قیمت لحظه ای ونوس + نمودار قیمت XVS 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Venus
XVS
رتبه: 342
$ 10.37
654,337 تومان
3.86%
ارزش کل بازار
$ 163,086,619
حجم معاملات 24 ساعته
$ 7,590,305
عرضه در گردش
15,729,693 XVS
عرضه کل
29,745,110 XVS


نوسانات و اطلاعات قیمت ونوس

هر واحد ونوس (XVS) در این لحظه با قیمت 10.37 $، معادل 654,337 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال ونوس، معادل $ 163,086,619 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 7,590,305 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 3.86% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت ونوس یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره ونوس

پروژه ونوس (Venus) یکی از پروژه‌های دیفای (Defi) است. این پروژه به ونوس بایننس معروف است؛ زیرا روی بلاکچین اختصاصی و هوشمند بایننس راه‌اندازی شده است. از این پلتفرم می‌توان برای اعطا و دریافت وام استفاده کرد. همچنین این پلتفرم امکان عرضه استیبل کوین‌های ترکیبی را برای کاربران فراهم می‌آورد.
توکن این ارز دیجیتال XVS است و توکن VAI استیبل کوین مخصوص این شبکه است. ونوس بایننس یک شبکه دیفای غیرمتمرکز است و به صورت غیرمتمرکز مدیریت می‌شود. هر فردی به اندازه دارایی خود در مدیریت شبکه و تصمیمات شبکه نقش دارد. توکن اصلی این شبکه توکن XVS است. این توکن یک توکن مدیریتی است و دارندگان این توکن در تصمیمات شبکه و مدیریت آن نقش دارند.
در شبکه ونوس بایننس در ازای اعطای وام سود دریافت می‌شود. سود دریافتی به صورت خودکار محاسبه می‌گردد و میان تأمین‌کنندگان نقدینگی تقسیم می‌شود. نرخ سود هم در پروژه ونوس متغیر است و با توجه به نوع بازار و تغییرات قیمت محاسبه می‌شود.
در پروتکل ونوس کاربران امکان استخراج VAI را دارند. توکن VAI یک استیبل کوین است و معادل یک دلار قیمت دارد.
ارز دیجیتال ونوس توسط تیم SWIP ایجاد شده و پشتیبانی می‌شود. یکی از شاخص‌های این پروژه این است که تیم توسعه هیچ توکنی را برای خود نگهداری نکرده و تمام توکن‌ها را به صورت عمومی عرضه کرده است. همین مسئله باعث محبوبیت این پروژه شده است. کل توکن‌های موجود در این شبکه 30 میلیون است.
ارز دیجیتال ونوس در تاریخ اکتبر 2020 وارد بازار ارزهای دیجیتال شد. قیمت ونوس در زمان عرضه اولیه‌اش برابر با 7.3 دلار بود. در ابتدا قیمت Venus با یک روند نزولی روبه‌رو شد و به حدود 2 دلار رسید. تا ماه فوریه قیمت Venus نوسان زیادی نداشت و به محدوده 4 دلار وارد شد. اما از ماه فوریه قیمت توکن XVS در یک روند صعودی قرار گرفت و در کمتر از بیست روز قیمت ونوس به 93 دلار رسید اما این شیب سریع صعودی با ریزش سریع هم روبه‌رو شد و دوباره در کمتر از بیست روز قیمت ونوس 38 دلار شد. پس از این ریزش، روند صعودی مجددی شروع شد و قیمت توکن XVS به 145 دلار در ماه می‌ سال 2021 رسید. تا‌کنون این بالاترین قیمتی بوده که این ارز دیجیتال تجربه کرده است. اما این ارز دیحیتال با توجه به تیم قوی و ایده کاربردی‌ای که دارد می‌تواند آینده روشنی داشته باشد. سیستم مالی غیرمتمرکز و وام‌دهی آسان و غیرمتمرکز می‌تواند مشکلات وام‌دهی در بانک‌های سنتی را برطرف کند.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2404 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

امروز تو کیف پول تراست من یه چی اضافه شده برای شما هم اینطوره دوستان؟