غیرفعالسازی آن بسنده می کرد، اما از این به بعد ممکن است جریمه های سخت گیرانه تری مثل مسدودی بلندمدت و حتی دائمی دارایی این نوع کاربران را اعمال کند.

بنابراین توصیه می شود که تا جای ممکن از بایننس استفاده نکنید!

اما چنانچه هنوز هم به استفاده از بایننس تمایل دارید، لازم است موارد زیر را مدنظر قرار دهید.

مواردی که باید قبل از ورود به بایننس رعایت کنید

در لیست قوانین صرافی بایننس، نام کشور ایران جزو کشورهایی است که اجازۀ دسترسی و استفاده از این صرافی را ندارند. به همین دلیل کاربران ایرانی باید کاملاً محتاطانه عمل کنند. اگر تحت هر شرایطی مجموعۀ بایننس متوجه ایرانی بودن کاربر شود، آن حساب کاربری را مسدود خواهد کرد.

در حال حاضر کشور ایران سایت صرافی بایننس را فیلتر کرده است و به همین دلیل امکان ورود به سایت بایننس بدون استفاده از VPN یا VPS وجود ندارد. به همین دلیل مشکل ورود با آی پی ایران رفع شده است.

نکته‌ مهم: باید هنگام استفاده از فیلترشکن یا وی‌پی‌ان، به آی پی کشوری که از طریق آن به صرافی بایننس متصل شده‌اید، دقت کنید؛ چون بهتر است از این پس با استفاده از آی پی همان منطقه به بایننس متصل شوید.

یکی از خطاهای رایج که موقع مسدودی بایننس دریافت می‌کنید به این شکل است:

creating multiple accounts is prohibited

در صورتی که در فواصل زمانی کم با آی‌پی‌های متفاوتی متصل شوید، مجموعۀ بایننس به حساب کاربری شما مشکوک می‌شود و حساب کاربری شما را مسدود می‌کند و برای فعالسازی اکانت خود، باید هویت خود را احراز کنید.

امکان فعال‌‌سازی مجدد اکانت بایننس وجود دارد؟

در حال حاضر، در میان کاربران ایرانی، سؤالات زیادی در مورد اقدامات بعد از مسدود شدن حساب کاربری در بایننس وجود دارد. کاربران ایرانی بسیاری وجود دارند که به دلیل رعایت نکردن برخی نکات، دسترسی به حساب کاربری بایننس خود را از دست داده‌اند و به دنبال یافتن راه‌حل مناسب برای فعال‌سازی بایننس بعد از مسدود شدن هستند. با وجود اینکه امکان فعال کردن مجدد اکانت بایننس وجود دارد، اما باید بدانید که با توجه به هویت ایرانی ما، این کار، کار ساده‌ای نیست.

آموزش مراحل فعال کردن مجدد حساب بایننس

  1. بعد از ورود به وبسایت رسمی یا اپلیکیشن بایننس، اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنید و گزینۀ Log in را انتخاب نمایید. اگر گزینه‌های مربوط به افزایش امنیت حساب خود را فعال کرده‌اید، با انتخاب گزینه Get code، کدهای مورد نیاز برای ورود به حساب را وارد نمایید. سپس گزینۀ Reactive Now را انتخاب نمایید تا پروسۀ فعال کردن مجدد اکانت بایننس برای شما آغاز شود.

اگر کمتر از دو ساعت از مسدودی حساب شما گذشته باشد، نمی‌توانید آن را مجدداً بازگشایی نمایید. امکان فعال سازی حساب حداقل دو ساعت بعد از مسدود شدن امکان‌پذیر است.

2. بعد از اینکه با دقت تمامی نکات را مطالعه کردید، گزینۀ Reactive Account را انتخاب نمایید تا وارد مراحل بعدی شوید.

فعال کردن مجدد اکانت بایننس

3. سپس باید مراحل امنیتی را طی کنید:

گزینۀ دریافت کد را بزنید و تمامی کدهای مورد نیاز (کد تأیید ایمیل، کد تأیید گوگل و …) را وارد نمایید.

در نظر داشته باشید که استفاده از کد تأیید تلفن برای کاربران ایرانی مقدور نیست و در صورت استفاده، صرافی بایننس متوجه منطقه جغرافیایی فعالیت کاربر، یعنی ایران می‌شود. بنابراین جهت دریافت کد تأیید دو مرحله‌ای حتماً از کد تایید دو مرحله‌ای گوگل (Google Authenticator)  استفاده کنید.

