آینده ارز دیجیتال دیجی بایت (DigiByte) + پیش بینی قیمت

زمان مطالعه: 5 دقیقه

مقدمه

دیجی بایت (DigiByte) با ارائه اپلیکیشن AntumID Authenticator Multichain در پلی استور، امکان استفاده از این authenticator جدید را در جهت افزایش امنیت و پشتیبانی از دیجی لانچ (DigiLaunch) برای کاربران فراهم نموده است. دیجی‌ترکر (DigiTracker) یک ویژگی facelift را به ورژن 2.0.1 اضافه کرده که باعث شده جامعه کاربران دیجی ‌بایت هر چه بیشتر در مورد این اپ هیجان‌زده شوند. در این مطلب به آینده دیجی بایت (DigiByte) و نقش این ابداعات در آن پرداخته می‌شود.

دیجی بایت چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

دیجی بایت (DigiByte) در سال 2014 به دست توسعه‌دهنده ارشد آن، جرد تیت (Jared Tate) با هدف تمرکز روی افزایش سرعت تراکنش، غیرمتمرکزسازی و امنیت افتتاح شد. در حقیقت تکنولوژی مورد استفاده در دیجی بایت به شکل قابل توجهی بهتر از دیگر ارزهای دیجیتال عمل می‌کند و باعث می‌شود این ارز دیجیتال خاص شده و یکی از بهترین کارکردها را در بین آلت‌ کوین‌ها داشته باشد. کافی است به این واقعیت توجه کنید که دیجی بایت 40 برابر از بیت‌ کوین سریع‌تر است و زمان بلاک‌سازی در آن 15 ثانیه طول می‌کشد.

ارز دیجیتال دیجی بایت با این هدف که سریع‌ترین سرعت بلاک‌سازی را داشته باشد طراحی شده است. این همان چیزی است که آینده دیجی بایت را استثنایی می‌سازد.

پروژه دیجی بایت اولین پروژه بلاکچین در جهان بود که پروتکل سگویت (SegWit) را نصب کرد. این پروتکل، تأیید تراکنش‌ها را جدا از اطلاعاتی که در داخل بلاک ذخیره می‌شود نگه می‌دارد. این باعث می‌شود به سرعت بیشتری دست پیدا کند. تیم دیجی بایت قصد دارد از تکنولوژی خود به عنوان یک سیستم پرداخت جهانی که مورد استفاده افراد در تمام نقاط جهان است استفاده کند.

در جهان پرنَوسان ارزهای دیجیتال، عوامل محبوبی مثل پروتکل‌های امنیتی محکم و یک الگوریتم پیشرفته نقشی واقعاً کلیدی در تأثیر بر سرمایه‌گذاران دارد. با قرار دادن عامل امنیت قبل از هر چیز دیگری، مأموریت اولیه تیم دیجی بایت ارائه خدمات با امنیت بسیار بالا به سرمایه‌گذاران است.

کارکرد دیجی بایت (DGB)

آینده دیجی بایت

کارکرد دیجی بایت به نظر می‌رسد در مقایسه با ارزهای دیگر در بازار ارزهای دیجیتال، تأثیرگذار بوده باشد. اگر این ارز دیجیتال از چندین افت قیمت آسیب دیده، اما به خوبی توانسته اوضاع را مدیریت کند تا به بالای جدول برسد. این در حالی است که پروژه‌های دیگر درگیر چالش برای بازگشت به موقعیتی هستند که پیش از افت قیمت‌ها در ماه مارس داشتند.

دیجی بایت یکی از بهترین کارکردها را در بین ارزهای دیجیتال از زمان افت قیمت ماه مارس داشته است.

