کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل + لیست بازی های درآمد

زمان مطالعه: 7 دقیقه

یکی از سؤالاتی که به ذهن خیلی‌ها می‌آید این است که آیا واقعاً می‌توان با بازی کردن پولی به دست آورد؟ پاسخ این سؤال مثبت است؛ حداقل در دنیای ارزهای دیجیتال چنین چیزی ممکن است. کسب درآمد از ارز دیجیتال با بازی امروزه بین کاربران ارزهای دیجیتال بسیار محبوب شده است. در این مقاله تعدادی سایت را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید هم کسب درآمد رمزارزی داشته باشید و هم استخراج ارز دیجیتال را با بازی انجام دهید. حتماً این مقاله را مطالعه کنید تا یاد بگیرید چگونه می‌شود از بازی کردن هم پول به دست آورد تا بازی کردن برای شما جذاب‌تر شود و به اقتصاد خانواده هم کمک باشد.

دریافت ارز دیجیتال با بازی موبایل

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

ارزهای دیجیتال صنایع مختلف را تغییر می‌دهد و بازی‌های آنلاین هم یکی از این صنایع است که ارز‌های دیجیتال و بلاکچین تغییرات و تحولات زیادی در آن به وجود آورده است. بلاکچین می‌تواند پیشرفت‌های بسیار زیادی را در این حوزه ایجاد کند و ویژگی‌هایی را به بازی‌ها اضافه کند که تاکنون هرگز امکان‌پذیر نبوده است. ترکیب بین ارزهای دیجیتال و بازی‌های آنلاین بسیار شگفت‌انگیز است. ترکیب این دو اکنون به مردم این امکان را می‌دهد که هنگام بازی درآمد کسب کنند!

کسب درآمد از ارز دیجیتال با بازی + بازی کن و ارز دیجیتال بگیر!

ترکیب ویژه دیگری که در این فضا وجود دارد، ترکیب بازی‌های ویدیویی و ارز‌های دیجیتال است. رسانه‌های دیجیتال می‌توانند به کمک بلاکچین و ارز‌های دیجیتال دارای مالکیت باشند. این ویژگی توسط توکن‌های غیر قابل تعویض یا NFT (non-fungible token) امکا‌ن‌پذیر می‌شود.

NFTها سبب می‌شوند که فرد با وجود نسخه‌های رایگان آنلاین متعدد از یک ویدیو، یک نسخه ویژه و خاص خود را داشته باشد و مالک آن نسخه باشد.

امروزه، شخصیت‌ها و آیتم‌های موجود در برخی از بازی‌های ویدیویی NFT هستند. در نتیجه هر کدام می‌توانند یک موجودیت منحصر به‌ فرد باشند و همین ویژگی باعث می‌شود که بتوانند کارهای جالبی انجام دهند.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌هایی که در بازی‌های NFT وجود دارد این است که گیمرها می‌توانند هنگام بازی درآمد کسب کنند. بازیکنان می‌توانند مالک هر چیزی باشند که در بازی‌های NFT به دست می‌آورند. آن شیء، شخصیت و هر آیتمی می‌تواند با ارز دیجیتال اختصاصی بازی قیمت‌گذاری شود و بازیکنان می‌توانند آنها را بفروشند!

 همچنین ببینید: قیمت لحظه‌ای ارزهای NFT

در حال حاضر بازی اکسی (Axie Infinity) یکی از محبوب‌ترین بازی‌های NFT است. این بازی از زمان انتشار در سال 2018، چیزی در حدود 60،000 بازیکن دارد که بسیاری از آنها در فیلیپین هستند!

این کشور مانند سایر کشورهای جهان بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی را در واکنش به همه‌گیری ویروس کرونا تعطیل کرد. این امر باعث شد بسیاری از فیلیپینی‌ها هیچ وسیله‌ای برای تأمین معاش خود نداشته باشند. خوشبختانه، آنها یک راه کسب درآمد از ارز دیجیتال با بازی Axie Infinity پیدا کردند.

طبق مقاله CoinDesk، بازیکنان فیلیپینی می‌توانند هر ماه حدود 200 دلار کسب درآمد رمزارزی با این بازی داشته باشند. گرچه این درآمد زیاد نیست اما به تهیه مایحتاج آنها کمک می‌کند.