به دلایل امنیتی، کد تأیید تلفن و کد تأیید ایمیل فقط برای 30 دقیقه معتبر است. لطفاً کدها را در زمان مشخص‌شده وارد کنید.

فعال کردن مجدد اکانت بایننس

4. بعد از انتخاب این گزینه، با دنبال کردن دستورالعمل‌ها مراحل احراز هویت را که در ادامه آورده شده است، انجام دهید:

این مراحل با توجه به وضعیت حساب، برای هر کاربر متفاوت خواهد بود.
  • پاسخگویی به سؤالات امنیتی: قبل از انتخاب گزینۀ شروع پاسخگویی به سؤالات، دستورالعمل‌ها را با دقت مطالعه کنید.
  • فعال کردن مجدد اکانت بایننس

 

فعال کردن مجدد اکانت بایننس

  • احراز مدارک هویتی: نوع مدرک هویتی (پاسپورت، گواهینامه، کارت ملی) که قصد آپلود آن را دارید انتخاب نمایید و سپس آن را آپلود کنید.

فعال کردن مجدد اکانت بایننس

در گذشته، امکان احراز هویت با مدارک ایرانی وجود داشت. مجموعۀ بایننس بعد از احراز هویت با مدارک ایرانی به کاربران مجوز می‌داد که موجودی حساب خود را طی مدت زمان مشخصی برداشت کنند، اما مجوز فعالیت مجدد وجود نداشت. در حال حاضر هیچ قطعیتی در مورد این موضوع وجود ندارد و ممکن است بعد از احراز هویت با مدارک ایرانی، اجازۀ برداشت موجودی به شما داده نشود.

در صورتی که به یک فرد ایرانی دارای مدارک هویتی خارجی یا فرد خارجی دسترسی دارید می‌توانید برای احراز حساب خود از این افراد استفاده نمایید و به فعال کردن مجدد اکانت بایننس خود بپردازید.

توجه داشته باشید که در این زمینه افراد کلاهبردار بسیاری وجود دارند که با وعدۀ احراز هویت با مدارک خارجی قصد فریب و کلاهبرداری از شما را دارند. پس برای این کار به افراد معتمد، مطمئن و شناخته‌شده‌ای رجوع کنید که امکان دسترسی به آنها برایتان وجود داشته باشد.
  • شناسایی چهره: نکات گفته‌شده در این قسمت را مطالعه کنید و سپس گزینۀ شروع فرآیند را انتخاب نمایید.

فعال کردن مجدد اکانت بایننس

بعد از انجام مراحل و مطالعۀ نکات، گزینۀ Got it را انتخاب کنید و منتظر نتیجه بمانید.

فعال کردن مجدد اکانت بایننس

کاربرانی که در داخل ایران زندگی می‌کنید توجه داشته باشید که با توجه به قوانین کشورهای اتحادیه اروپا و ایالت متحده آمریکا، نباید از مدارک هویتی و آی پی کشورهای اروپایی و ایالت متحده برای ورود به بایننس استفاده کنید؛ زیرا برای احراز هویت مدارک بیشتری مانند صورتحساب بانکی از شما درخواست خواهد شد.
همچنین به هیچ وجه از مدارک هویتی جعلی برای انجام احراز هویت خود استفاده نکنید؛ زیرا ممکن است در آینده، با درخواست‌های متفاوتی از بایننس برای احراز هویت مجدد و حتی استعلام هویتی روبه‌رو شوید.
حتی اگر احراز هویت خود را با موفقیت انجام دادید، بایننس ممکن است پس از گذشت مدتی دوباره از شما تقاضای انجام مجدد احراز هویت کند. از این رو برای انجام احراز هویت، از مدارک هویتی کسی که همیشه به او دسترسی دارید استفاده کنید تا بتوانید در صورت نیاز، مراحل احراز هویت مجدد را دوباره انجام دهید.

سخن پایانی

در این مقاله به آموزش مراحل لازم برای رفع مسدودی حساب بایننس پرداختیم. کاربران ایرانی بسیاری وجود دارند که به دلیل رعایت نکردن برخی نکات، دسترسی به حساب کاربری بایننس خود را از دست داده‌اند و به دنبال یافتن راه‌حل مناسب برای فعال‌سازی بایننس بعد از مسدود شدن هستند. با وجود اینکه امکان فعال کردن مجدد اکانت بایننس وجود دارد، اما باید بدانید که با توجه به هویت ایرانی ما، این کار، کار ساده‌ای نیست.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