دیجی بایت (DigiByte) چند قدم تا دستیابی به مطابقت با ارزهای رسمی فاصله دارد. این اتفاقی است که جامعه کاربران ارزهای دیجیتال را به حرکت وا می‌دارد. کاربران قادر می‌شوند با استفاده از دیجی بایت حتی کارت هدیه خریداری کنند. اخیراً این ارز دیجیتال به بیدالی (Bidali) اضافه شد است. بیدالی یک پلتفرم بلاکچین است که سازگاری با ارزهای دیجیتال را برای استفاده به عنوان ارز پرداختی، تسهیل می‌کند.

برای اطلاع از حجم معاملات، عرضه در گردش، ارزش کل بازار و قیمت دیجی بایت به این صفحه بروید.

پیش ‌بینی آینده دیجی بایت (DGB)

از آنجا که بازار نوسان زیادی دارد و می‌تواند به شکل غیرمنتظره تغییرات عمده کند، پیش ‌بینی قیمت وظیفه چندان ساده‌ای نیست. تحلیل‌های تکنیکال متفاوتی وجود دارد و آنهایی بیشتر از همه مورد جست‌وجو قرار می‌گیرند که به دست پیشروهای بازار و وبسایت‌های پیش‌بینی ارائه شده‌اند.

دیجی بایت اخیراً دو ویژگی دیجی-آی‌دی (Digi-ID) و دیجی‌استس (DigiAssets) را برای کمک به مدیریت امن دارایی‌های دیجیتال ارائه داده. انتظار می‌رود قیمت دیجی بایت بیش از این رشد کند. دیجی‌آی‌دی کاملاً با کیف پول‌های موبایلی یکپارچه شده و یک ابزار با استفاده آسان است که با دانلود رایگان می‌توان آن را نصب کرد.

به دلیل داشتن پروتکل‌های امنیتی محکم و الگوریتم پیشرفته، دیجی بایت ممکن است همچنان یکی از پراستفاده‌ترین ارزهای دیجیتال باقی بماند. اگرچه ارزهای دیجیتال زیادی در حال حاضر بالاتر از دیجی بایت قرار دارند، اما ممکن است به دلیل امنیت و مقیاس‌پذیری بالایی که ارائه می‌دهد، در بازار ارزهای دیجیتال بالاتر بیاید.

جامعه دیجی بایت ممکن است بزرگ‌تر از جامعه ارزهای دیجیتال دیگر شود.

همان‌طور که در وبسایت رسمی دیجی بایت تأیید شده، پیشرفت‌های جذابی در راه هستند که می‌توانند تأثیری چشم‌گیر بر بازار داشته باشند. با در نظر گرفتن پیشرفت‌های آینده دیجی بایت و برنامه‌هایی که برای تمرکز روی آموزش و ابداعات دارد، توقع رشد قیمت وجود دارد.

دیجی بایت ظرف چند روز توانست توان خود را نشان بدهد و در بازار شناخته شود. ظرف 5 سال آینده ممکن است بتواند بدون شکست در مقابل همتایان خود ظاهر شود و حتی به بالای جدول برسد. نرخ روی آوردن به آن در تمام جهان در حال افزایش است.

سخن پایانی

دیجی بایت با هدف تمرکز روی افزایش سرعت تراکنش، غیرمتمرکزسازی و امنیت، ایجاد شده است. این ارز دیجیتال با این رویکرد که سریع‌ترین سرعت بلاک‌سازی را داشته باشد طراحی شده است. دیجی بایت 40 برابر از بیت‌ کوین سریع‌تر است و زمان بلاک‌سازی در آن 15 ثانیه طول می‌کشد. این همان چیزی است که آینده دیجی بایت را استثنایی می‌سازد. آینده دیجی بایت با توجه به امکانات و تکنولوژی مورد استفاده در این ارز دیجیتال، تا حد زیادی می‌تواند مثبت باشد. پیش‌بینی‌ها از رشد قیمت آن در سال‌های آینده حکایت دارند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

ارز دیجی بایت بدون شک
و بطور کاملاً حساب شده ودقیق روند صعودی داشته
وبدون شک بهترین ارز برای شروع کننده خواهد بود