در حال حاضر، بازی AxieInfinity به یک پدیده مهم اجتماعی در فیلیپین تبدیل شده است. البته این بازی در جهان هم بسیار پرطرفدار است. اکسی‌ها موجوداتی هستند که بر اساس تکنولوژی NFT ساخته شده‌اند و هر اکسی یک موجودیت منحصر به‌ فرد دارد که می‌تواند زاد و ولد کند. برای شروع بازی شما باید سه تا از این اکسی‌ها داشته باشید. چند ماه پیش شما با 2 تا 3 دلار می‌توانستید این اکسی‌ها را خریداری کنید و وارد بازی شوید ولی در حال حاضر قیمت این اکسی‌ها حداقل 300 دلار است. اگر می‌خواهید کسب درآمد رمزارزی با بازی داشته باشید، این بازی یکی از بازی‌های مهم و محبوب است.

لیست بازی های درآمدزای ارز دیجیتال

  • بازی Lucky Dice

بازی Lucky Dice یک بازی رایگان برای برنده شدن بیت کوین است. هر کسی می‌تواند این بازی را انجام دهد. فقط کافی است در وب سایت رسمی به طور رایگان ثبت نام کنید؛ یک مقدار اولیه پول پرداخت کنید؛ شروع به بازی کنید و سعی کنید تا آنجا که می‌توانید ساتوشی برنده شوید.

کسب درآمد از ارز دیجیتال با بازی + بازی کن و ارز دیجیتال بگیر!

پس از آماده شدن برای بازی، ابتدا تصمیم بگیرید که می‌خواهید “under” یا “over” بازی کنید، می‌توانید شانس خود را ببینید و روی “تاس” کلیک کنید تا lucky dice خود را بچرخانید.

برای کسب درآمد از این بازی رمزارزی می‌توانید به صفحه رسمی بازی lucky dice مراجعه کنید.

استخراج ارز دیجیتال با بازی

بازی‌های استخراج به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حداقل میزان هش ریت را در اختیار کاربر قرار می‌دهند و کاربر با انجام یک سری کارهای کوچک یا خریدن ارتقا، می‌تواند این هش ریت را افزایش دهید. این بازی‌ها اغلب به یک حداقل تلاش روزانه نیاز دارند.

  • استخراج ارز دیجیتال با بازی RollerCoin

بازی Rollercoin یک بازی استخراج رایگان است. می‌توانید با ثبت نام یا از طریق فیس‌بوک وارد این بازی شوید و بلافاصله استخراج بیت کوین را شروع کنید.

در داخل این بازی چند بازی کوچک وجود دارد که می‌توانید برای افزایش قدرت هش خود انجام دهید.

کسب درآمد از ارز دیجیتال با بازی + بازی کن و ارز دیجیتال بگیر!

Rollercoin یک بازی خوب، کاملاً فکرشده و با گرافیک بسیار جذاب است.

کسب درآمد از ارز دیجیتال با بازی های Flash

  • بازی Tremor Games

بازی‌های Flash سرگرم‌کننده هستند و اگر بتوانید با استفاده از این بازی‌ها کسب درآمد داشته باشید، سرگرم‌کننده‌تر نیز خواهد شد. Tremor Games سایتی است که به شما امکان می‌دهد با بازی کردن کسب درآمد کنید. این سایت تقریباً شبیه یک سایت بازی آنلاین است و تنها تفاوت آن این است که پرداخت‌ها با بیت کوین انجام می‌شود. وقتی واحدهای کافی بیت کوین به دست آوردید، می‌توانید آن را برداشت کنید.

  • بازی Cash Clamber

سایت عالی دیگر برای کسب درآمد رمزارزی با انجام بازی‌های فلش، Cash Clamber است. این بازی نیز بسیار جالب است؛ زیرا به شما امکان می‌دهد بازی‌های خود را بسازید و حتی آنها را با دوستان خود بازی کنید. می‌توانید بسته به موفقیت خود، بیت کوین پاداش بگیرید و در نهایت می‌توانید شروع به برداشت از حساب خود کنید.

کسب درآمد از ارز دیجیتال با بازی + بازی کن و ارز دیجیتال بگیر!