644 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام من با وی پی اس آلمان داشتم کار میکردم و احراز هویت وییتنامی (فیک) انجام دا ه بودم بیشتر ۸ یا ۹ ماه بود قبلش هم با فیلتر شکن آلمان کار میکردم الان هفته قبل از بایننس خارج شدم معامله باز هم تو فیوچرز دارم ولی موقع ورود علاوه بر دو کد ایمیل و گوگل یکدونه مرحله سوم تشخیص چهره هم اضافه شده و چون توی مدارک فیک هم تصویر خودم هست میزنم که مجدد مرحله ۳ رو هم رد کنم متاسفانه دوربین لب تاپم میگه فعال نیست هزار بارهم امتحان کردم ریست کردم رفرش کردم دوربین فعال نمیشه دوربین هم سالمه ، نمیدونم چکار کنم لطفا راهنمایی کنید فقط اخطار میده دوربینت فعال نمیشه از طریق همون وی پی اس با گوشی هم رفتم به دوربین گوشی هم گفت فعال نمیشه واقعا گیر کردم لطفا کمک و راهنمایی کنید .

سلام من حسابم در سیف پال مسدود شده چکار باید انجام دهم راهنمایی کنید

سلام من با اکانت وریقای شده ترکیه کار نمی‌کردم یه مدت کار داشتم نرفتم داخل اکانت و الان ک میرم این ارور میده
Your Account Has Been

Disabled

In line with our Terms of Use, we conduct periodic checks on user accounts. Following a recent evaluation of your account, we have decided that we can no longer offer you our services.

الان یعنی چی ؟ چی کار کنم درست بشه ؟

سلام. حساب کاربری شما مسدود شده و باید از طریق پشتیبانی پیگیری کنید.

کسایی که می خوان پول بلوکه شون از بایننس آزاد بشه پیام بدن

سلام

سلام اکانت من دیزیبل شده پسور اشتباه زدم بعد که دیزیبل شد پسورد ریکاوری کردم ولی همچنان همین پیام میده که حساب شما موقتا مسدود هست باید چی کار کنم

برای بررسی اکانت قبلی درخواست دادم . بایننس گفته از اکانت خارج بشم و بررسی انجام بدن . تا حالا برای کسی اتفاق افتاده ؟ چند روز بررسی طول می‌کشه و با ایمیل اطلاع میدن؟

سلام من اکانتم رو اکتیو کردم ، بعد از چند روز فعال خواهد شد؟

چطوری فعال کردی من الان دی زیبا شده

سلام وقت بخیر لطفا مرا راهنمایی کنید
اکانت کوین بیس دارم و تمام سرمایه ام داخل ان هست. با پاسپورت افغانستان احراز کردم و بعد از ان اکانت را مسدود کرده و میگن موجودی صفر میباشد.
به دلیل مولتی شدن اکانت . الان برای ایمیل دیگر هم احراز و پاسپورت میخواهند .
چیکار باید کنم؟

سلام من با مدارک امارات احراز کردم ولی پی ثابت فنلاند وجدیدا ای پی ثابت گرفتم از کشور فنلاند ولی عدد ای پی ثابتم تغییر کرده است و نمیتوانم به حساب بایننس وارد شوم راهنمایی میکنید که راه ورود به حسابم

سلام. بعد از تغیر دیوایس و یا آی پی ایمیل تائید به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

سلام استاد برای انجام اینکار به کدوم قسمت باید برم راهنمایی کنید ممنون

سلام. از قسمت پشتیبانی سایت باید پیگیری بفرمائید.

باسلام من عدد ای پی ثابتم تغییر کرده وبا عدد جدید وارد نمیشود و امکان دسترسی به ای پی قبلیم رو ندارم آیا راهی برای دسترسی به حسابم واتر هام وجود دارد؟

سلام. دقیقا چه خطایی دریافت میکنید؟

سلام،ده روز از اخطار بایننس گذشته و اکانتم بسته شده و حسابم رو خالی نکردم آیا راهی هست دوباره فرصت برداشت بده؟

سلام. در صورتی که مسدودی حساب کاربری شما به دلیل استفاده از آی پی کشورهای تحریم شده باشد نیاز به احراز هویت خواهید داشت. از پشتیبانی بایننس این مورد را پیگیری بفرمائید.

بله

سلام . من با آی دی کارت جعلی امارات احراز هویت کردم . بعد به دلیل تغییر آی پی حساب من مسدود شده و از من احراز هویت مجدد میخواد تا بتونم دارایی ام رو برداشت کنم . چه کاری باید انجام بدم ؟ ممنون

سلام. با مدارک قبلی باید مجدد اقدام به احراز هویت کنید.

