قیمت لحظه ای Level + نمودار قیمت LVL 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Level
LVL
رتبه: 1923
$ 0.232544
14,236 تومان
0.24%
ارزش کل بازار
$ 4,019,587
حجم معاملات 24 ساعته
$ 71,644
عرضه در گردش
17,256,170 LVL
عرضه کل
26,825,526 LVL


نوسانات و اطلاعات قیمت Level

هر واحد Level (LVL) در این لحظه با قیمت 0.232482 $، معادل 14,236 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال Level، معادل $ 4,019,587 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 71,644 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 0.24% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت Level یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره Level

باتوجه به افزایش محبوبیت رمزارزها و در پی آن افزایش تعداد فعالین این حوزه، تعداد پروژه‌های رمزارزی جدید به طور روزافزونی در حال افزایش است. هر یک از این پروژه‌ها با هدف خاصی ایجاد شده‌اند و در تلاش هستند تا یکی از مشکلات یا کمبودهای شبکه‌های قبلی را از میان بردارند. در این صفحه قصد داریم به معرفی ارز دیجیتال Level و بررسی اطلاعات آن بپردازیم. ارز دیجیتال Level، یکی از رمزارزهایی است که با هدف از میان بردن یکی دیگر از مشکلات شبکه‌های فعلی روی کار آمده است. در حال حاضر ارز دیجیتال Level دارای رتبه 1923 در میان لیست ارزهای دیجیتال موجود است و رفته رفته سعی دارد تا با دیگر کوین‌های هم تراز خود به رقابت بپردازد. با توجه به اهداف و چشم اندازی که از سوی تیم موسسین این پروژه اعلام شده است، عرضه کل ارز دیجیتال Level، معادل 26,825,526 LVL است که از این مقدار تاکنون 17,256,170 LVL به گردش درآمده است.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2404 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

ارز دیجیتال LVL توکن بومی یک صرافی غیر متمرکز و غیر حضانتی به نام Level Finance است که معامله قراردادهای دائمی (فیوچرز) را امکان‌پذیر می‌کند. صرافی ارز دیجیتال لول فایننس lvl با تمرکز بر راهکارهای مدیریت ریسک برای تامین کنندگان نقدینگی طراحی شده است و می‌تواند به طیف وسیعی از معامله‌گران سود برساند. شفافیت، خود حضانتی بودن، حذف واسطه‌ها و رابط کاربری ساده از جمله مزایای صرافی لول فایننس است. در این صرافی از دو توکن برای مدیریت پلتفرم استفاده می‌شود: ارز دیجیتال lvl و ارز دیجیتال LGO. با این سیستم توکنی دوگانه لول فایننس می‌تواند مدیریت پروتکل از توکن کاربردی آن جدا کند در نتیجه تقاضای بالا برای توکن‌ها مشکلی در مدیریت پروژه به وجود نمی‌آورد. ارز دیجیتال lvl توکن کاربردی لول است و به کاربران اجازه می‌دهد با استیک کردن در پلتفرم پاداش بگیرند. کاربران همچنین می‌توانند با واریز ارز دیجیتال lvl، ‌توکن‌های حاکمیتی LGO را پاداش بگیرند.