  • کسب درآمد از ارز دیجیتال با بازی موبایلی Takara

راحت‌ترین روش برای کسب درآمد از ارز دیجیتال با بازی مطمئناً بازی‌های موبایلی است. تعداد زیادی بازی موبایلی وجود دارد که در واقع انتخاب بهترین آنها بسیار دشوار است، اما بازی Takara برای دستگاه‌های iOS یکی از بالاترین امتیازات را در میان بازی‌های موبایلی دارد. در این بازی پس از اینکه به بیت کوین‌ها نزدیک شدید، به شما نشان داده می‌شود که بیت کوین‌ها کجا پنهان شده است. دقت کنید که این یک بازی مبتنی بر “Pokemon Go” است؛ به این معنی که شما برای یافتن بیت کوین‌های خود واقعاً باید حرکت کنید.

سخن پایانی

دنیای امروز و روش‌های کسب درآمد نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده است. مردم هیچ وقت فکر نمی‌کردند که بتوانند با بازی کردن هم کسب درآمد داشته باشند. اما هدیه جالبی که بلاکچین و ارزهای دیجیتال به کاربران خود داده است، همین توانایی کسب درآمد از ارزهای دیجیتال با بازی است. بازی‌های زیادی با این هدف طراحی شده است. در گذشته بسیاری از این بازی‌ها در واقع بازی‌های شرط‌بندی بود، با این تفاوت که پولی که در بازی جابه‌جا می‌شد، ارزهای دیجیتال بود. ما این گونه بازی‌ها را اصلاً پیشنهاد نمی‌کنیم. امروزه با آمدن تکنولوژی‌های جدید بلاکچین مثل NFT‌ها بازی‌های بسیار جذاب و با استراتژی‌های جذاب طراحی شده‌اند که علاوه بر تقویت قدرت تفکر و ایجاد سرگرمی، شما می‌توانید با آنها کسب درآمد کنید. یکی از بهترین و مشهور‌ترین این بازی‌ها، بازی اکسی اینفینیتی است.

نوع دیگری از بازی‌ها هستند که امکان استخراج ارز دیجیتال با بازی را به شما می‌دهد. این نوع بازی‌ها طرفداران خاص خود را دارد. البته صنعت بازی‌های بلاکچینی هنوز در ابتدای راه خود قرار دارد و با بلوغ صنعت بلاکچین، شاهد بازی‌های بهتر و جذاب‌تری نیز خواهیم بود.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام تشکر از مطالب خوبتون
من هم دومورد که خودم دارم استفاده میکنم رو بهتون میگم کل درآمدم از همین دوتا بازیه …پسرررر حرف نداره، نکتشو بگیر و برو…ببینید الان بازی های جذابی اومده که با بازی کردن میتونی پول دربیاری،بازی ccarو cpanبه صورتیه که باید ماشین بخرید که الان که قیمت ارز ccarتقریبا ۱دلار هست با ۶۰۰ دلار میتونید یه ماشین بگیرید من خودم۰.۴۰بودگرفتم،هم از قیمت ارز میتونید سود کنید هم با بازی توی خود سایت ماهیانه بین۴۰۰ تا۶۰۰ دلار حداقلش گیرتون میاد….
یه بازی های دیگه هم هست،اسمشmoney whale برای کسایی که سرمایه ندارن واااای این عالیه بازی میکنی و کم کم بهت دلار میده تقریبا۲ ماه بازیش کنی درآمد های خوبی بهت میده بازیشم خیلی سادس،یه کد معرف هم براتون میزارم که وارد کنید۱۶۷۶۶۷۸ بهتون پاداش میده،شماهم که میخای به کسی معرفی کنی کد معرفت رو بهش بده به جفتتون امتیاز به شکل دلار میده ،هرچقد درآوردی راحتم برداشت میکنی..
موفق باشین

مورد اول آیتمی با این نام در گوگل پلی وجود نداره موارد مشابه هم متفاوت هستند
مورد دوم هم اپش مورد داره و در همون ابتدای کار هیچ لاگینی بواسطه روش های مختلف انجام نمیشه.

با سلام
در همین چند بازی: اولین بازی که ظاهرا سال ۲۰۱۸ منسوخ شده. RollerCoin هم که خودم تجربه اش را داشتم به نظر اسکم بود چون یکباره امتیازات جمع شده بازیکن را کم می کرد…