سلام من با مدارک جعلی اندولزی وریفای کرده بودم. الان ایمیل اومده با مدارک اوجینال وربفای کنین .چیکار کنم؟

سلام
من میخوام با ایدی کارت امارات که عکس خودم روش هست احراز هویت کنم ولی تایید نمیشه میگه ای پی ساخت اکانت جای دیگه بوده
چکار کنم

سلام.در این موارد مشکل را از پشتیبانی صرافی پیگیری بفرمائید.

جاهای دیگه به ملیت کار ندارن حالا بایننس شده کاسه داغ تر از آش

سلام من اقامت کشور قبرس اروپا دارم و ۲ ساله که از باینس استفاده میکنم حتی ویزا کارتش رو هم گرفتم الان پیغام اومده بدلیل ملیت ایرانی فقط اجازه برداشت تا ۷ روز را دارید – آیا ممکن هست دوباره حساب باز کنم یا همینو برگردونم ؟

سلام.بله متاسفانه در بایننس درصورتی که ملیت شما ایرانی باشه هم امکان استفاده از خدمات اکسچنج رو نخواهید داشت. تمام دارایی های خود را از این صرافی خارج کنید

این چه کاره که بنده نتوانم از حساب واکانت خود دسترسی پیدا کنم

سلام
وقت شما بخیر
من قبلا در بایننس اکانت با مشخصات واقعی خودم داشتم اما وریفای نکرده بودم. در حال حاضر اقامت ترکیه دارم و با کارت اقامت وریفای کردم ابتدا وریفای من تایید شد اما یک دقیقه بعد ایمیل اومد که وریفای انجام نشده با پشتیبانی چت کردم گفت ما بررسی کردیم و نمی‌توانیم به شما خدمات بدهیم (احتمالا بخاطر هویت ایرانی). و هفت روز بهم مهلت دادن که موجودی حسابم رو برداشت کنم. در حال حاضر موجودی ندارم اما می‌خوام اکانتم رو از مسدودی خارج کنم و در صورت امکان دوباره با گواهینامه ترکیه وریفای کنم. ظاهراً الان امکان دیلیت کردن اکانت رو هم ندارم تا بتونم یک اکانت جدید بسازم و دوباره وریفای کنم. یک اکانت جدید هم ساختم اما وقتی شماره کیملیک روی گواهینامه ترکیه را وارد می‌کنم پیغام میده که تکراری است چون در اکانت قبلی همین شماره روی کارت کیملیک من بود. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

سلام. در بایننس در صورتی که به هر شکل هویت ایرانی شما مشخص شود امکان ثبت نام و ادامه فعالیت رو نخواهید داشت

سلام من کیف پول سیف پالم یک ماه است مسدود شده با مکاتباتی که با پشتیبان داشتم ازم خواستن احراز هویت کنم . با یه سری مدارک ساختگی احراز هویت کردم و تایید هم شد منتها همچنان حسابم مسدوده و نمیتونم برداشت کنم میشه بگید دلیلش چیه ؟

سلام. وقت بخیر
با توجه به اینکه احراز هویت نیز انجام داده اید، علت و راه حل مشکل مورد نظر خود را باید از پشتیبانی سیف پل جویا شوید.

سلام خسته نباشید
من با برنامه safepal به بایننس وصل شده بودم موقع برداشت این پیام رو داد
Withdrawals are suspended due to system maintenance until 10AM UTC on May 11 , 2022 .
کاری میشه کرد؟

گفته تا ساعت ۱۰ بر اساس ساعت UTC برداشت نمیشه انجام داد.باید صبر کنید بعد برداشت انجام بدین . چون از فردا هم برای برداشت احراز هویت اجباری میشه

سلام من مبلغی را به یکی از خویشاوندان که در کار ارز دیجیتال هست دادم الان چند ماه هست که میگه بلاک شدم ایا امکان اینه که از بلاک پولها در بیاد هست یانه خودش داره تلاش میکنه

سلام حسابتون احراز هویت شده بود؟ اگر بله با چه مشخصاتی ؟ حقیقی یا فیک ؟

سلام وقت بخیر من از طریق safepol به بایننس وصل شدم و الان گوگل اتندیکتورم رمزش رو فراموش کرده ام ایا با احراز هویت قابل برداشت هست؟

