قیمت لحظه ای NXT + نمودار قیمت NXT 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

NXT
NXT
رتبه: 2546
$ 0.001297
83 تومان
0.17%
ارزش کل بازار
$ 1,295,757
حجم معاملات 24 ساعته
$ 101
عرضه در گردش
998,999,942 NXT
عرضه کل
1,000,000,000 NXT


نوسانات و اطلاعات قیمت NXT

هر واحد NXT (NXT) در این لحظه با قیمت 0.001297 $، معادل 83 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال NXT، معادل $ 1,295,757 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 101 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 0.17% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت NXT یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره NXT

ارز دیجیتال Nxt از بلاکچین اختصاصی خود برای ایجاد یک پلتفرم کامل رمزارز استفاده می‌کند. در ارز دیجیتال Nxt به جای تغییر کد (Source code) اصلی بیت کوین، همان‌طور که بسیاری از altcoin ها این کار را کرده‌اند، توسعه‌دهندگان Nxt کد خود را از ابتدا در جاوا نوشتند. در حالی که Nxt یک بلاکچین عمومی است، مجوزهای بلاکچین خصوصی آن نیز برای خرید موجود است. توسعه‌دهندگان از Nxt به عنوان Blockchain 2.0 یاد می‎کنند که برنامه‌های متعددی را ارائه می‌دهد. این بلاکچین صرفاً در حد ثبت یک دفتر معاملات عمومی نیست.
کوین‌های جدید در Nxt دیگر تولید و استخراج نخواهند شد؛ چون ارز دیجیتال Nxt از مکانیسم گواه اثبات سهام (Proof Of Stake) استفاده می‌کند. کوین ارز دیجیتال NXT در حقیقت یکی از اولین کوین‌هایی است که کاملاً به مکانیسم اثبات سهام (POS) وابسته است. ارز دیجیتال Nxt در ابتدا با 1 میلیارد کوین ایجاد گردید. این کوین‌ها از طریق عرضۀ اولیه جمع‌آوری شد. در 28 سپتامبر 2013 یکی از کاربران انجمن Bitcointalk به نام BCNext، با طرح کردن پروژه Nxt از آن به عنوان نسل دوم رمزارزها یاد کرد. کاربر BCNext، برای تعیین نوع توزیع اولیه سهام از کاربران انجمن درخواست کمک کرد. در تاریخ 18 نوامبر 2013 زمان کسب سرمایه از طریق عرضۀ اولیه برای به وجود آمدن Nxt بسته شد. جالب است بدانید BCNext که خالق Nxt است، برای خود امتیاز ویژه‌ای قائل نشد و مانند تمام سرمایه‌گذاران دیگر به آدرس کیف پول بیت کوینی پروژه NXT، مقدار مبلغ سرمایه‌گذاری خود را واریز کرد.
اولین بلوک Nxt در تاریخ 24 نوامبر سال 2013 میلادی منتشر گردید. با منتشر شدن این بلوک، مشخص شد که توکن‌های جمع‌آوری‌شده بین 73 سهامدار به نسبت میزان سهمی که داشته‌اند، تقسیم شده است. کد منبع (Source code) کامل پلتفرم NXT در 1 مارس 2014 با مجوز دانشگاه MIT منتشر گردید. بنیانگذار Nxt مانند بنیانگذار بیت‌کوین دارای هویت مخفی است و پس از به انجام رساندن تمام وعده‌های خود، از میان نگاه‌ها ناپدید شد. از زمان اولین عرضه کوین NXT در سال 2014 قیمت NXT با نوسانات زیادی روبه‌رو شده است، به طوری که در دسامبر 2017 قیمت NXT رشد چشمگیری را تجربه کرد و به بیش از 2 دلار رسید. البته این رشد قیمت NXT پایدار نبود و در طی چند روز قیمت کوین NXT به زیر 1 دلار بازگشت.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2400 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments