قیمت لحظه ای سروم + نمودار قیمت SRM 🖥️ فروردین ۱۴۰۳

Serum
SRM
رتبه: 1177
$ 0.044627
2,967 تومان
7.22%
ارزش کل بازار
$ 16,657,653
حجم معاملات 24 ساعته
$ 1,611,357
عرضه در گردش
372,782,297 SRM
عرضه کل
1,092,844,982 SRM


نوسانات و اطلاعات قیمت سروم

هر واحد سروم در این لحظه با قیمت 0.044615 $، معادل 2,967 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال سروم، معادل $ 16,657,653 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 1,611,357 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 7.22% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت سروم یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره سروم

سروم (Serum) یک صرافی غیر متمرکز (DEX) ارز دیجیتال بر بستر بلاکچین است. SRM توکن مدیریتی سروم است که بر بستر بلاکچین Solana ساخته شده است. اما توکن SRM دارای نسخه Ethereum یا ERC-20 نیز هست.
حدود 10 میلیارد توکن SRM به عنوان حداکثر میزان عرضه در آغاز کار ساخته شده است که تقریباً 175 میلیون توکن آن در ابتدا در گردش خواهد بود و پس از IEO به 181 میلیون توکن خواهد رسید. سپس قرار است این مقدار، سالانه حدود 15 درصد رشد کند. توکن SRM به صاحبان خود قدرت حاکمیت در پلتفرم سروم را می‌دهد. در حالی که بسیاری از اجزای موجود در سروم، غیرقابل تغییر تلقی می‌شوند، فقط برخی از پارامترها مانند هزینه‌های آینده را می‌توان از طریق مکانیزم آرای حاکمیتی SRM اصلاح کرد.
از توکن SRM برای بهینه‌سازی عملکرد شبکه سروم استفاده می‌‌شود. معاملات SRM به‌ صورت متناوب و بدون دخالت هیچ قسمت متمرکز به صورت خودکار و بر اساس سفارش محدود انجام خواهد شد. از توکن SRM می‌توان برای پرداخت کارمزدها در شبکه صرافی غیر متمرکز Serum استفاده کرد. این امر به دارندگان SRM تا 50٪ در هزینه‌های معاملاتی تخفیف می‌دهد. همچنین 90٪ از کل توکن‌های SRM برای نگهداری طولانی‌مدت (long-term hold or lock-ups) طراحی شده‌اند.
افزایش قابل توجه قیمت Serum بلافاصله پس از راه‌اندازی آن، نشان می‌دهد که معامله‌گران، سرمایه‌گذاران و دلالان هنوز مشتاق توکن‌های مربوط به دیفای هستند.
هم‌اکنون توکن اس آر ام، علاوه بر صرافی بایننس، به لیست معاملاتی تعدادی از صرافی‌های دیگر و پروتکل‌های دیفای ازجمله یونی سوآپ (Uniswap)، بیتمکس (BitMex)، اچ‌بی‌تی‌سی (HBTC)، بالانسر (Balancer)، تومودکس ((TomoDEX و اف‌تی‌ایکس (FTX) نیز اضافه شده است.
قیمت توکن SRM در کمتر از ۴۸ ساعت بعد از راه‌اندازی صرافی سروم و اضافه شدن به لیست صرافی‌ها، شاهد جهش فوق‌العاده‌ای بوده و قیمت Serum بیش از ۲۰۰۰ درصد رشد داشته است.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2397 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

داخل برنامه های پروژه زده سالی ۱۵درصد توکن وارد گردش کنن با عرضه اولی هرجور حساب کنیم باید الان زیر ۳۰۰ملیون درگردش باشه اما اینطور نیست و بچه کرده زیادتر شده .متاسفانه نظارت کافی نیست و تا زمانیکه صاحبان پروژه ها برخلاف تحد و اساسنامه پروژه عمل کردن برخورد نشه اینجور سواستفاده میشه .خب اون بندگان خدا ک اومدن سرمایشونو روی پروژه گذاشتن .بیش از ۱۰۰ ملیون توکن اضافه فروخت وقیمت رو یک سوم کاهش داد کی جوابگو هست .این با دزدی و جیب مردمو زدن فرق نداره .و چ تضمینی هست ک بازم تکرار نشه .حتی شاید الان این پیامو میزارم داره ملیونها توکن انتقال داده میشه برای فروش .حیف این بازار بی دروپیکر ی تعدار مختصری رو ثروتمند و خیلیارو بازنده میکنه حیف ک نظارت دقیق موجود نیست