سلام . اگر کد بک آپ گوگل اتنتیکیتور رو داشته باشید میتونید رمزها رو برگردونید

سلام وقت بخیر
من چندماهی هست حساب بایننس رو وریفای کردم با کارت شهروندی امارات . تا الان مشکلی نداشته ولی امروز که وارد حسابم خواستم بشم میگه کد دو عاملی اشتباست منم ریست زدم که الان همون کد رو میخواد ولی وقتی میگه اشتباهه وارد نمیشه نمیدونم چکار کنم
لطفا کمک کنید

سلام این مطلب رو مطالعه کنید:
https://ramzarz.news/2fa-google-authenticator/

ممنون از مطلب مفیدتون

سلام با مدارک فیک در بایننس وریفای کردم بعد از ۵ ماه برداشتم غیر فعال کردن ازم ویدیو با پاسپورت و ویدیو اولین واریز که نشون بده خودم صاحب حساب هستم و قبض منزل برای اثبات محل سکونت خواست براشون فرستادیم این پیام دادن Dear user, after a careful review, we are rejecting your KYC ID verification. We understand that this might not be what you’d hope for, but we came to this outcome because your accounts to be in violation of these Terms, our Privacy Policy, or any applicable laws and regulations. Binance maintains a stance of cooperation with… بیشتر بخوانید »

سلام اگر فایل ویدیو شما رو قبول نکردن راه دیگه ای ندارید که بگید ایرانی هستید مدارک اصلی تون رو بفرستید و با مکاتبات زیاد با پشتیبان های بایننش قبول کنن پولتون رو بردارید

مرسی داداش اصل مدارک دادم و مکاتبات با پشتیبان بایننس انجام دادن قبول کردن پولم برداشت کنم

خوب خدا رو شکر، خوشحال شدیم تونستید پولتون برداشت کنید

سلام ،چ مدارکی براشون فرستادید منم الان مشکل شما رو دارم

سلام بایننس حساب منو مسدود کرده و متنی نوشته که باید اینترپل تماس بگیرید وباید شمارو تایید کنه
البته قبلا احراز هویت واقعی خودم رو انجام دادم ولی الان حدود ۸ ماهه که حساب من کلا فریز شده خواستم ببینم باید چیکار کنم

سلام متن اروری که بهتون میده رو بنویسید تا ببینیم دقیقا از چی اشکال می گیره . و این که شما چه طور احراز هویت واقعی انجام دادین ؟

احراز هویت واقعی رو طبق درخواست سایت و حتی روشن کردن دوربین انجام دادم. و متنی که مینویسه بر این محتواست که به اینتر پل مراجعه کنید البته من امشب عین متن رو دوباره واستون ایمیل میزنم

اخه بایننس که ایرانی ها رو احراز هویت نمیکنه . چه طور شما احراز هویت واقعی انجام دادین ؟

سلام وقت بخیر بنده بایک کارت هندی احراز هویت کردم وتا مدتی راحت کارم انجام دادم ومتاسفانه الان حدود ۱هفته هست که از من قبض محل سکونت میخواد حالا که قبض تهیه کردم گزینه unavailable خاموش هست و نمیزاره گزینه ها را انتخاب کنم ممنون میشم راهنمایی کنید سپاس

سلام باید به پشتیبانی بایننس پیام بدهید و بگید قصد دارید که مرحله verfiy plus رو انجام بدید تا براتون فعال کنن. پشتیبانی براتون فعال میکنه و میتونید عکس قبض محل سکونت رو آپلود کنید

سلام وقت بخیر
من مقداری ارز توی اکانت بایننسم دارم و امروز متاسفانه حواسم‌نبود با ای پی ایران وارد شدم یه لحظه، قبلا با ایدی کارت دانمارک وریفای کرده بودم و الان که میخوام برداشت بزنم میگه اکانت شما توی ریسکه با پشتیبانی تماس بگیر.
با پشتیبانی چت کردم گفت که به یکی از تراکنش هام مشکوکن که مشتریم برام زده احتمالا از این حسابای دزدی زده، گفتند که فیلم بگیرم منم توضیح دادم که من برنامه نویس هستم و این پول رو بابت دستمزد از کارفرما گرفتم و مدارکشم دارم(البته شاید اون تراکنش ۲ درصد کل موجودیم هم نباشه). بعدش ازم خواستند که از یکی از تراکنش هام که از یه پلتفرم دیگه به بایننس پول زدم فیلم بگیرم خودمم توش مشخص باشم
انجام دادم و فرستادم
اخرش بهم گفتند که تا یک‌ماه این‌ پروسه بازبینی طول میکشه. الان سوالم اینه که امیدی هست این حساب برگرده؟ اگه بسته بشه باید چیکار کنم چون مقدار بالاس و نتیجه تلاش یکی دو سال کارمه نمیتونم بیخیالش بشم. ممنون میشم یه راهنمایی بفرمایید

سلام. این موضوع ارتباطی به ip ایران نداره. چون بایننس هم از طرف ایران بلاک هست.
بله احتمال زیاد حل میشه. شما دائم پیگیر باشید و سعی کنید با پشتیان چت کنید

سلام
پشتیبان که همش میگه کمکی نمیتونم بکنم باید حداقل یک ماه وایسی اکانتت بررسی شه توسط کارشناسا . فقط ترسم از اینه که با ایدی جعلی تایید هویت کردم برام دردسر شه

سلام باید این یک ماه رو صبر کنید تا ببینید نتیجه بررسی کارشناس ها چی میشه .

ممنون از مطلب خوبتون

سلام و احترام چند ماه که موقع برداشت ازحساب پیغام withdrow function temporery suspend میده ممکنه راهنمایی بفرمایید البته مدارک که نیاز بوده ارسال کردم البته ویدیو ارسالی به صورت انگلیسی با کارت ملی و عکس بوده

سلام هنوز احراز هویت شما رو تایید نکرده باید با پشتیبانی بایننس مکاتبه کنید

سلام
برا من این ارور رو میده

You may have multiple accounts registered under your identity. According to our Terms of Service, each user can only register one Binance account.You need to complete identity verification in order to restore withdrawal function. For more details about identity verification.please refer to this guide.www.binance.com

میشه لطف کنید متن پیامی که باید به انگلیسی براشون ارسال کنم رو بفرمایید
بعد باید با ای پی ایران وارد شد بهش.ن ایمیل زد یا با IP کشو دیگه؟؟
ممنونتون میشم…

این ارور بخاطر استفاده از وی پی ان های اشتراکی هست و راهش اینه ک احراز کنید

اگر دسترسی به مدارک کشورهای دیگه نداره به پشتیبانی بگید که ایرانی هستید و از قوانین اطلاع نداشتید اجازه بدن دارایی تون رو برداشت کنید

باسلام
بنده یه حساب باینانس دارم برای ورود ایمیل و گوگل اتنتیکتور را فعال کرده ام
متاسفانه گوگل اتنتیکتور من پاک شده و دیگر نمیتوانم وارد حساب باینانس خود بشوم
راهکار حل مشکل بنده چیست؟

موقع فعال سازی Google authenticator یک کد بازیابی در اخیتارتون قرار میده که می تونید از اون استفاده کنید.

اون کد بازیابی را ندارمش دیگه
چون کلیه اطلاعات پاک شده
با این وجود چطوری می تونم بازیابی را انجام بدم

متاسفانه بدون کلمه بازیابی نمیتونید دارایی تون رو بازیابی کنید

من راهشو بلدم پیام بده

من هم همین مشکل رو دارم امکانش هست به بنده هم کمک کنید؟

سلام خسته نباشید. درحال حاضر ۱۰ ماه هستش که حساب بایننس بن شده و حساب وریفای بوده با پاسپورت هلند هم بوده . ولی ای پی ایران میوفته و حساب رو بن می‌کنه مقداره بیت زیاده . ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏

سلام وریفای به نام صاحب حساب بوده و مدارک اصلی یا مدارک جعلی؟

به نام صاحب حساب بوده و مدارک اصلی

با آی پی هلند وارد بایننس بشید بعد مراحلی که ازتون می خواد انجام بدید. احتمالا بخواد که پاسپورت و مدارک رو دوباره براشون بفرستید یا از خودتون فیلم بگیرید

سلام برای منم مشکل مشابه شما پیش اومده الاشش ماهه که حسابم بن شده شما تونستید مشکلتون رو حل کنید؟

سلام…. خواهرم در سوییس با جی میل من و شمخصات خودش احراز هویت کرده… وقتی میخام وارد بایننس بشم یه ir رو صفحه popup میشه و برمیگرده به اول. چطور میتونم کاری کنم که ای پیم یا zone رو بایننس نفهمه

همچین گزارشی نداشتیم تابحال. میتونید به رمز ارز نیوز ایمیل بزنید تا راهنماییتون کنن.

من به ایمیل قبلی دسترسی نداشتم از صفحه login ایمیل م رو تغییر دادم چند روز طول میکشه تا ایمیل جدید تایید بشه؟

سلام زمان زیادی طول نمی کشه

Service Suspended for Restricted Countries
سلام
وقتی می خوام وارد بایننس بشم این پیام برای من میاد چکار کنم؟

سلام
این پیغام به این معنی هست که شما با استفاده از آیپی کشورهایی که بایننس اونهارو تحریم کرده دارین به صرافی متصل میشین
از آی پی چه کشوری استفاده میکنین؟

سلام اکاوند بای ننس من غیر فعال شده ،تمام مراحل که برای فعال نمودن مجدد ضروری بود انجام دادم اما باز فعال نشد. لطفا همکاری کنید

سلام خدمت شما . با مدارک واقعی احراز هویت کردین ؟

بلی اما نشد لطفا همکاری کنید.

یعنی مدارک خودتون که ایرانی هستین یا مدارک واقعی فرد دیگه غیر ایرانی؟

سلام من آیدی و پسوورد اکانت بایننس رو دارم ولی جی‌میل من پاک شده و بهش دسترسی ندارم باید چیکار کنم

سلام . اگر رمز جیمیل رو فراموش کرده باشین با داشتن ای دی جیمیل می تونید اون رو باز یابی کنید. ولی اگر منظورتون گوگل اتنتیکیتور هست باید اطلاعات بازیابیش رو داشته باشید.

سلام وقت بخير
مقداري از ارزهام داخل بايننس مونده و حسابم رو بلوكه كرده و امكان برداشت ندارم
هرچي هم ايميل ميزنم جوابي نميگيرم
مشكل احراض هوييت دارم
ميتونيد راهنماييم كنيد؟

سلام یعنی الان در بایننس احراز هویت کردین یا خیر؟

خير

مدارک احراز هویتتون جعلی هست یا برای خودتون نیست؟

اصلا احراض هوييت نكردم
فقط ايميل زدم از قانون خبرنداشتم حساب رو باز كنه كه بتونم برداشت كنم
ولي بهم جوابي نميدن
تقريبا ۲-۳ماهه درگيرشم

توی ایمیل چی گفتین ؟ گفتین که ایرانی هستین ؟

من میتونم احرازت کنم ولی همیشه باید نگرانش باشی

چجوري؟

سلام وقت بخیر این پیام برای من میاد .میشه لطف کنید بگین باید چی کار کنم تا پولمو خارج کنم

service suspended for restricted countries

we recogonize that you are trying to access Binance from a u.s IP address,please note that per out term of use, we are unable to serve any asers from a U.S IP
for wuthdrawal only support ,please contact our customer service

سلام شما با ای پی امریکا وارد بایننس شدید و بایننس گفته که اجازه سرویس دهی با شهروندان امریکا رو نداره. به همین دلیل برای برداشت باید به پشتیبانی مشتریان بایننس پیام بدید

سلام من احراز هویت کردم چند بار اشتباهی با ای پی ایران رفتم داخل بایننس الان تاریخ داده ک شما باید تا این تاریخ ادرس اپلودکنید.الان باید چیکار کنم

سلام. شما تا اون تاریخ اجازه فعالیت دارید ولی بعد از اون دیگه فقط اجازه برداشت دارید تا اینکه آدرس تون رو آپلود کنید.

سلام روز بخیر
اکانت بایننس من دقیقا هر ۷ روز اتوماتیک لاگ اوت می شود میخواستم بپرسم تنظیماتی روی اپ گوشی وجود نداره تا زمان لاگ اوت شدن اتومات رو بشه افزایش داد یا به کل حذف کرد؟ من داخل تنظیمات نتونستم چیزی پیدا کنم. ممنون

سلام وقت بخیر
من بعد از احراز هویت کامل کلا حسابم صفر شده
در صورتی ک هیچ برداشتی نداشتم
ایا این اتفاق تا حالا افتاده ؟؟و الان چیزی تو حسابم نیست
حساب هم بلاک شده
چطوری میتونم لیست برداشت هامو درخواست کنم ؟؟

سلام برید تاریخچه تراکنشتون رو بررسی کنید اگر نبود به پشتیبانی تیکت بدید

سلام متن پیغام من ایرانی ام رو ب انگلیسی میشه بفرستید

سلام خسته نباشید ممنون که پاسخگو هستید
من میخام حسابم رو خالی کنم ولی بایننس میگه باید احراز بشی. اشتباه احراز کردم مسدودم میخام با مدارک ایرانی احراز بشم که حسابم رو خالی کنم. در قسمت ساپرت بایننس چی باید بنویسم. اینو اگه اموزش بدید کمک بزرگی بهم میکنید. یه توضیح بفرمایید اگه مقدوره. تصویری اموزش بدید که عالیه

سلام باید با مدارک ایران احراز هویت کنید بگید که قوانین رو نمی دونستید و خواهش کنید که اجازه بدن موجودی تون رو خارج کنید

وقت بخیر. مشکل منم همینه دقیقا.الان با ای پی ایران وارد بشیم و بگیم ایرانی هستیم؟ من همیشه با ای پی ثابت از فرانسه وارد میشدم یکبار اشتباهی با المان وارد شدم و بعد ورود به حساب میگه باید طبق قوانین المان احراز هویت بشی.
چه باید کرد؟
تشکر

احراز هویت انجام دادین ؟

خیر، توانایی احراز هویت برای ما هم ممکنه؟
الانم با ای پی هلند وارد شدم. میگه بنظر میرسه المانی هستی و باید طبق قوانین المان الان احراز هویت کنی .
ممنون میشم پیشنهاد شما رو بشنوم

در قسمت security صرافی بایننس گزینه Devices آی پی المان رو پاک کنید . حدود ۲۴ ساعت هم اصلا متنصل نشید . بعد متصل بشید با همون آی پی هلند

سلام میخوام حسابمون برداشت کنم ولی به من ارور چند حساب کاربری میده و نمیتونم برداشت کنم
البته که ۲ ماه از این قضیه گذشته
برای برداشت باید چکار کنم؟

سلام به علت استفاده از VPN این مشکل به وجود اومده. باید احراز هویت کنید و بگید که ایرانی هستید و ازشون خواهش کنید که اجازه بدن موجودی تون رو خارج کنید.

با سلام میخواستم حسابمو جا به جا کنن از بایننس ولی ارور چند حساب کاربری میده و اجازه نمیده به پشتیبانی هم گفتیم ایرانی هستیم ولی تاثیری نداشت از طرفی هم تا فردا ۲۷ باید حسابمو جابه جا کنیم آیا راهی داره؟

این پیغام بخاطر استفاده از فیلترشکن های اشتراکی هست
به پشتیبانی پیام بدین اصرار کنین بذاره بردارین پولتون رو

سلام خسته نباشید. اگر بعد از ۲۸ مهر احراز هویت نکنیم میتونیم ارز هامون رو برداشت کنیم؟

سلام هر چه سریعتر برداشت کنید و اصلا ریسک نکنید صرافی ها دنبال بهانه هستن برای بلوکه کردن حساب

سلام بنده از دیروز حسابم بسته شده در بایننس در نرم افزارش که وارد میشم همین ارور disabledرو میده اما در سایت خودش اون ارور ۴۸ ساعته رو میزنه باید چیکار کنم؟

سلام من احراز هویتم مرحله اول و دوم انجام دادم ولی هنوز نمیذاره برداشت کنم بنظرتون چقدر طول میکشه البته وی پی ان اولم آی پی ثابت هلند بوده که احراز هویت بیسیک کردم با اسم و فامیل خودم و آدرس فیک هلند .بعدبا آی پی سوئیس وارد شدم و برای احراز هویت مرحله دومم با آی پی انگلیس وصل بودم و با پاسپورت امارات احراز هویت کردم الانم از اون موقع کلا با آی پی انگلیس وارد میشم کسی میتونه کمک کنه چکار کنم بتونم برداشت کنم .

سلام شما باید با یک ای پی ثابت همیشه متصل می شدید. الان هم کمی صبر کنید اگر بایننس اجازه برداشت نداد. باید ایمیل بزنید و بگید که ایرانی هستید و به طور موقت حساب شما رو باز کنن تا شما بتونید پولتون رو خارج کنید.

سلام
برا من این ارور رو میده

You may have multiple accounts registered under your identity. According to our Terms of Service, each user can only register one Binance account.You need to complete identity verification in order to restore withdrawal function. For more details about identity verification.please refer to this guide.www.binance.com

میشه لطف کنید متن پیامی که باید به انگلیسی براشون ارسال کنم رو بفرمایید
ممنونتون میشم

سلام اینجا بایننس به شما گفته برای شناسه شما چند حساب کابری وجود داره و این خلاف قوانین بایننس هست. باید احراز هویتتون رو کامل کنید.
اگر امکان احراز هویت ندارید. باید ایمیل بزنید و بگید که ایرانی هستید و از قانون اطلاع نداشتید تا اجازه برداشت دارایی رو به شما بدن.

به کدوم آدرس باید ایمیل بزنیم؟

سلام باید در سایت بایننس وارد قسمت SUpport بشین بعد از اون در قسمت درخواست request در خواست خودتون رو وارد کنید

مشکلتون حل شد؟